Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
301/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella moukkamaista käytöstä kutsujalta, jos vasta lopuksi ilmoittaa tarjoilijalle, että lasku erikseen. 

Eli jos mies kutsuu, tietysti maksaa. Jos  kutsuessaan etukäteen sanoo että jaetaan lasku, voin siinä vaiheessa vielä muodostaa mielipiteen hänen tyylistään ja käytöstavoistaan.  Eikä tässä ole mistään tasa-arvosta kyse, vaan ihan muusta tasosta. 

Koskeeko tuo sama naisia, eli jos nainen kutsuu miehen treffeille, niin naisenkuuluu silloin maksaa .

Täytyisikö miehen sitten antaa?

Vierailija
302/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kyllä muijan pitää maksaa. Muuten lähtee vaihtoon saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

Näihin kaikkiin palstan aiheisiin tämä on kysymys ensimmäinen.

Vierailija
304/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffailukulttuuri"

Ei v i t t u mitä nyt taas.

"Treffailukulttuuri"

No en harrasta, joten ei kiinnosta ja ihan sama. LOL :D

Vierailija
305/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, aika kalliiksi tulisi miehelle maksaa jokaisten treffien tarjoilut. 

Voisiko sitä joskus ajatella myös muita.

T. Nainen 

Miehen elämä on kallista :)

Ainakin jos meinaa saada seksiä naisen kanssa.

Tosiaan kummallista, kun oletus on se, että siitä pitäisi jossakin muodossa maksaa.

Vierailija
306/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin aloituksen, mutta erottelisin tässä treffit toisistaan. Jos mies on osoittanut naista (tai miestä) kohtaan kiinnostusta jo pidempään ns.jallittanut ja sitten sovitaan treffit, niin miehen on fiksua tässä kohtaa maksaa/tarjoutua maksamaan se kahvi ja pulla myös treffikumppanille. Muu olisi moukkamaista.

Jos sen sijaan treffit on sovittu pikaisesti jonkun randomtyypin kanssa, niin kumpikin voi maksaa kahvinsa. Ja sitten jos kiinnostus tästä herää ja halutaan uudelleen treffata, niin silloin sama kuin yllä, jos haaveilee jostain pidemmästä. Pelkille panotreffeille mennessä voi jättää koko pullavaiheen pois. Siinä ei toinen kiinnosta, ainoastaan akti. 

Olen eri, mutta haluan tähän lisätä, että lähtökohtaisin tiedetään jotain treffikumppanista kuten ammatti vai onko opiskelija. Nämä typerät aloitukset on tehty tyyliin pokataan nainen kuin nainen län ja ulkonäön perusteella. 

Vierailija
307/461 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perässävedettävät peräkammaripojat etsii holhoojaa itselleen. Ei selviä edes lounaslaskusta, miten sitten asuntolainasta ja yhteisestä arjesta 

En minä halua mitään asuntolainaa ja voit ihan itse mennä sinne prismaan työntämään niitä ostoskärryjä. Laita vaikka joku nukke siihen kärryn vauvatuoliin.

Vierailija
308/461 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä maksan treffeillä niin kyllä minua ja naista sänky kutsuu. Muuten ei jatkoon!

Vierailija
309/461 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen ottaa sit kunnon imut kun päästään sohvalle, eikönäi.

Vierailija
310/461 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treffeillä toisen pitäisi maksaa kaikki kustannukset? Miksi tuon maksajan pitäisi määräytyä osapuolten sukupuolten perusteella? Mikäli toinen maksaa, niin yhtä pätevä maksuperuste voisi olla, että vanhempi maksaa? 

Vierailija
311/461 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat maksaa omansa niin sitten he voivat mennä treffien jälkeen omiin koteihinsa harrastamaan itsetyydytystä.

Vierailija
312/461 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä annan naiselle jos nainen maksaa treffikustannukset.

M39

313/461 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piireissä on aina ollut tapana, että se maksaa, joka kutsuu ravintolaan. On todella moukkamaista käytöstä kutsujalta, jos vasta lopuksi ilmoittaa tarjoilijalle, että lasku erikseen. 

Minusta taasen tuntuisi tyhmältä, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, maksaisin jonkun itseäni huomattavasti isompi tuloisen ihmisen ravintolalaskua. Että joku omakotitalossa asuva diplomi-insinööri, joka tulee treffeille Teslalla, joka on kertonut matkustelevansa ympäri maailmaa, saa mielestäni maksaa omat safkansa. 

Kerrankin kävin ensitreffeillä juuri tuollaisen miehen kanssa ja se mies itse oli ehdottanut treffejä ja minä sitten ehdotin, että käytäisiinkö vaikka sunnuntaibrunssilla. Sitten kun me mentiin sinne ravintolaan, sanoin miehelle, että minulla on 50€ lahjakortti ja kun minä otan brunssin ja lasin alkoholitonta kuoharia, niin tästä lahjakortista jää vielä rahaa käyttämättä, niin varmaan voidaan maksaa samasta. Mies sanoi, että se käy. Sitten kun me mentiin kassalle, sanoin tarjoilijalle, että kaksi brunssia ja yksi lasi alkoholitonta kuoharia ja ojensin  lahjakortin hänelle. Sitten tarjoilija kysyi mieheltä, että maksetaanko nämä samasta vai erikseen, jolloin mies oli hetken aikaa ihan hiljaa ja tarjoilijakin oli ihan ihmeissään, kunnes mies vastasi, että joo maksetaan vain samasta. Mietin vaan, että odottiko se mies, että minä olisin tarjoutunut maksamaan hänenkin brunssin?

314/461 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
315/461 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliselle naiselle toki maksetaan.

Vierailija
316/461 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi treffit on hyvä keino karsia lompakkoloiset pois. Jos naisen lähtökohta on toimia miehen rahoilla niin parisuhteen aikana mies saa myös maksaa yksin kaikki

Vierailija
317/461 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi treffit on hyvä keino karsia lompakkoloiset pois. Jos naisen lähtökohta on toimia miehen rahoilla niin parisuhteen aikana mies saa myös maksaa yksin kaikki

Monella naisella on tavoitteena nyhtää kaikki rahat mieheltä.

Vierailija
318/461 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni ravintolaan 200e ja naisystävä maksoi. 

50/50 nämä meillä on muutenkin mennyt, en ymmärrä tuota kitinää jostain pullakahvista. 

Vierailija
319/461 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole maksanut treffeillä ja olen kymmeniä, ellei yli satakin miestä tavannut niissä merkeissä. Yleensä kyllä sitten hyvitän mukavan illan tavalla jonka osaan paremmin ja mitä miehet yleensä vaikka ovat. Mun mielestä sen kuuluukin mennä niin. Tää tasa-arvohommeli on mennyt vähän liian pitkälle ja vaikka oonkin mikä oon, niin mun mielestä miehet on nykyään ihan neitejä monet, kun ne ei saa olla miehiä tai naiset on sit sellasia junttareita, niin ku kunnon tukkijätkiä. Miehet tykkää naisellisuudesta ja siitä että saavat olla miehiä, eivätkä mitään hiiriä.

vailla* ja oon siis transnainen, mikä piti tuoda tekstissä julki. Miehet kyl maksavat jos oikeasti pitävät naista viehättävänä.

Vierailija
320/461 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen meni ravintolaan 200e ja naisystävä maksoi. 

50/50 nämä meillä on muutenkin mennyt, en ymmärrä tuota kitinää jostain pullakahvista. 

Mikk Saare. Et ole edelleenkään suhteessa. Sulta lähti 2 lasta adoptioon. Jaksamisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän