Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Olen liian pitkä naiseksi, 182cm, mikä kokemukseni mukaan turn off monelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko sua luultu mieheksi? Mun yksi entinen tuttu kertoi, että häntä luultiin useintransuksi. Pukeutui kyllä kuin maksullinen ja kai se noin pitkän ilmestyksen päällä teki sen transuviban kun muija oli täysin muodoton.
En välitä mistään pariutumisista. Viihdyn yksin erinomaisesti. Taitaa olla aika turn off, eikä haittaa yhtään.
Aikamoinen turn off oletan, en nimittäin ole deittimarkkinoilla. Kaksi pitkää parisuhdetta kontrolloivan akan kanssa riitti, enää en parisuhteeseen ryhdy enkä vapaudestani luovu. En myöskään harrasta yhden yön juttuja, joten seksihommatkin hoidan omin käsin, ja se riittää. Juu juu runkkari mikä runkkari, mutta ei sekään pahalta tunnu. Perseen perässä juoksevat munamiehet on säälittävää sakkia.
Olen autistinen ja aika herkkä, minulle on nyt selvinnyt että ne ovat ilmeisesti turn off monille. On kai käynyt hyvä tuuri sillä en koskaan deittailuaikoina kokenut etten olisi sen vuoksi kelvannut. Toinen on se että minulla on leveät hartiat, on ihan luonnostaan mutta uintiharrastus ei varsinaisesti auta. N30
Kouluttamattomuus (ei peruskoulun jälkeistä koulutusta) ja mt-ongelmia joista muistona pahat viiltelyarvet.
Miksi kukaan ei muista aloituksen kysymystä eli olisiko ne samat turn offit ongelma deittikumppanilla
Vierailija kirjoitti:
Mutta aika moni pidempi nain yhtälailla torjuu ajatuksen edes treffeistä häntä huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa esittäen kyllähän he mut miehennitsetunto ei sallisi sitä. - Vaikka varmasti on lyhyitä miehiä, jollle itsetunto saattaa olla vähän hukassa koska huomattavan lyhyt (max 165cm pitkä) mies kun on saattanut saada nälvintää ja huomauttelua pituudestaan niin miehiltä kuin naisilta ja vähissä ovat "terveet oman mittauset esikuvat" , jotka näyttäisivät mallia sen sijaan, että tiedostaisi, vain että ulkoisilta raameiltaan ideaali miehen ruumiillistuma on muuttunut aikas vähän muutaman tuhannenn viimeisen vuoden aikana, ja siten että jospa joskus tulevaisuudessa olisikin toisin
Mun raittius tuntuu olevan monelle ongelma. Mua ei haittais yhtään, jos mieskin olisi päihteetön. Päinvastoin.
Olemattoman pienet rinnat. Turn off 99,99% miehille. Itseäni tuo ominaisuus miehessä ei haittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei muista aloituksen kysymystä eli olisiko ne samat turn offit ongelma deittikumppanilla
Joo huomasin että itseltäni oli se juttu jäänyt myös pois. Jos kumppanilla olisi samat sairaudet kuin minulla niin olisi elämä kyllä haastavaa mutta ei mahdotonta. Silti en halua deittailla ketään, en tahdo olla kellekään rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Miten yksi tämän yhteiskunnan tärkeimmistä duuneista voisi olla turn off? Ehkä olet tapaillut jotain onttoja bisnesnaisia, joiden mielestä rahan kanssa präiläily ja meikkaaminen toimistolle on ainoastaan oikeaa työtä.
Naiset eivät yleensä ole halukkaita tukemaan miehen elätystä taloudellisesti ja saman tulotason naiset etsivät paremmin tienaavaa miestä.
Lol, mulla on niitä todella paljon. Siksi en deittailisikaan, jos olisin sinkku vaan luottaisin edelleen siihen, että löydän kumppanin ihan ilman yrittämättäkin.
Paperilla tai luettelona tai ulkonäöltäni en ole mikään unelmakumppani mutta luonteeltani kuitenkin sellainen että mieheni arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on monelle myös turn on, ainakin jos sen kanssa on itse sinut. T 182 cm nainen jota itseäni lyhyemmätkin yrittää iskeä. Enkä ole mitenkään erityisen kaunis.
Liian kaunis.
Vain känniäälöt ovat lähestyneet vuosien varrella.
Rastat. Useimmat ihmiset eivät hiffaa mistä on kyse.
N40
Vierailija kirjoitti:
Deittimarkkinoilla....
Kun olin tyyliin 16-22 , turnoff oli nörttiyteni.
Nyt kun samasta syystä mun palkka on vuosia ollut yli 8000€ kuukaudessa, se onkin turn on.
Harmi että gold diggerit ovat minulle turn off.
Miksi sulle ei kelpaa nörttinainen?
Huvittavaa kun lähihoitajamies kertoo OMASTA KOKEMUKSESTAAN, että ammatin kuultuaan naiset lopettavat keskustelun, niin vajaaälyiset av-mammat käyvät jankkaamaan, että eihän hoitajan ammatissa ole mitään vikaa. Kysymys teille: kuinka moni on yhdessä lähärimiehen kanssa? Niinpä.
Viihdyn kotona, olen päihteetön, en välitä ulkomaanmatkoista tai teatterista ym. En kaipaa jatkuvaa kyläilyä. Käyn töissä.