Omituiset omakanta-merkinnät ketju!
Ap aloittaa:
"Ei katso silmiin,mumisee" kun menin migreenissä oksennusvati kainalossa pyytämään parempaa lääkettä. Juu luulltavasti mumisin,hyvä kun tiesin oman nimeni!
Kommentit (185)
Ei niinkään outoa merkintää, mutta miksi lääkäreiden on niin vaikeaa kuunnella potilasta. Lääkäri oli kirjoittanut omakantaani, että "kipuja vain öisin, joten lääkettä ei tarvita päiväsaikaan, seurataan lääkkeen käyttöä, ettei se nouse". Esim. eilen PÄIVÄLLÄ oli niin helvetilliset kivut selässä, että en tahtonut päästä ollenkaan kävelemään. Olen kertonut kivuista lääkärilleni, vaan kun ei mene perille. Yölliset kivut ovat olleet lapaluukipuja.
Olin sähköisesti yhteydessä hoitajaan ja päädyimme siihen, että hän vielä pyytää lääkärin konsultaation siitä, miten hoitoni kanssa edettäisiin. Voisin lukea omaKannasta myöhemmin, mitä lääkäri on asiastani mieltä. Lääkäri oli kuitannut asian jollain lääkärijargonilla, lyhenteillä jne. joista en sitten tullut hullua hurskaammaksi. Kuvittelisi, että asia kirjoitettaisiin niin selvästi, että tyhmempikin sen ymmärtää, jos erikseen pyydetään asiakkaalle (minulle) ohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein vatsakipuisen teinin päivystykseen,sanoi että et kyllä tuu mukaan (huoneeseen) joten menin tupakalle.
Kantaan päätyi sitten kirjaus " Pitkällisen etsinnän jälkeen potilas löytyi iloisena tupakointikopista".
Olen pyytänyt korjausta,turhaan sillä tuo saa minut tosi outoon valoon!
Sanoin pojalle,että menen tupakalle. Poika olisi voinut soittaa,että lääkärillä on asiaa.
aika outoa preferoida halu vetää tupakka sen edelle, että oma lapsi on lääkärin vastaanotolla akuutin vatsan kanssa. Tai istumassa sen edessä, jos vaikka tulee kiire ja lääkäri tarvitsee jotain tietoja nopeasti
OLetko ollut teinin kanssa lääkärissä? Vaikka olisi pää irt niin mutsia pitää hävetä "et varmaan tuu sinne huoneeseen!"
Käynyt eilen kirjakaupassa. Ei ole ennen käynyt kirjakaupassa.
(Olen työni puolesta tekemisissä uutuuskirjojen kanssa ja käyn kirjakaupassa noin kerran viikossa.)
Oletteko aivan varma että ette ole olleet feikkilääkörillä eli vaikka "silmälääkäri" mutta joka onkin joku psyko tyyppi, joka haluaa suorittaa psykiatriaa kanssasi.