Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet alkavat voihkia ja ähkiä keski-ikäistyttyään?

Vierailija
22.12.2023 |

Naisilla en ole huomannut vastaavaa ilmiötä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulet naapurista ähkintää, jota et ole joko aiemmin ollenkaan kuullut tai ainakaan vuosikausiin, niin naapuri on vain päästänyt vanhan koppelon lentämään pesästä ja ottanut tilalle nuoren tirpusen. 

Vierailija
2/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vihdoin tuntuu hyvältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panohommat alkavat tuntua jo kovalta koetukselta. Laittaa miehen ähkimään ennen kuin irtoaa.

Vierailija
4/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää N56 ähkin kun yritän saada sukkaa jalkaan tms. 

Vierailija
5/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet. En ole kuullut esim. isäni, veljeni tai setieni ikinä ähkivän tai voihkivan. Ihmettelen muuten sitä, että jos jossain tev-sarjassa tai elokuvassa ollaan saunassa, niin siellä aina ähkitään, miehet ainakin.

Vierailija
6/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulet naapurista ähkintää, jota et ole joko aiemmin ollenkaan kuullut tai ainakaan vuosikausiin, niin naapuri on vain päästänyt vanhan koppelon lentämään pesästä ja ottanut tilalle nuoren tirpusen. 

Menes nyt vaikka kokovartalohieromaan aasialaisvaimoa. Kyytien jälkeen nukuttaa hyvin, niin voit aamulla esitellä meille ihan uusia lintulajeja. Nämä vanhat käyvät vähän tylsiksi jo.

Vierailija
7/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen N40 ja ähkin, kun muut ei ole kuulemassa. Jos on rehkinyt, istuu hetken ja pitää nousta ylös, niin kyllä ähkii ja voihkii. Tekee siitä nousemisesta helpompaa. Ehkä olen sitten fyysisesti M70. 

Vierailija
8/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on pakko olla jokin hankittu tapa. Ensin mies alkaa muistuttaa setää, joka on tarkoitettu istumaan isoissa, upottavissa nojatuoleissa, ja sitten vielä päästää sellaista ähkivää ja työlään kuuloista ääntä ryhtyessään nousemaan sellaisista ylös. Näyttää vielä tyytyväiseltä suorituksen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ähkii nuorenakin mutta ei ilmeisesti sun päällä.

Vierailija
10/11 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän- ja verisuoniterveys huono, selkä rikki ja/tai jäykkä, polvet ja lonkat entiset, lihaskunto rapistunut, ylipainoa, orastava tai päällä oleva diabetes.

Kyllä tuolla kombolla ähisee nainen ja mies, kun kampeaa sohvalta ylös tai yrittää taipua kengännauhoja sitomaan.

Vierailija
11/11 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut miehissäkään, ja olen sentään tavannut todella paljon tuon ikäisiä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi