Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?

Vierailija
08.05.2024 |

Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?

Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa  jne

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan vuosittain matkustelua Japanissa ja Koreassa.

Harrastan irtoseksiä matkustellessa.

Luen mangaa.

Katselen animea.

Olen gamer.

Olen oikeistolainen.

M32

Vierailija
62/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen mangaa.

Katselen animea.

Olen gamer.

Olen oikeistolainen.

M32

Olen suomalaisten naisten mielestä oksettava pedofiili, mutta japanilaiset- ja korealaiset naiset eivät näe minussa turn-offeja.

Olen kuin pähkinä. Pähkinät ovat arvokkaita hotellin minibaarissa. Olen arvokas Aasiassa.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakin:

En ole kuuluisa. En ole sikarikas. En ole maailman seksikkäin/komein/tms. En ole "pelimies". Pyrin olemaan rehellinen (ei kannata). En tee "mitä vain" (valehtele, huijaa, johda harhaan, tms) päästäkseni jonkun "housuihin" (niin sanotusti). En ole sovinistisika. En ole väkivaltainen. Kunnioitan naisia (ilmeisesti tämäkin on ongelma nykyään). En tuo itseäni esille jatkuvasti. Olen tunnollinen.

Ajatella, että kaikki nuo ovat nykyään huono juttu.

Ihmeellistä jos hyväkäytöksinen mies ei kellekään kelpaa. Harva meistä on muita komeempi tai kauniinpi. Ei niitä sikarikkaitakaan joka oksalla kasva, tärkeintä on että tulee toimeen omillaan. Jatkuva itsensä esille tuominen on todella ärsyttävää, kuka jaksaa jokapaikan kukkoilijaa katsella.

Aika moni

Kyllä, mutta kauanko viihtynyt.

Vierailija
64/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalamittaisuus. Joskus pidin itseäni ihan ok tapauksena , mutta sittemmin olen alkanut hävetä jo itseäni. 

Vierailija
65/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 174 cm pitkä, AMK koulutus, tulot on vain 4000€/kk, eronnut ja kaksi aikuista lasta, asun keskikokoisessa kaupungissa, kesämökki on vain keski-suomessa, muutama kilo ylimääräistä, ...

eli onhan näitä syitä enempi kuin riittävästi.

Vierailija
66/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 174 cm pitkä, AMK koulutus, tulot on vain 4000€/kk, eronnut ja kaksi aikuista lasta, asun keskikokoisessa kaupungissa, kesämökki on vain keski-suomessa, muutama kilo ylimääräistä, ...

Ei tuossa ole kuin pituus se turn off. 

Vierailija
67/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimarkkinoilla....

Kun olin tyyliin 16-22 , turnoff oli nörttiyteni.

Nyt kun samasta syystä mun palkka on vuosia ollut yli 8000€ kuukaudessa, se onkin turn on.

Harmi että gold diggerit ovat minulle turn off.

Vierailija
68/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa vain miesten kommentteja?

Näytä aiemmat lainaukset

- haluttomuus tehdä kompromissejä eli "it's my way or highway"

- ikä tietenkin nykyisin vaikuttaa siihen, ettei mitään suurta kysyntää ole

- introverttiys eli nekin, jotka ovat kiinnostuneita, ovat liian innokkaita viemään musta kaiken energian

- olen kuullut elämäni aikana jo kaikki typerät iskurepliikit ja lepertelyt, joten miehen pitäisi keksiä jotain uutta 

Vierailija
70/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä alapeukuttaa vain miesten kommentteja?

Kaikki naiset.

Vierailija
71/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole kuin pituus se turn off. 

No sehän riittää jo syyksi että se tyypillinen, eli 153 cm pitkä ja  96 kg painoinen yh nainen jolla kolme lasta ja mt-ongelmia, ei enää kelpuuta.

Vierailija
72/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet ja rypyt

Vierailija
73/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta! Tosin ne on lähinnä av palsta turn offeja eikä oo tosi elämässä näyttäny olevan mikään ongelma juuri kellekään. Löytyy 2 lasta, mt ongelmia ja ylipainoa. Lisäks on muutama tatuointi ja ammatti on tarot tulkitsija. 

