Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?
Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.
Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?
M32
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerroppa M32, miten se nainen taikoo helpommin itselleen kauniit kasvot sekä mt-ongelmat pois, kuin mies hankkii itselleen koulutuksen?
Nainen voi meikata itseään kauniimmaksi,laihduttaa ylimääräiset kilot pois jos niitä on ja salilla voi treenata kroppaa naisellisemmaksi. Mies ei voi pituudelleen tai hiusrajoilleen mitään.
Ei se koulutuskaan niin helppoa ole koska naiset vaatii mieheltä koulutuksen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä naisella itsellään.
Naisilla on paljon helpompaa kuin miehillä.
M32
Jaa salilla pystyy nykyään muokkaamaan koko synnynnäisen ruumiinrakenteensa uusiksi, ja meikit naamassa pitäis varmaan istua kotona aamusta iltaan? :D
Kyykyllä nainen voi esimerkiksi helposti kasvattaa lantion kokoa ja saamaan pyöreän ja kiinteän pepun.
Meikeillä nainen voi kohentaa viehättävyyttään.
Mies ei voi vaikuttaa pituuteen eikä hiusrajaan millään tapaa. Ymmärrätkö?
M32
Oletpa harhainen.
Mitä sä kitset pituudestakin tässä, kun olet kuitenkin sanojesi mukaan yli 180-senttinen eli pitkä mies?
Ne hiusetkin voi ostaa päähän tai liimata tupeen. Niinhän naisetkin tekee, käyttää hurjia summia kampaajoihin ja irtohiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.
N32
Teille naisille deittailu on vaan helpompaa koska teidän tarvii vain olla kaunis ja miehet lähestyy teitä. Miehen tarvii olla ties mitä ja aktiivinen, sitten naiset antaa pakkeja hyville miehille kun naisilla on kymmeniä miehiä varalla. Tasa-arvo tässä asiassa ei toteudu mutta ei se haittaa.
M32
Naisille helpompaa, koska tarvii va
Monet miesten aloittamat ketjut paljastuu suhteellisen nopeasti näiden jankkaajien aloittamiksi. En oikein ymmärrä, miten ne edes jaksaa esittää normaalia kun totuus tulee ilmi kuitenkin näissä ketjuissakin. Täällä tuskin kovin monta täysipäistä miestä edes palstailee ja nuo jankkaajat saavat epäilemään kaikkia sellaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
No sitten olet sinkkuna jatkossakin. Problem solved.
Mä haluan naida sua ap. Heehhe, läppä, olet varmasti heiveröinen pikkumies, joka ei kestäisi muodokkuuttani.
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/095/193/large…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman kerran treffeillä."
Voi jeesus:D Ja vielä ihmettelet miksi et saa naista? Kokeile edes yhdet treffit kerran kuukaudessa. Ihan varmasti löytyy potentiaaleja ehdokkaita. Ja jos ei löydy niin ainakin viestittelyssä sosiaalinen silmä harjaantuu....jos harjaantuu.En minä noin usein treffeille pääse vaan muutaman kerran vuodessa korkeintaan. Ehkä en vaan ole tarpeeksi rikas ja komea naisille.
M32
Voi voi. Ei se ole kiinni varakkuudesta tai ulkonäöstä. Mitä luulet että seurustelu ja yhdessä eläminen parina tarkoittaa. Eiköhän sitä, että tehdään yhdessä asioita ja viihdytään yhdessä ja aika pian kun kaikki loksahtaa paikalleen niin RAKASTUTAAN. Se on se homman juju ei se, että katselet sitä järjettömän kaunista naistasi mutta teillä ei ole mitän yhteistä ettekä viihdy toistenne seurassa ja tee kaikkea mukavaa yhdessä. Siitä seurustelu rakentuu ei siitä että kaverit voi olla kateellisia kun olet saanut jäätävän kauniin naisen. Kaikkien ulkonäköön tottuu ja sen ulkonäon perusteella kumppanin haku on ihan väärä. Tottakai se merkkaa jonkun verran ja se oma taso on hyvä lähtökohta ulkonäössä.
Mutta mietippäs niitä kauniita naisia (oikeasti sellaisia) joiden perässä ne ulkonäkökeskeiset miehet juoksee. Kun haluaisi ihanan miehen jonka kanssa voi jakaa arkea niin hyvät kuin ne huonotkin päivät. Saa tukea ja turvaa molemminpuolisesti niin siitähän se ihana yhdessäolo rakentuu. Mutta sitä ei saa sen tunne-elämältään kehittymättömän miehen kanssa joka ei älyllisestikään ole samalla tasolla kun vain pinta kiinnostaa.
