Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501
Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa maksaa jos on komea niin on todennäköistä että pääsee treffeille toisenkin kerran ja saa seksiä. Tavis miehen ei kannata edes mennä ravintolaan ekoilla treffeillä koska toisia tuskin tulee joten ei kannata maksaa turhasta.
Jos ei ekatreffeillä ole seksiä niin turha on mennä toisillekaan, nainen on ilmiselvä pihtari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet.
Suomimies kuvittelee, että kahvin ja pullan tai drinkin hinnalla on oikeutettu tuhannen euron arvosta maksullisiin palveluihin.
Tuossa on jo reippaasti ylihintaa.
Jos mies tarjoaa naiselle niin kyllä naisenkin täytyy jotain vastineeksi antaa.
Tosimies laittaa naisen maksamaan ja saa vielä seksiä.
Suomessa tasa-arvo. Moni nainen ajattelee näin itsestään.
Jos joskus pitää maksaa, nii sit mieluiten korottaa tasoa ja ottaa eksoottisesti itämaisen, afrikkalaisen tai latinan.
Meidän piireissä on aina ollut tapana, että se maksaa, joka kutsuu ravintolaan. Isommassa tuttavapiirissä joskus järjestetään tapaamisia omakustannusperiaatteella, jolloin etukäteen sovitaan että jokainen maksaa itse. Ihan hyväksyttävää,
On todella moukkamaista käytöstä kutsujalta, jos vasta lopuksi ilmoittaa tarjoilijalle, että lasku erikseen.
Eli jos mies kutsuu, tietysti maksaa. Jos kutsuessaan etukäteen sanoo että jaetaan lasku, voin siinä vaiheessa vielä muodostaa mielipiteen hänen tyylistään ja käytöstavoistaan. Eikä tässä ole mistään tasa-arvosta kyse, vaan ihan muusta tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piireissä on aina ollut tapana, että se maksaa, joka kutsuu ravintolaan. Isommassa tuttavapiirissä joskus järjestetään tapaamisia omakustannusperiaatteella, jolloin etukäteen sovitaan että jokainen maksaa itse. Ihan hyväksyttävää,
On todella moukkamaista käytöstä kutsujalta, jos vasta lopuksi ilmoittaa tarjoilijalle, että lasku erikseen.
Eli jos mies kutsuu, tietysti maksaa. Jos kutsuessaan etukäteen sanoo että jaetaan lasku, voin siinä vaiheessa vielä muodostaa mielipiteen hänen tyylistään ja käytöstavoistaan. Eikä tässä ole mistään tasa-arvosta kyse, vaan ihan muusta tasosta.
"Jos mies kutsuu". Varmaan nainen kutsuukin miehen useinkin ensitreffeille syömään.
En maksa yhtään mitään, vaan vien marjametsään treffeille. Siellä saa nainen kerätä omat puolukkansa. Niitä voi siinä maistella sillä aikaa kun keitän metässä kahvit. No sitä kyllä tarjoon. Mut mitään maksa. Jos ei kelpaa, ni lähen hyvin mielellään yksin.
Vierailija kirjoitti:
No siinä mielessä kyllä, että mua ei muutenkaan kiinnosta treffailu. Jos joku mies tarjoaisi jotain, saattaisin ehkä suostua lähtemään treffeille.
En mä nyt ilmaiseksi juoksisi pillunhimoisten ukkojen höpinöitä kuuntelemassa. Ihan outoa edes vaatia naisilta sellaista.
Kun kerran miehet ovat paljon innokkaampia treffiseuran haluajia kuin naiset, miehillä pitää olla siinä erikseen jokin houkutin. Pelkkä treffeille joutuminen ei naisena riitä. Siksi naisia on treffipalstoilla aina huomattavasti vähemmän kuin miehiä.
On meitäkin naisia ketkä eivät lähde edes rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon nimissä..kumpikin maksaa omansa tai jos jatkoa luvassa voidaan vuorotella. Ei viitsi ylimielisille prinsessoille (totaali turn off)tarjota edes lämmintä kättä..lompakko lokit sanotaan.jos on varaa tulla paikalle merkki laukuissa ja kamoissa ni on varaa maksaa pullansa..mittää romanttista pullan maksamisessa ei kuitebkaan ole
Vuorotella? Kuulostaa vaivalloiselta jos pitää jotain vuoroja alkaa ottelemaan, mieluummin sitten itse tarjoasin koska menee vähän koko homman juju tuossa.
Vuorottelu on täysin turhaa. Mies maksaa ja nainen antaa. Selkeää toimintaa ilman mitään koukeroita.
Miksei käytä maksullisia?
Vierailija kirjoitti:
Tosimies laittaa naisen maksamaan ja saa vielä seksiä.
Suomessa tasa-arvo. Moni nainen ajattelee näin itsestään.
Jos joskus pitää maksaa, nii sit mieluiten korottaa tasoa ja ottaa eksoottisesti itämaisen, afrikkalaisen tai latinan.
Ja ette tapaile tällaisia, koska?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tarjoaa naiselle niin kyllä naisenkin täytyy jotain vastineeksi antaa.
Ja juuri siksi naisena haluan ekoilla treffeillä maksaa ihan itse kahvini tms.
En etsi elättäjää, koska elätän itse itseni. Näin ollen miehen varallisuus on minulle täysin toisarvoinen seikka. Ja juuri siksi, että typerimmät miehistä luulevat, että kahvin ja pullan tarjoaminen antaa heille jonkin kumman oikeuden seksiin kanssani, haluan ekoilla (ja ehkä seuraavillakin) treffeillä maksaa itse mitä sitten syönkin tai juonkin.
Ja sille aiemmalle kirjoittajalle, joka totesi että jos ei ekoilla treffeillä saa seksiä, niin nainen on pihtari:
Etsin parisuhdetta, en seksiseuraa. Tästä syystä haluan tutustua mieheen ensin, ennen kuin mitään fyysistä tapahtuu. Tämä johtuu siitä, että oikein hyvä seksi voi sekoittaa pään niin, että sitten vasta viikkojen tai kuukausien seurustelun jälkeen tajuaa että:
- ei sovita luonteiltaan lainkaan yhteen
- ihan erilaiset elämänarvot
- ikävystytetään toisemme hengiltä
jne jne
Mutta kun se aivan liian tutustumisen alussa tapahtunut erinomainen kuuma seksi sekoitti pään, niin tätä totaalista yhteensopimattomuutta ei tajunnut kuin jonkin ajan kuluttua.
Seksistä tykkään paljonkin, mutta em. syystä en siihen ryhdy, ennen kuin olen saanut selville muunlaista yhteensopivutta miehen kanssa.
Ja tämä ei ole pihtaamista, vaan järjen käyttöä.
Sellainen naisvihaaja sit siellä :D
Enpä tunne oikein ketään, joka ajattelisi, että miehen pitää maksaa. Tai joo joku Belorf on varmasti tätä mieltä, mutta jos puhutaan norminaisista.
AP, aika kalliiksi tulisi miehelle maksaa jokaisten treffien tarjoilut.
Voisiko sitä joskus ajatella myös muita.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Miehen elämä on kallista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Miehen elämä on kallista :)
Ainakin jos meinaa saada seksiä naisen kanssa.
Kyllä naisen pitää antaa pillua maksettujen treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies aikoo saada kaunista naisseuraa, niin hän oppii nopeasti, että mies maksaa kaiken. Tinkiminen kohdistuu aina kumpaankin osioon. Eikä tämä nyt sitä tarkoita, että kaikki kauniit naiset olisivat elämäänsä tyytyväisiä. Moni toki on.
Niinpä, kyllä naiset osaavat käyttää hyväkseen miesten tarvetta päästä naisen kanssa seksitouhuihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tästä maksamisesta tehdään joku verinen valtakamppailu tai alistamisfantasia. Kyseessähän ei ole mikään muu kuin treffailuun oleellisesti kuuluva näytelmä, jossa molemmilla on roolinsa ilman sen kummempaa syvempää merkitystä.
Hieno ravintola, johon mennään Kovasen mersulla tai miehen (hienolla) autolla. Molemmilla hienot vaatteet. Mies avaa naiselle ovet, auttaa takin pois päältä ja tarjoaa tuolin. Mies maistaa viinin. Mies tilaa ja maksaa laskun. Nainen on hyvää seuraa eikä vänkää vastaan tai tee näistä asioista mitään "minä itte!"-numeroa.
Illan jälkeen molemmat kiittää toisiaan seurasta ja jatkoa seuraa, jos on seuratakseen.
Tuo tulee tosi kalliiksi, kun todennäköisesti joutuu käymään kymmenien naisten kanssa treffeillä ennen kuin sopiva löytyy
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tuo sama naisia, eli jos nainen kutsuu miehen treffeille, niin naisenkuuluu silloin maksaa .
Miehen kannattaa maksaa jos on komea niin on todennäköistä että pääsee treffeille toisenkin kerran ja saa seksiä. Tavis miehen ei kannata edes mennä ravintolaan ekoilla treffeillä koska toisia tuskin tulee joten ei kannata maksaa turhasta.