Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?
Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.
Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?
M32
Kommentit (172)
7 vuotta yritin löytää naisen. Sitten lopetin ja aloin etsimään miestä. Mies löytyi alle kahden viikon.
Vierailija kirjoitti:
Kriteeriksi naiselle kun laittaa että lapseton ja normaalipainoinen, nii tippuu jo ainaki puolet valikoimasta pois. Etenkin jos ikä päälle 30.
No mutta jos melkein puolet jää jäljelle, niin sehän on jo todella suuri määrä. Itselläni on niin paljon kriteereitä, että tippuu varmaan 90% pois, mutta en koe edes sitä hankalaksi. En koskaan ole olettanutkaan, että joka toisen vastaantulijan pitäisi olla itselleni sopiva kumppani, vaan jotenkin olen aina ajatellutkin, että vain harva on kiinnostava. Sulla on paljon valinnanvaraa jos vain puolet tippuu pois!
Vierailija kirjoitti:
7 vuotta yritin löytää naisen. Sitten lopetin ja aloin etsimään miestä. Mies löytyi alle kahden viikon.
Minä löysin itseni. Olin pitkässä liitossa, mutta nyt olen ollut jo kauan yksin ja olen onnellinen.
Minäkin löysin itseni. Ei enää miehiä.
N. 14,5v meni, jos oikein muistan, ensimmäisestä seuranhakuilmoituksesta pysyvän kumppanin löytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
Mutta ehkä tuo onkin se ongelma, että et pidä rimaa niin korkealla. Minä olen (kuulemma) kaunis, olen normaalipainoinen eikä ole mt-ongelmia, mutta en ikinä lämpenisi miehelle, jolla on vain nämä kriteerinä/toiveena kumppanille. Uskallanpa myös veikata, että se näkyy sinusta, että haet vain tiettyä ulkonäkötyyppiä ja ainoa henkinen toive on ettei ole mt-ongelmia. Tämän seurauksena varmaan päädyt yrittämään sellaisia naisia, jotka kokevat, että ette ole persoonien, arvomaailman, a
Mitä selität, ootko kaunis bimbo?
Noin 3,5 vuotta, 1500 tykkäystä, 250 matchia, n. 150 treffiä, n 70 seksikumppania. Still going strong. Oon ihan perusjamppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen M38 ja käytin 2017 Tinderissä aikaa hieman nuorempana n. pari kuukautta. Poistin sen jälkeen koko p...kan, sillä ei sieltä mitään saanut. Elikä pk-seutu ja käytin asetuksissa sentään 50 km sädettä. Ilmeisesti tältä alueelta ei löydy yhtäkään naista, jolle kelpaisi normaali töissä ja salilla käyvä mies. Aika turha appi siis. On muutenkin huomattu naisten asenne, että BMI 25-30 naisetkin kelpuuttavat vain jotain Chad-bodareita sixpackilla. Itse siis olen ollut aina alle 25 BMI ja työtönkään en koskaan. Naisten asenne on se, että itse valkkaavat vain pisimpiä ja komeimpia miehiä (Pareto Principle, 80/20 suhde) ja muut ovat heille pelkkää ilmaa. Ja sit miehille antavat neuvoa, ettei saisi olla mitään vaatimuksia. :D Täysin käsittämätöntä. Ei mitään järkeä. Eikä tuossa Tinderissäkään ole mitään järkeä, sillä naisille ei kelpaa mitään. Useimmilla naisilla on satoj
"Tämä teksti on täynnä red flageja."
Kerro mikä tuossa on red flagia? Aika huonosti perusteltu vastaus. Minun vastaus perustuu ihan vaan faktoihin. Elikä kun kertoo faktoja, niin se on naisten mielestä huono asia? https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
Eli kaunis nainen pitää olla, vaikka itse olet tavallisen näköinen mies? Tai jopa ruma.Miksi kuvittelet, että kauniin naisen pitäisi huolia tavallisen näköinen tai ruma mies?
Koska naiset väittävät aina arvostavansa sitä sisäistä kauneutta, me miehet taas arvostamme lähinnä sitä ulkoista kauneutta.
Minulla meni viikko ja sain hyvän saaliin.kasvot siedettävät ja luonne sellainen jota oli helppo lähteä muokkaamaan itselle sopivaksi.
Kriteeriksi naiselle kun laittaa että lapseton ja normaalipainoinen, nii tippuu jo ainaki puolet valikoimasta pois. Etenkin jos ikä päälle 30.