Kauniit naiset jos ketkä ovat aivan totaalisen turhautuneita näihin ulkonäköä hakeviin pinnallisiin miehiin joiden kanssa seurustelu on vain sitä että käyt näytillä miehen kavereiden luona että tällaisen sain. Ja nainen tuntee olevansa kallis Bemari autonäyttelyssä ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap jos antaisit jollekin ns. tavallisen näköiselle naiselle mahdollisuuden? Vai onko niin, että ne tavalliset naiset, ig hottiksista puhumattakaan, eivät viihdy seurassasi?
Annan tavallisen näköisille naisille mahdollisuuksia mutta ei ne oikein minusta kiinnostu. Minä kelpuutan kyllä tavallisen näköisen naisen kumppaniksi mutta ehkä ne tavallisen näköisen naiset etsii kumppaniksi miestä joka on kuin veistos ja joka on finnairilla lentokapteenina?
M32
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti kaksi päivää siitä kun latasin tinderin ja tein profiilin pitkästä parisuhteesta erottuani, kolmen kuukauden suruajan jälkeen. Tiistaina tein profiilin, keskiviikkona tuli match nykyisen mieheni kanssa ja torstaina alettiin jutella. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin ollaan onnellisesti avoliitossa, kihloja ja ensimmäisen lapsen yritystä suunnitellaan.
N32
Kauankohan miehesi ehti olla Tinderissä..?
Oletko kokeillut muita menetelmiä?
Onko ap:n "naiskokemukset" jostain yläkoulusta, jolloin kaikki tytöt ihastuivat luokan urheilijapoikaan vai mistä nämä jutut kumpuaa? Luulisi, että yli 30-vuotiaana ymmärrystä olisi jo kertynyt sen verran, että sukupuolesta riippumatta mm. luonne, persoona, olemus, elämänarvot, keskustelutaito, jne. ovat kohtuullisen tärkeitä kriteerejä pariutumisessa. Tietysti kumppanin ulkonäön pitää miellyttää, mutta ei se tarkoita, että pitäisi olla joku veistos ja lentokapteeni tai fitnesmalli.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n "naiskokemukset" jostain yläkoulusta, jolloin kaikki tytöt ihastuivat luokan urheilijapoikaan vai mistä nämä jutut kumpuaa? Luulisi, että yli 30-vuotiaana ymmärrystä olisi jo kertynyt sen verran, että sukupuolesta riippumatta mm. luonne, persoona, olemus, elämänarvot, keskustelutaito, jne. ovat kohtuullisen tärkeitä kriteerejä pariutumisessa. Tietysti kumppanin ulkonäön pitää miellyttää, mutta ei se tarkoita, että pitäisi olla joku veistos ja lentokapteeni tai fitnesmalli.
Pärstää sitä ensimmäiseksi katsomaan, miten se miellyttää, sanoopa trolli mitä muuta tahansa.
Kuitenkin rahalla saa ihan mitä vain, vaikka uudet pärstäkertoimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärstää sitä ensimmäiseksi katsomaan, miten se miellyttää, sanoopa trolli mitä muuta tahansa.
Kuitenkin rahalla saa ihan mitä vain, vaikka uudet pärstäkertoimet.
Olen kuullut, että miehet kiinnittävät ensimmäisenä huomionsa joko tisseihin tai perseeseen? Eikö tämä pidäkään paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Kauankohan miehesi ehti olla Tinderissä..?
Pari kuukautta kuulemma, oli joidenkin naisten kanssa siellä jutellut mutta ei ollut tullut vastaan sellaista jonka kanssa olisi kunnolla kolahtanut. Meidän ensitreffit oli molemmille elämän ensimmäiset tinder-treffit, kumpikaan ei ollut aiemmin deittiappeja käyttänyt.