Oman kokemuksen perusteella nää on saanu tälläset vastaanotot: lapset on toisiks isoin ongelma ja sitä se on ollu n. 2/10 mielestä. Mt ongelmat ei oo kenenkään mielestä ollu ongelma kun oon kertonut niistä avoimesti (bipo, ahdistuneisuushäiriö ja pts). Ylipaino ei oo ollu ongelma, vaan turn on, mun kropasta on pidetty todella paljon (isot rinnat, iso perse ja reidet, selkeesti erottuva vyötärö, vaikka painoa paljon onkin). Tatuoinneista ja lävistyksistä on tykätty todella paljon, nekin on ollu turn on (iso tatuointi selässä, pieni ranteessa ja tosi pieni sormessa. Lävistykset on toisessa nännissä ja clithood). Tarot tulkitsijan ammatti on jakanu eniten mielipiteitä. Sanoisin et n. 3/10 on ollu sitä mieltä et se on turn off, 4/10 on kokenu sen neutraalina ja ollu uteliaita ja 3/10 on ollu sitä mieltä et se on tosi iso turn on. 

Et näin, av palsta ei ainakaan tiedä yhtään mikä on irl turn off ja mikä turn on useimmille. Toki ikähaitarikin voi vaikuttaa. Oon tapaillu pääasiassa 22-28 vuotiaita, vaikka oon ite ollut sinkkuna iässä 30-33. Nykysen kanssa ollaan asuttu nyt reilu vuos yhdessä ja hän on mua 10v nuorempi. Hänelle ainoa mikä mietitytti oli lapset, mutta kaikki suju senkin osalta hyvin eikä se ollu kuitenkaan turn off. Ehkei ollu ku kaikki muu oli turn on 

Vierailija
74/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisairas (fyysiset sairaudet) ja sen vuoksi tk-eläke, eli myös köyhä.

En ole deittielämässä ollenkaan, tiedän että tämä tilanne on turn off. Miehet ovat siitä huolimatta lähestyneet minua koska sairaudet eivät näy päälle, mt-ongelmia minulla ei ole mutta tutustumista en vie syvemmälle tasolle koskaan.

Vierailija
75/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää se ulkonäkökeskeisyys kun katsottaisiin vähän ulkonäköä ulkopuolellekkin niin voisi löytyä se oikea mutta kun ei ja ennemmin pysytään sinkkuna.

Kaikilla ihmisillä on jokin vamma ja ja toisilla se näkyy ulospäin ja toisilla ei. Ulospäin näkymättömät vammaiset ihmiset ovat usein ylimielisiä kuvitellen itsestään enemmän mitä ovat. En yhtään sääli näitä jotka sitten jäävät yksinäisiksi sillä itseppähän ovat osansa valinneet eikä siitä voi ketään muita syyttää. Ei tee kompromisseja eikä tule toimeen kenenkään kanssa. On monia suhteita kokeiltu eikä mikään ole toiminut.

Vierailija
76/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi korkea ääni.

M36

Vierailija
77/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen mangaa.

Katselen animea.

Olen gamer.

Olen oikeistolainen.

M32

Olen suomalaisten naisten mielestä oksettava pedofiili, mutta japanilaiset- ja korealaiset naiset eivät näe minussa turn-offeja.

Olen kuin pähkinä. Pähkinät ovat arvokkaita hotellin minibaarissa. Olen arvokas Aasiassa.

M32

Olet selkeästi käynyt Japanissa ja Koreassa vain unissasi näistä joka ketjuun spämmäämistäsi saduista päätellen. On tainnut haaremianimet vähän kihahtaa nuppiin.

Vierailija
78/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelma, ylipaino.

Voisin ilomielin ottaa kumppanikseni ylipainoisen miehen, mutta mt-ongelmaista en koska itsesäsnikin on tarpeeksi jo kestämistä toisinaan sen takia.

Tiedätkö, itsekin voisin "ottaa" ylipainoisen naisen, mutta en mt-ongelmaista, edes laihana ja kauniina. Itsellä ei mt-ongelmia, mutta kokemusta sellaisia omaavan kanssa seurustelusta on. Ei ikinä enää.

Vierailija
79/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonaton. En ottaisi samanlaista

Miksi et? Miksi sinusta joku kiinnostuisi? 

Vierailija
80/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin turnoff taitaa olla, että olen naimisissa. Mutta, jos olisin sinkku niin ikä (yli 40), finnejä ja lyhyt (158). Siltikin vonkaajia aina välillä löytyy, seksiin varmaan kelpaisin, tuskin muuhun.