Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?

Vierailija
13.05.2024 |

Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.

Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?

M32

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi viimeksi eilen, että olen komea ja älykäs nuori mies ja hän ihmettelee, miten on mahdollista, ettei tytöt ole nytkin soittelemassa minulle. Naapurin ylioppilaaksi kirjoittava voimistelijatyttö olisi äidin mielestä täydellinen vaimo minulle ja saisimme kauniita lapsia. Olen samaa mieltä, tunnen hänet, koska olen seurannut hänen someprofiileitaan joitakin vuosia.

Jarno 43

Vierailija
62/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.

N32

Teille naisille deittailu on vaan helpompaa koska teidän tarvii vain olla kaunis ja miehet lähestyy teitä. Miehen tarvii olla ties mitä ja aktiivinen, sitten naiset antaa pakkeja hyville miehille kun naisilla on kymmeniä miehiä varalla. Tasa-arvo tässä asiassa ei toteudu mutta ei se haittaa.

M32

Naisille helpompaa, koska tarvii vain olla kaunis? Helpompaa on käytöstään muuttaa kuin ulkonäköään, ellei halua maksaa tuhansia ka

Naisen tarvitsee olla vain kaunis ja mt ongelmaton niin se kelpaa miehille.

Miehen tulee olla komea,pitkä,hiusraja kunnossa,koulutettu,hyvä palkkainen ja mielellään status työelämässä kunnossa.

Pituuteen ja kaljuuntumiseen mies ei voi vaikuttaa millään tapaa. 

Kehtaat väittää että miehillä on helpompaa?

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.

Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton. 

Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.

M32

Tässähän se ongelmasi tiivistyykin. Mielestäsi kumppani on huono, jos hän ei ole täysin terve ja kaunis. Yritä nähdä pintaa syvemmälle ja ihastua naisen persoonaan, eikä ulkokuoreen. Jos ei onnistu, kannattaa olla sitten yksin. 

Kaikki tuntemani naiset, joilla on mt-ongelmia, ovat muuten pitkissä parisuhteissa hyvien miesten kanssa. 

Eli sinun mielestä minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sella

Sinä saat " vaatia" ihan mitä haluat, mutta et voi vaatia, että saat mitä haluat. Olet todella lapsellinen. Tuo kommenttisi kertoo luonteeltani ihan riittävästi. Olet palstan tasojankuttaja- incelmies. En yhtään ihmettele, että olet incel. Ja tulet olemaan. Hamaan tappiin asti. Paitsi jos et ota kumppaniksesi toista vastaavaa,  eli tasojankuttaja- incelmiestä.

Vierailija
64/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti sanoi viimeksi eilen, että olen komea ja älykäs nuori mies ja hän ihmettelee, miten on mahdollista, ettei tytöt ole nytkin soittelemassa minulle. Naapurin ylioppilaaksi kirjoittava voimistelijatyttö olisi äidin mielestä täydellinen vaimo minulle ja saisimme kauniita lapsia. Olen samaa mieltä, tunnen hänet, koska olen seurannut hänen someprofiileitaan joitakin vuosia.

Jarno 43

😂🤣💋💯💣👍👏🤜🤛

Vierailija
65/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.

N32

Teille naisille deittailu on vaan helpompaa koska teidän tarvii vain olla kaunis ja miehet lähestyy teitä. Miehen tarvii olla ties mitä ja aktiivinen, sitten naiset antaa pakkeja hyville miehille kun naisilla on kymmeniä miehiä varalla. Tasa-arvo tässä asiassa ei toteudu mutta ei se haittaa.

M32

Naisille helpompaa, koska tarvii vain olla kaunis? Helpompaa on käytöstään muuttaa

Ùliuliu wou wou wou. Tulihan se sieltä. Tasojankutus alkoi. Ja hiusrajaülina 🙄

Vierailija
66/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tarvitsee olla vain kaunis ja mt ongelmaton niin se kelpaa miehille.

Miehen tulee olla komea,pitkä,hiusraja kunnossa,koulutettu,hyvä palkkainen ja mielellään status työelämässä kunnossa.

Pituuteen ja kaljuuntumiseen mies ei voi vaikuttaa millään tapaa. 

Kehtaat väittää että miehillä on helpompaa?

M32

Ratkaisuehdotus: Alkakaa itse vaatia enemmän. Minä naisena olisin TODELLA tyytyväinen, jos miehet olisivat valikoivampia ja vaatisivat enemmän. Itse koen nimenomaan tunnelmaa latistavana, jos huomaan, että toisella ei ole mitään vaatimuksia tai toiveita, ja jos mies on sellaisella "kaikki käy" -asenteella. Enkä todellakaan halua suhteeseen, jossa toiselle on ihan sama, kenen kanssa hän on, minun vai jonkun muun, "kunhan vain on kaunis ja mt-ongelmaton". Mieshän voisi valita naisen käytännössä vaikka arvalla. Mitä veikkaan, kiinnostaako sellaisen kanssa aloittaa suhdetta?

Vierailija
67/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 on milloin M38 ja M34

Hänhän on myös iki työtön ja iki sinkku. Kumpikaan ei ole hänen vikansa.

Ammattikin pitäisi löytyä, sellainen, jossa hän tienaisi 5000€/kk, että eläisi Stadissa ihan mukavasti. Ja työkokemusta ei ole mitään. Että varmasti työpaikka löytyy, koulutuksen jälkeen hänelle. Vahvaa näyttöä työhaastatteluun löytyy tältä palstalta. Ihme, että kukaan Head Hunter ei ole häntä täältä jo bongannut....

Vierailija
68/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

M32

Naisille helpompaa, koska tarvii vain olla kaunis? Helpompaa on käytöstään muuttaa

Sinähän olet itse mt- ongelmainen ja syrjäytynyt, etkä edes käy töissä. Ja olet nepsy. Ja tavis - ulkonäkö.

Miksi jonkun kauniin, töissäkäyvän tavisnaisen pitäisi huolia sinut? Ja pitäisi tietysti olla max 25- vuotia ig- pyllistelijä. Ap:han on itse 38- vuotias.

Vierailija
69/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta näiden viestien perusteella vaikutat pinnalliselta ja ilkeältä. Jankutat kauneudesta, ja valitat miten naiset on muka vaan rahan ja statuksen perään. Ihmiset ei ole mitään käyttötavaroita, joita pitäisi arvottaa tuollaisten ominaisuuksien perusteella. Naisenhakusi tuskin kaatuu ulkonäköön ja rahaan, tässä ois ehkä itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
70/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.

Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton. 

Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.

M32

Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen

Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja

Sisäisesti noin ruman ihmisen kuuluukin jäädä yksin. Ja ei, et ole komea etkä mukava koska et kelpaa kenellekään.

Vierailija
71/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

M32

Ja tadaa sieltä kuoriutui palstan tuttu hiusrajamies ulisemasn taas.

Vierailija
72/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa M32, miten se nainen taikoo helpommin itselleen kauniit kasvot sekä mt-ongelmat pois, kuin mies hankkii itselleen koulutuksen? 

Vierailija
73/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. 

Vierailija
74/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne sun torjumat ei-niin-kauniit naiset hankkii itselleen jonkun toisen miehen ja perustaa perheen ja elää onnellista elämää, samaan aikaan kun sä vuodesta toiseen olet yksin, selaat deittisovelluksia ja luettelet vaatimuslistoja naisten ulkonäöstä. Valintoja on elämä täynnä. 

Vierailija
75/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa M32, miten se nainen taikoo helpommin itselleen kauniit kasvot sekä mt-ongelmat pois, kuin mies hankkii itselleen koulutuksen? 

Nainen voi meikata itseään kauniimmaksi,laihduttaa ylimääräiset kilot pois jos niitä on ja salilla voi treenata kroppaa naisellisemmaksi. Mies ei voi pituudelleen tai hiusrajoilleen mitään. 

Ei se koulutuskaan niin helppoa ole koska naiset vaatii mieheltä koulutuksen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä naisella itsellään.

Naisilla on paljon helpompaa kuin miehillä.

M32

Vierailija
76/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämän esimerkki, AP saa samaistua tai sitten ei.

Terve mutta ns. maantienharmaa mies. Ei lihava, muttei bodattukaan, ns. luonnontilassa. On koulutus, muttei ole koskaan saanut töitä. Asuu haja-asutusalueella lähellä vanhempiaan. Tykkää leffoista yms. ihan perus tekemisestä.

Varmasti saisi itselleen joknun paikallisen mukavan pullatytön köllöttelemään ja leffoja katselemaan.

Mutta hänpä kuolaa netissä menestyviä superblondeja.

Surullista jotenkin. Mutta kun oikeus Kauniiseen *trademark* Naiseen...

Minusta on mahtavaa, että pullanaiset ja kaunottaret saavat kaikki olla erossa AP:sta ja kaltaisistaan :D Total Woman Victory!

Vierailija
77/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne sun torjumat ei-niin-kauniit naiset hankkii itselleen jonkun toisen miehen ja perustaa perheen ja elää onnellista elämää, samaan aikaan kun sä vuodesta toiseen olet yksin, selaat deittisovelluksia ja luettelet vaatimuslistoja naisten ulkonäöstä. Valintoja on elämä täynnä. 

Nuo ei-niin-kauniit naiset väistivät luodin.

Vierailija
78/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi meikata itseään kauniimmaksi,laihduttaa ylimääräiset kilot pois jos niitä on ja salilla voi treenata kroppaa naisellisemmaksi. Mies ei voi pituudelleen tai hiusrajoilleen mitään. 

Ei se koulutuskaan niin helppoa ole koska naiset vaatii mieheltä koulutuksen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä naisella itsellään.

M32

Minä en naisena ainakaan voi tuohon vaikuttaa. En voi mitään sille, että te miehet tyydytte niin vähään.

Vierailija
79/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Jaa salilla pystyy nykyään muokkaamaan koko synnynnäisen ruumiinrakenteensa uusiksi, ja meikit naamassa pitäis varmaan istua kotona aamusta iltaan? :D

Vierailija
80/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa meni. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. Ja molemmat ollaan ns. tavallisia ihmisiä N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan