Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?
Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.
Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?
M32
Kommentit (172)
Kannattaa vielä seuraavat 8v jatkaa samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerroppa M32, miten se nainen taikoo helpommin itselleen kauniit kasvot sekä mt-ongelmat pois, kuin mies hankkii itselleen koulutuksen?
Nainen voi meikata itseään kauniimmaksi,laihduttaa ylimääräiset kilot pois jos niitä on ja salilla voi treenata kroppaa naisellisemmaksi. Mies ei voi pituudelleen tai hiusrajoilleen mitään.
Ei se koulutuskaan niin helppoa ole koska naiset vaatii mieheltä koulutuksen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä naisella itsellään.
Naisilla on paljon helpompaa kuin miehillä.
M32
Jaa salilla pystyy nykyään muokkaamaan koko synnynnäisen ruumiinrakenteensa uusiksi, ja meikit naamassa pitäis varmaan istua kotona aamusta iltaan? :D
Kyykyllä nainen voi esimerkiksi helpo
Kumpaankin löytyy leikkaushoitoja, sinne vaan!
Ensimmäisestä yhteydenotosta tapaamiseen meni yleensä muutama viikko. Käytin itänaapurin deittipalstoja ja siellä oli tarjontaa. Nythän ne on boikotissa mutta ei ole enää tarvettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerroppa M32, miten se nainen taikoo helpommin itselleen kauniit kasvot sekä mt-ongelmat pois, kuin mies hankkii itselleen koulutuksen?
Nainen voi meikata itseään kauniimmaksi,laihduttaa ylimääräiset kilot pois jos niitä on ja salilla voi treenata kroppaa naisellisemmaksi. Mies ei voi pituudelleen tai hiusrajoilleen mitään.
Ei se koulutuskaan niin helppoa ole koska naiset vaatii mieheltä koulutuksen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä naisella itsellään.
M32
Vinkki: Yksikään nainen ei halua miestä, joka kitisee, että naisilla on helpompaa kuin miehillä. Korjaa tämä asenteesi, ehkä sitten natsaa. Ja ei, tietenkään sun ei ole pakko korjata asennettasi. Mutta sitten jäät ilman naista. Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Salilla voi kyllä treenata kroppaa timmimmäksi, mutta eri asia, tuleeko siitä varsinaisesti naisellisempi.
Mikä pakkomielle sulla on tohon pituuteen ja hiusrajaan? Suurinta osaa naisista ei kiinnosta pituus, ja jos tukka lähtee niin vedä kaljuksi, kyllähän moni nainen viehättyy kaljuista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sulla on tohon pituuteen ja hiusrajaan? Suurinta osaa naisista ei kiinnosta pituus, ja jos tukka lähtee niin vedä kaljuksi, kyllähän moni nainen viehättyy kaljuista.
Koska hän haluaa uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveriporukassa eräs mies on alle 170 cm pitkä ja kalju. Silti on aina paljon naisseuraa löytänyt, kun on mukava ja iloinen ihminen. Mutta sehän on ap:lle tuntematon konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Jaa salilla pystyy nykyään muokkaamaan koko synnynnäisen ruumiinrakenteensa uusiksi, ja meikit naamassa pitäis varmaan istua kotona aamusta iltaan? :D
Hei,ap! Sinulla tässä on se ongelma saada nainen. Vttuako tässä jakelet neuvoja naisille.😂🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Meikattu kauneus lähtee pois kun meikit pesee. Kerro myös, miten kropasta voi treenata naisellisemman salilla? Siinähän käy päin vastoin, kroppa muuttuu miehekkäämmän näköiseksi, kun lihakset kasvaa. Miten pienirintainen nainen treenaa rinnat isommaksi kuntosalin avulla? Tai kapealanteinen lantion leveämmäksi? Tai pitkä nainen treenaa itsensä pieneksi ja siroksi?
Minulla on yksi ap:n kaltainen kaveri, jonka olen tuntenut yläasteelta saakka. Hän on vielä poikamies 48 vuotiaana, koko elämän ajalta ei ole yhtään seurustelusuhdetta, muutaman kerran käynyt treffeillä. Ulkoisesti hänessä ei ole mitään vikaa, on hyvin ns. tavallisen näköinen mies, tekee myös unelmatyötään, jne. Eli periaatteessa kaikki on kunnossa. Joskus vuosi sitten kun oltiin lounaalla niin hän alkoi puhumaan, että on nyt vasta ymmärtänyt, että hänellä on ollut kriteerit naisten suhteen aivan liian korkealla koko elämän ajan ja lähes tärkein kriteeri on ollut ulkonäkö. Tämä siis vaikka hän ei itse ole todellakaan mikään erityisen komea. Hän hiukan harmitteli, että jälkikäteen ajateltuna vuosien varrella on mennyt ohi muutama ihan potentiaalinen nainen, jotka ovat tuntuneet sillä hetkellä liian tavallisen näköisiltä. Kaverini on jo käytännössä luovuttanut sen suhteen, että löytäisi jonkun, koska ei kuulemma mitään "yh-äitiä" tai "uusperhettä" halua. Hiukan tuntuu surulliselta hänen puolestaan, ihan mukava ja hauska kaveri hän on, mutta mahdollisen seurustelukumppanin kriteerit hänellä ovat edelleen sellaisia, että epäilen, ettei koskaan pariudu.
Tämä siis ap:lle ihan vaan vinkkinä, miten voi ihan kivalle ihmiselle käydä, jos kriteerit ovat aivan epärealistiset.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
Kertoo paljon ihmisestä, että hänestä kumppani on huono jos hän ei ole kaunis, normaalipainoinen ja täysin terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Oman kokemukseni mukaan treenaaminen ja liikunta ei kasvata lantion kokoa, vaan mässäily ja lihominen kasvattaa lantion kokoa. Hoikalla ihmisellä lantio on useimmiten kohtalaisen kapea - voit todeta asian esim. katsomalla kaupassa, minkä kokoisia XS- ja S-kokoiset farkut ovat. Toisaalta itse en kyllä leveää lantiota haluaisikaan, en myöskään hehtaarihanuria. Itse en ole koskaan kauheasti treenannut, mutta peppu on ollut silti ihan hyvänmallinen - no ei toki nykyisen jättiperseihanteen mukainen, ja nykyisinkin muuten yllättävän monella jättihanurin omaavista voi olla siellä täytteitä, paitsi ylipainoisilla toki ihan vaan rasvaa - mutta sitä on sitten muuallakin kehossa. Itseäni ei tällainen vartalotyyppi kyllä kiinnosta, mutta eipä se minua haittaa, jos muita kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Itse olen mies 168cm, ihan tavallisen näköinenkin vielä. Eli ap:n kriteereillä ei mitään mahdollisuuksia päästä edes treffeille. Tästä huolimatta ollut muutama seurustelusuhde ja nyt reilu 20v naimisissa. Eli kyllä monet naiset varmaan jotain muutakin arvostaa, kuin vain pituutta ja komeaa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja
Komeat miehet ei ole sinkkuina kauaa, ei todellakaan 8 vuotta, vaan heistä käydään kilpailua.
Mitä ap jos antaisit jollekin ns. tavallisen näköiselle naiselle mahdollisuuden? Vai onko niin, että ne tavalliset naiset, ig hottiksista puhumattakaan, eivät viihdy seurassasi?
Ihmeellisesti täällä haukutaan ap:tä, joka vaan elää unelmaansa! Miksi tyytyä johonkin vähempään? Ap, tavoittele unelmiasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tässähän se ongelmasi tiivistyykin. Mielestäsi kumppani on huono, jos hän ei ole täysin terve ja kaunis. Yritä nähdä pintaa syvemmälle ja ihastua naisen persoonaan, eikä ulkokuoreen. Jos ei onnistu, kannattaa olla sitten yksin.
Kaikki tuntemani naiset, joilla on mt-ongelmia, ovat muuten pitkissä parisuhteissa hyvien miesten kanssa.Eli sinun mielestä minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen joka ei ole kaunis? Miksi te naiset saatte vaatia miehiltä ulkonäköä ja statusta mutta miehet ei saa vaatia naisilta edes kauneutta?
M32
Saat sä vaatia ihan kuten ne naisetkin. Siksi sä oot ollut 8 vuotta ilman naista. Samoin käy naisille, jos ne vaatii liikoja. Mutta sä et voi vaatia, että joku sun haluama kaunotar rakastuu suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään.
Ei ole kyllä ne mukavat ja iloiset tavismiehetkään.
Kyykyllä nainen voi esimerkiksi helposti kasvattaa lantion kokoa ja saamaan pyöreän ja kiinteän pepun.
Meikeillä nainen voi kohentaa viehättävyyttään.
Mies ei voi vaikuttaa pituuteen eikä hiusrajaan millään tapaa. Ymmärrätkö?
M32