Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

401/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 3-kymppinen mies sanoi minulle, että hänellä ei ole mitään ehdotonta toivetta lasten suhteen, mutta hän luottaa siihen, että kyllä hän ehtii vielä 40-50-vuotiaanakin hankkia lapsia jos siltä tuntuu, että niitä haluaa.

402/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jos 30+ ikäisestä pariskunnasta kumpikin haluaa lapsen ja ovat jo muutaman vuoden seurustelleet ja kumpikin käy töissä ja taloudellinen tilanne on ok, niin miksei sitten vaan voi hankkia lasta? Kun monet sanoo, että haluaa vielä odottaa 1-2 vuotta ennen kuin alkaa yrittää lasta, niin mitä lisäarvoa se odotus tuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eräs 3-kymppinen mies sanoi minulle, että hänellä ei ole mitään ehdotonta toivetta lasten suhteen, mutta hän luottaa siihen, että kyllä hän ehtii vielä 40-50-vuotiaanakin hankkia lapsia jos siltä tuntuu, että niitä haluaa.

Niin? Kerro toki lisää, mitä sinä tästä ajattelit.

Musta on hyvin turhauttavaa, että ihmiset kertoilevat toisten asioista ja mielipiteistä (varsinkin perustelemattomia), mutta jättävät omansa sanomatta.

404/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä eräs 35-vuotias mies oli kiinnostunut minusta, mutta kun hän kirjoitti, että hänellä on vauvakuume ja että hän haluaa ehdottomasti lapsettoman naisen, niin en mä näe mitään syytä, että miksi pitäisi jatkaa tutustumista kun tuon ikäisellä miehellä pitäisi jo olla kiire etsiä sopivaa naiskumppania, niin miksi tuhlata aikaa naiseen jonka kanssa ei edes halua alkaa seurustella?

405/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä matchasin 37-vuotiaan miehen kanssa, joka ei halunnut jatkaa tutustumista minun kanssani siksi, koska hän ei ole vielä varma siitä, että haluaako lapsen vai ei ja siksi hän haluaa etsiä naisen, joka tietää varmasti haluavansa lapsia. Eli hänen suunnitelmansa oli sitten myöhemmin tehdä päätös siitä, että haluaako lapsen vai ei ja naisen joka toteuttaa tämän toiveen.

Vierailija
406/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas mennään 😂😂😂😂😂😂😂😂

--

Mikä hätänä? Täällähän on ok viitata tutkimustuloksiin.

Tilastot ja tutkimustulokset eivät ole naisvihaa. Se että ihmetellään rajatun naisjoukon käytöstä ei ole naisvihaa.

Voisin keskustella kanssasi, jos tietäisin mihin viittaat. Taidat vain olla niitä jotka levittävät kaikkea "tietoa", joka on negatiivista naisten suhteen.

Tutkimustulokset osoittavat, että palstalla voi vapaasti mätkiä toisia hatusta vedetyillä "tutkimustuloksilla".  XD

Vierailija
407/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kykenee tekemään lapsia vaikka 80 vuotiaana kun taas naiset ei. 

Esimerkiksi Sauli Niinistö ja Mika Aaltola on tehnyt lapsia hiukan iäkkäämpänä. 

Eihän me koskaan tiedetä, eikä nuo miehetkään tiedä ilman testejä, ovatko lapset oikeasti heidän.

408/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Musta on hyvin turhauttavaa, että ihmiset kertoilevat toisten asioista ja mielipiteistä (varsinkin perustelemattomia), mutta jättävät omansa sanomatta.

Voin mä kertoa oman mielipiteenikin. Mä ole sitä mieltä, että ei kannata luottaa siihen, että tuossa iässä enää saa lapsia, koska varsinkin 45+ iässä pitäisi etsiä joku vähintään 7-8 vuotta nuorempi nainen jonka kanssa yrittää lasta ja kun tosiaan isot ikäerot ovat aika harvinaisia. Ja onhan se rankkaa valvoa kaikki yöt 5-kymppisenä.

Vierailija
409/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Juu jokainen uskoo kun miehiä vihaava nainen kertoo mitä hänen "lähipiirissään" tapahtuu. On sun ystävillä nuoret miehet, mutta miehillä ei voi olla nuoria naisia.``

Helppo uskoa, kun omat empiiriset havainnot JA tilastot tukevat kertomusta. Hankala uskoa, jos ainoa mikä tukee väitettä on naisvihaisen palstakirjoittelijan kertomus.