Itse olen M38 ja käytin 2017 Tinderissä aikaa hieman nuorempana n. pari kuukautta. Poistin sen jälkeen koko p...kan, sillä ei sieltä mitään saanut. Elikä pk-seutu ja käytin asetuksissa sentään 50 km sädettä. Ilmeisesti tältä alueelta ei löydy yhtäkään naista, jolle kelpaisi normaali töissä ja salilla käyvä mies. Aika turha appi siis. On muutenkin huomattu naisten asenne, että BMI 25-30 naisetkin kelpuuttavat vain jotain Chad-bodareita sixpackilla. Itse siis olen ollut aina alle 25 BMI ja työtönkään en koskaan. Naisten asenne on se, että itse valkkaavat vain pisimpiä ja komeimpia miehiä (Pareto Principle, 80/20 suhde) ja muut ovat heille pelkkää ilmaa. Ja sit miehille antavat neuvoa, ettei saisi olla mitään vaatimuksia. :D Täysin käsittämätöntä. Ei mitään järkeä. Eikä tuossa Tinderissäkään ole mitään järkeä, sillä naisille ei kelpaa mitään. Useimmilla naisilla on satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, mutta heille kelpaa noistakin alle 10 miestä. Tavallinen mies saa sen 10 matchia varmaan vuoden aikana. :D
Jos olet onnistunut viettämään 32 vuotta maan päällä ilman että kertaakaan on tullut vastaan tilannetta, jossa tapaat tytön, jonka kanssa on alkanut synkkaamaan ja olette päätyneet haeutumaan toistenne seuraan ja lopulta löytäneet itsenne suhteesta, niin se jo kertoo että joku sun olemuksessa mättää. Ongelma ei siis ole ulkonäkö, vaan persoona. Olet todennäköisesti livenäkin jostain syystä epäkiinnostava. Tämä yhdistettynä deittiappeihin on aika toivoton yhdistelmä. Netissä omien hyvien puolien esille tuominen on vaikeampaa kuin livenä. Se, että olet erittäin ulkonäkökeskeinen kertoo pinnallisuudesta. Pinnalliset ihmiset ovat usein latteita ja tylsiä. Jos olet sekä ulkoisesti harmaa että persoonana tylsä ja yksiulotteinen, niin mikä sussa pitäisi olla se vetovoimatekijä?
Minulla on kestänyt vasta vähän yli 70 vuotta, kun ensimmäinen rakastettuni muutti 4-vuotiaana toiselle paikkakunnalle. Siitä alkaen olen ollut itsellinen peräkammarinpoika.
Tuttavamies löysi deittisovelluksen kautta vaimon itselleen kahdessä päivässä.
Kannattaa miettiä niitä omia kriteerejä, jos valinnanvaraa on niukasti. Mikä edes on mt-ongelmaton? Kaikilla on joskus esim. lievää ahdistusta, mutta ei mitään diagnoosia. Sinulle ei ilmeisesti kelpaa kukaan, joka on hakenut tilanteeseen apua ja saanut jonkin diagnoosin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä niitä omia kriteerejä, jos valinnanvaraa on niukasti. Mikä edes on mt-ongelmaton? Kaikilla on joskus esim. lievää ahdistusta, mutta ei mitään diagnoosia. Sinulle ei ilmeisesti kelpaa kukaan, joka on hakenut tilanteeseen apua ja saanut jonkin diagnoosin.
Veikkaan ettei hän nyt mitään ohimenevää juttua tai stressiä tarkoittanut, vaan esim. persoonallisuushäiriötä, jatkuvaa mt-ongelmaa, yms. t. Eri
Olen kaunis nainen. En mallin pituinen, mutta hoikka, pitkät paksut hiukset, pitkät ripset, kauniit kasvot, vartalon perusmalli tiimalasi. En ikinä ottaisi miestä, joka ottaisi minut vain ulkonäköni takia. Ulkonäköni on mikä on, hiukset kasvavat pahemmin hoitamatta ja hoikkana haluan pysyä pysyäkseni terveenä. Miehen rahojakaan en tarvitse, tienaan ihan hyvin itsekin.
Haluan mieheltä seuraa matkoille, urheiluharrastuksiin, ravintoloihin, leffaan yms. Haluan miehen, joka osaa ja haluaa tyydyttää naisenkin sängyssä. Haluan miehen, jolle olen kumppani, en palkintopokaali. Halusin perheen ja miehen jota kiinnostaa osallistua perheen kanssa elämiseen kanssani. Mieheni on 171cm. Ihan riittävän pitkä ja ennen kaikkea myös kaikkea yllä luettelemaani.
Kyykyllä nainen voi helposti kasvattaa lantion kokoa? Tuleeko kehonrakentajamiehille kyykätessä naisellisen pyöreä lantio? Ei, eikä kapealanteisille naisille myöskään. Lantion leveys tulee luustosta ja rasvakudoksen jakautumisesta.