Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
261/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota liian pätevä nainen. Saa olla köyhä ja vähän typeräkin, kunhan on halukas.

Nyt on pakko kysyä millainen nainen on liian pätevä ja missä asiassa? Eikö menestyvä nainen voi olla halukas? 

Nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Tästä puuttuu vain tälläkin palstalla usein esiintynyt avainsana korkeakoulutettu. Se ei ole ongelma parisuhteissa vaan myös työelämässä.

Aina fiksuilla ja filmaattisilla amerikkalaisilla on tälle oma ilmauksensa: IROOC -- Idiot Right Out Of College (tai ehkäpä heiltä on vain aina tupakit lopussa). Suomessa vastava ilmiö poiki takavuosina nimityksen pikavippihallitus.

Ilmiö ei ole vieras esimiestoiminnan ammatilaisillekaan. Jokainen intin käynyt tuntee sanonnan Majurina henkilöoletettu tyhmimmillään.

Työelämässä näitä omasta mielestään päteviä ķorkeastikoulutettuja naisoletettuja on pakko sietää, mutta parisuhdemarkkinoilla tilanne on toinen. Haulikkohäitä ei enää järjestetä, vaan yhdessäolo perustuu miehilläkin vapaaehtoisuuteen.

Harva mies haluaa ylläkuvatunlaista menestyjää vaivoikseen. Typerä kuulostaa hieman epäkohteliaalta, mutta tosiasia on, että moni mies tuntee itsensä tarpeelliseksi voidessaan päteä naiselleen. Tämä ei toimi toisinpäin eli miehet eivät yleensä ole yhtä innokkaita ottamaan vastaan ohjeita ja Koska minä haluan -tyyppistä managerointia -- Huvila ja huussi -tyyppisestä projektijohtamisesta puhumattakaan.

Mitä menestykseen tulee sille on yhtä monta määritelmää kuin määrittelijääkin. Menestynein ja käsittääkseni onnellisin pariskunta, jonka tunnen, on tohtoritasoinen opiskelijakaverini, joka on ollut kohta 40 vuotta naimisissa ylioppilastasoisen pesän pörröisimmän mehiläisen kanssa, joka ei suinkaan ole penaalin terävin kynä.

Korkeakoulutettujen menestyjien halukkuus. Jotenkin tuntuu, että feminismin nykyvaiheen ja naisopiskelijoiden alati lisääntyvien mielenterveysongelmien akkana tämä on matopurkki, jota en todellakaan halua avata.

Mutta vakka kantensa valitsee, niin kuin sanotaan. Caveat emptor...

Vierailija
262/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lulet että hoitsu saisi juristia edes treffeille?

Tunnen monia juristi-hoitsu tai dippa-inssi-hoitsu pareja. Hoitsut ovat kuumaa kamaa.

Pitää paikkansa.

Myös upseeri ja hoitsu oli ainakin ennen yleinen yhdistelmä (kadetit kuulemma kävivät sairaanhoito-opiston (tjsp) bileissä ja päinvastoin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee itsestään tällä tavalla maksullisen niin naisten on aivan turha loukkaantua ja ahdistua jos teitä kutsutaan nimellä mikä maksullisille naisille on annettu

Rahalla saa.

Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää...

Vierailija
264/461 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kauniin ja mukavan naisen kanssa tunnin treffeillä hänen luonaan, maksoin 200€ ja sain mitä halusin. Olen tyytyväinen.

Pidemmän päälle tuo tulee halvemmaksi👍

No mutta hyvänen aika! Miksei miehet jatka hyväksi todetetulla tavalla ja poikkea maksullisilla? 

Näin minä tein eron jälkeen.

Vierailija
265/461 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei anna miehelle pillua jos ei tiedä saavansa siitä jotain rahallista tai muuta arvokasta hyötyä.

Vierailija
266/461 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei anna miehelle pillua jos ei tiedä saavansa siitä jotain rahallista tai muuta arvokasta hyötyä.

Se on vanha kauppatavara.

Vierailija
267/461 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin taksin tietenkin koska herrasmiehet tekee niin. Hän vei minut sisään, lempemme pesään ja sai minut onnesta sekaisin...

268/461 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
269/461 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaa treffeillä ja nainen sitten antaa niin tuleeko naisesta ns. maksullinen nainen?

Vierailija
270/461 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa treffeillä ja nainen sitten antaa niin tuleeko naisesta ns. maksullinen nainen?

Kyllä se on että kaikki naiset ovat tavallaan "maksullisia" koska mies kuitenkin kustantaa suurimman osan yhteiselämästä ja saa sitten enemmän tai vähemmän naiselta seksiä.

T. Ajattelija

Vierailija
271/461 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaan saattaminen on hyvin tehokas vaikuttamiskeino. Toinen kokee että täytyy jollakin tavalla yrittää korvata. Kahvi ja pulla maksaa kympin. Todella halpa diili. Sen sijaan naisen ei kannata antaa miehen maksaa. 

Vierailija
272/461 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velkaan saattaminen on hyvin tehokas vaikuttamiskeino. Toinen kokee että täytyy jollakin tavalla yrittää korvata. Kahvi ja pulla maksaa kympin. Todella halpa diili. Sen sijaan naisen ei kannata antaa miehen maksaa. 

Jos pullakahvilla saa seksiä niin lähden mielelläni treffaamaan naisia.

Vierailija
273/461 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina maksaneet minun tilaukseni treffeillä. Ei minulla olisi mitään ongelmaa maksaa itse omia juomiani tai ruokiani, olenhan töissä käyvä ihminen, mutta en kyllä ole vielä koskaan joutunut niin tekemään. Miehet aina ilmoittavat että maksavat molempien tilaukset, ja minä aina kohteliaasti heitä siitä kiitän.

Ne miehet on maksaneet oma alotteisesti. Toi on eri asia kun se että sä vaatisit niitten maksavan.

Ei kai nyt kukaan oikeasti vaadi maksamaan, lähinnä vain olettaa asioita? Minulle on tullut myös positiivisena yllätyksenä kun miehet ovat halunneet tarjota, olen olettanut että moni nainen haluaisi lähinnä kokea sen kun joku on niin kiinnostunut että tarjoaa.

Vierailija
274/461 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä..kumpikin maksaa omansa tai jos jatkoa luvassa voidaan vuorotella. Ei viitsi ylimielisille prinsessoille (totaali turn off)tarjota edes lämmintä kättä..lompakko lokit sanotaan.jos on varaa tulla paikalle merkki laukuissa ja kamoissa ni on varaa maksaa pullansa..mittää romanttista pullan maksamisessa ei kuitebkaan ole

Vuorotella? Kuulostaa vaivalloiselta jos pitää jotain vuoroja alkaa ottelemaan, mieluummin sitten itse tarjoasin koska menee vähän koko homman juju tuossa. 

Vierailija
275/461 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä..kumpikin maksaa omansa tai jos jatkoa luvassa voidaan vuorotella. Ei viitsi ylimielisille prinsessoille (totaali turn off)tarjota edes lämmintä kättä..lompakko lokit sanotaan.jos on varaa tulla paikalle merkki laukuissa ja kamoissa ni on varaa maksaa pullansa..mittää romanttista pullan maksamisessa ei kuitebkaan ole

Vuorotella? Kuulostaa vaivalloiselta jos pitää jotain vuoroja alkaa ottelemaan, mieluummin sitten itse tarjoasin koska menee vähän koko homman juju tuossa. 

Vuorottelu on täysin turhaa. Mies maksaa ja nainen antaa. Selkeää toimintaa ilman mitään koukeroita.

Vierailija
276/461 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet mankuu sitä pillua jo siellä Tinderissä. Ihan eka viestissä. Sitten ihmettelevät, kun ei tule tykkäyksiä ja mätsejä siellä.

Ei kiinnosta, kun noin 50% on näitä mankujia.

onko ne loput homoja, kun ei pillu kelpaa?

Vierailija
277/461 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä ainakaan ole kiinnostunut naisesta jos minun perimmäisenä tavoitteena ei ole seksi ko. naisen kanssa. Jos haluaa pelkästään jutella niin voihan sitä jutella vaikka puiden kanssa.

Vierailija
278/461 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ja pullaa vastaan pitää sitten saada pillua.

Ihme juttu, että täällä pyörivät miehet ovat aina vaan vapailla markkinoilla. Todellakin aivan käsittämätöntä.

Juuri näin. Tuo yksi miesoletettu kirjoitti jotain, joten kaikki miehet täällä ovat samanlaisia + sinkkuja. Älykäs nainen. 

Vierailija
279/461 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiselle naiselle voi ulkomailla tarjota, suomalaiselle ei - koska tasa-arvon maassa näin. 

Miko Kasimir Koskinen
280/461 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä toisin sanoen ruma nainen maksaa miehelle