Ps. Noista ikäeropareista kumpaankaan suuntaan ei kylläkään ole omia ole havaintoja, eli sen osalta olet oikeassa - tuota kohtaa en ehkä peukuttaisi jos viestin pilkkominen osiin olisi mahdollista.

Vierailija
410/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluaa ihan rauhassa. Mä haluan triljoona euroa rahaa. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Oh well

Vierailija
411/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Niin?

Se halu ei tule tyhjiöstä. Se halu tulee siitä että hän tapaa naisen joka on vielä hedelmällisessä iässä ja nainenkin haluaa lapsia. Se halu tulee siitä että näillä synkkaa.

Mies ei viiskymppisenä herää hikisenä päättäen että nyt on saatava nainen joka on vielä hedelmällinen. 

Vierailija
412/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis 10-20 vuotta nuorempi kumppani, tekisin viikonloppuisin ja varsinkin tähän aikaan taatusti jotain ihan muuta kuin setämiehenä roikkuisin palstalla.

En ole se jolle yllä vastasit. 

Onhan se toisaalta epäoikeudenmukaista, ettei naisilla ole juurikaan mahdollisuuksia löytää 10-20 vuotta nuorempaa kumppania, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Ja jos tarkastelemme sitä, miten palstan naiset viettävät täällä aikaansa, niin taitaa siellä mammojen kodeissa olla todella paljon hyvin yksinäisiä miehiä. Sitten klo 23 jälkeen mies saa seuraa, kun koko päivän palstalla kierroksia miehiä haukkumalla kerännyt matami avaa suunsa ja mies saa kuulla kunniansa. Ei käy kateeksi.

Vierailija
413/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

``Juu jokainen uskoo kun miehiä vihaava nainen kertoo mitä hänen "lähipiirissään" tapahtuu. On sun ystävillä nuoret miehet, mutta miehillä ei voi olla nuoria naisia.``

Helppo uskoa, kun omat empiiriset havainnot JA tilastot tukevat kertomusta. Hankala uskoa, jos ainoa mikä tukee väitettä on naisvihaisen palstakirjoittelijan kertomus.

Ps. Noista ikäeropareista kumpaankaan suuntaan ei kylläkään ole omia ole havaintoja, eli sen osalta olet oikeassa - tuota kohtaa en ehkä peukuttaisi jos viestin pilkkominen osiin olisi mahdollista.

Niin, sinulla ei ole ikäeropareista havaintoa siihenkään että nainen saa nuoren miehen.

Et kuitenkaan niitä tarinoita tuomitse miesvihaisten palstamamman kertomuksina.

Miksi et? Mistä ero suhtautumiseen?

Vierailija
414/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen arvo on kuin tavaran, se kertoo miehestä aika paljon. 

Tai jos miehen arvo on se että hän voi auttaa naista unelmoimaansa lisääntymiseen ja naisen haaveilemien jälkeläisten ylläpitoon.

Kuka haluaa puolisoksi naisen jolle on vain väline?

Vierailija
415/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jos 30+ ikäisestä pariskunnasta kumpikin haluaa lapsen ja ovat jo muutaman vuoden seurustelleet ja kumpikin käy töissä ja taloudellinen tilanne on ok, niin miksei sitten vaan voi hankkia lasta? Kun monet sanoo, että haluaa vielä odottaa 1-2 vuotta ennen kuin alkaa yrittää lasta, niin mitä lisäarvoa se odotus tuo?

Saa elää vielä pari vuotta, ennenkuin eläminen vaihtuu perhetyöleiriin.

Kyllä lisääntymishaluimenkin tajuaa mitä on menettämässä.

Vierailija
416/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Voin mä kertoa oman mielipiteenikin. Mä ole sitä mieltä, että ei kannata luottaa siihen, että tuossa iässä enää saa lapsia, koska varsinkin 45+ iässä pitäisi etsiä joku vähintään 7-8 vuotta nuorempi nainen jonka kanssa yrittää lasta ja kun tosiaan isot ikäerot ovat aika harvinaisia. Ja onhan se rankkaa valvoa kaikki yöt 5-kymppisenä.

