Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?
Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.
Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?
M32
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
Tässähän se ongelmasi tiivistyykin. Mielestäsi kumppani on huono, jos hän ei ole täysin terve ja kaunis. Yritä nähdä pintaa syvemmälle ja ihastua naisen persoonaan, eikä ulkokuoreen. Jos ei onnistu, kannattaa olla sitten yksin.
Kaikki tuntemani naiset, joilla on mt-ongelmia, ovat muuten pitkissä parisuhteissa hyvien miesten kanssa.Eli sinun mielestä minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sella
Aina saa vaatia. Sinäkin saat vaatia. Mutta se olet sinä, joka elät omien vaatimustesi seurausten kanssa.
Ja aivan varmasti tuolla jossain on harhaisia naisia, jotka odottavat jotain Mr.Bigiä elämäänsä, vaikka itse ovat jotain aivan muuta. Sanoisin, että kun naiset puhuu "hyvännäköisestä miehestä", se hyvännäköisyys on kuitenkin usein naisen itsensä silmässä. Esim. kaverini joskus puhui iskeneensä silmänsä "tosi hyvännäköiseen mieheen". Yllätyin, kun näin tämän miehen...makunsa kullakin.
Reilut 20 v on ollut profiili eri sivustoilla. Välillä kyllästyn ja otan pois. Teen uuden vuoden-parin sisään viimeistään.
Muutama yritelmä ihmissuhteeksi on ollut tänä aikana, mikään niistä ei ole alkanut deittisivustolta. Mitähän tästä voisi oppia??
N-nestori
Säälittävät luuserit käyttää tommosia höpö höpö juttuja. Järkevä löytää seurustelukumppanin oikeasta elämästä ja ihan livenä.
Aika vahvasti täyttyy idiootin määritelmä
Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.
N32
Tosielämän esimerkki, AP saa samaistua tai sitten ei.
Terve mutta ns. maantienharmaa mies. Ei lihava, muttei bodattukaan, ns. luonnontilassa. On koulutus, muttei ole koskaan saanut töitä. Asuu haja-asutusalueella lähellä vanhempiaan. Tykkää leffoista yms. ihan perus tekemisestä.
Varmasti saisi itselleen joknun paikallisen mukavan pullatytön köllöttelemään ja leffoja katselemaan.
Mutta hänpä kuolaa netissä menestyviä superblondeja.
Surullista jotenkin. Mutta kun oikeus Kauniiseen *trademark* Naiseen...
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät luuserit käyttää tommosia höpö höpö juttuja. Järkevä löytää seurustelukumppanin oikeasta elämästä ja ihan livenä.
Ei se itsestä ole kiinni, sattuuko oikeanlaisia ihmisiä olemaan vaikka omalla työpaikalla, harrastuksissa tai kavereiden tuttavissa. En ainakaan itse pystyisi lainkaan vaikuttamaan siihen, rekrytäänkö meidän työpaikalle sellaisia ihmisiä, joiden kanssa minulla olisi vetovoimaa ja oltaisiin vielä samanhenkisiäkin.
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.
N32
Teille naisille deittailu on vaan helpompaa koska teidän tarvii vain olla kaunis ja miehet lähestyy teitä. Miehen tarvii olla ties mitä ja aktiivinen, sitten naiset antaa pakkeja hyville miehille kun naisilla on kymmeniä miehiä varalla. Tasa-arvo tässä asiassa ei toteudu mutta ei se haittaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja
Kehuiko mummu sinua komeaksi pojaksi vai mistä päättelet olevasi komea?
Onko minulla jotain pielessä, kun yleensä en saa vielä edes profiiliani täysin valmiiksi ensimmäisten tullessa jo. Ensimmäisenä päivänä ne tulevat jo.
Rakas, älä kiukuttele, voin silitellä pallejasi jos teet tänään ruokaa meille ja haet mulle Hesestä herkkua.
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/094/176/non_2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Teille naisille deittailu on vaan helpompaa koska teidän tarvii vain olla kaunis ja miehet lähestyy teitä. Miehen tarvii olla ties mitä ja aktiivinen, sitten naiset antaa pakkeja hyville miehille kun naisilla on kymmeniä miehiä varalla. Tasa-arvo tässä asiassa ei toteudu mutta ei se haittaa.
M32
Naisille helpompaa, koska tarvii vain olla kaunis? Helpompaa on käytöstään muuttaa kuin ulkonäköään, ellei halua maksaa tuhansia kauneusleikkauksista.
Etsin ihan luonnossa.
En sovellu itse noihin sovelluksiin.
Ei vaan ole mun juttu.
Kesti useamman vuoden.
Tai olin kai jo kauan sitten kaukaa ihastunut. Tuttu tyyppi. Kohdattiin sitten sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään.
Hmm. Sinua ei varmaan ole koskaan kehuttu fiksuksi eikä empaattiseksi.
Paskalla asenteella olet meinaan liikenteessä.💩
Miesten näkemys tavallisesta kauniista naisesta on nykyään juurikin sellaiset naiset, joita näkevät somessa. Filttereitä, hiustenpidennyksiä, botuliinia ja meikkiä, sitten kuvitellaan että perusnainen näyttää arjessaan juuri siltä. Tietysti jokaisella miehellä täytyy omasta mielestään olla oikeus siihen top 1% maailman kauneimmista naisista, vaikka itse olisi millainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
M32
Niin, miehet ovat ulkoistaneet naisille valinnan. Koska miehille kelpaa mikä vain (kunhan on kaunis) on naisten sitten oltava valikoivia ja pidettävä huoli siitä, että myös sovitaan yhteen. Ei ainakaan minulle riittäisi suhteeseen tai edes seksiin se, että toinen on hyvännäköinen. Kyllä pitää olla paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja
Jos olisit komea ja kiva, niin sut olisi viety naimisiin jo aikoja sitten. Myös komeat pariutuu nopeasti, kuten myös vähemmän komeat kivat. Joko et ole komea tai kiva tai et kumpaakaan.
Saathan sinä vaatia ihan mitä tahansa, mutta silloin jäät yksin. Minä en ole kaunis ja silti minulla oli useita hyviä miesvaihtoehtoja, joista valita puoliso. Kauniilla naisella valinnanvaraa on loputtomasti, ja valinta ei ole kohdistunut sinuun.