Meillä kumpikin lapsista nukkuivat yöt, eli eivät valvottaneet. Muutamana yönä pidin lasta ja äitiä silmällä, kun halusivat tisulia.

T. M52

Vierailija
417/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 40v on paras ikä isäksi. On hyvä työ ja palkka millä turvaa perheen ja lasten elämän. 

Mutta kun pitäisi huomioida se, ettei saman ikäinen nainen välttämättä enää ehdi niitä lapsia saamaan ja huomattavasti nuoremmat naiset taas pääsääntöisesti eivät kiinnostu 40-50v miehistä.

Ei oteta saman ikäistä vanhaa naista vaan katsellaan nuorempi. 

Saahan sitä yrittää katsella. 

Oma vaimo 20v nuorempi ja monilla tutuilla myös vähintään 10v nuoremmat vaimot.

Aivan varma

Ajattele, jos sinullakin olisi 20 vuotta nuorempi kumppani, niin ei sinua kiinnostaisi hevon perseen vertaa kenenkään toisten suhteiden ikäerot. Harmittaisi olla sinä. Olisi mukava joskus törmätä asialliseen ja leppoisaan keski-ikäiseen palstanaiseen, mutta ei hyvältä näytä.

Jos minulla olisi 20 vuotta itseäni nuorempi kumppani, istuisin linnassa alaikäiseen sekaantumisesta. (Vähän liioittelin, kun väitin olevani keski-ikäinen 🙂.)

Ystäväpiirisi vaimoväen ikäisenä naisena ihmettelen tilannettanne. Oletteko hakeneet vaimonne Aasiasta? Itse en näet tunne enkä edes tiedä yhtään noin ison ikäeron paria, pl. kyseisen kaltaiset tapaukset.

Terveisin tuo jolle kommentoit.

Vierailija
418/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa elää ja kokea ilman aloilleen asettumista ja yhteen mieheen sitoutumista reiluksi kolme kymppiseksi jonka jälkeen alkaa valitus että miksi ne parhaat miehet ei olekkaan odottanut rivissä koska tämä nainen haluaa asettua aloilleen huomioitavaksi ja palveltavaksi sekä käyttämään miestä taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen

Vierailija
419/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti nämä palstanaiset näkevät vaivaa miesten asioista murehtimalla. Ei teidän oma elämänne yhtään paremmaksi muutu, vaikka kuinka yritätte miesten asioita murehtia. 

Ehkä ei paremmaksi. Mutta miesten valehdellessa, vuodet valuvat hukkaan niiltä naisilta jotka lapsia haluavat. 

MIten? 

Jos nainen on myös sen 35-40 niin juna meni jo. Mutta antaa tinder-naisten valita tinderistä ne jotka kertoo haluavansa lapsia. Ongelma ratkaistu.

Jos on terveet elämäntavat ei ole lainkaan harvinaista naiselle saada lapsi 45-47- vuotiaana. Silloin miehen olisi hyvä olla 5-10 vuotta nuorempi, että vielä jaksaisi sekkstailla riittävän usein.

Saa vapaasti alapeukuttaa faktoja vastaan. Nainen säilyy sitä hedelmällisempänä, mitä aiemmin aloittaa lapsen teon. Jos ei vanhenevan miehen siittiöt ole huippuluokkaa eivät ne nelikymppisen naisen munasolutkaan mitään priimaa ole. 

Vierailija
420/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Harvoin naiset ymmärtävät näissä asioissa talous asioita kun se on aina nainen joka jättäytyy pois työelämästä ja se on aina nainen joka alkaa vaatimaan miestä elättämään ja maksamaan naisen elämän.

Nykypäivänä se ei vain ole järkevää eikä kannattavaa miehelle elättää naista, maksaa naisen laskut, tehdä naiselle lapsi ja elättää se lapsi kun nainen jättää miehen kuitenkin (tilastollisesti) parin vuoden päästä jonka jälkeen se miehen käyttämä raha suhteeseen ja naiseen on täysin hukkaan heitettyä rahaa. Eron jälkeen mies on vain elariautomaatti joka ei näe edes lastaan jonka elättää kun nainen on päättänyt yt vierottaa lapsen isästään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi