Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?

Vierailija
08.05.2024 |

Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?

Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa  jne

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen naimisissa. 

22/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.

Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.

Älä höpötä. Lähihoitaja on hyvä ammatti sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko ajan olla jonkun kanssa, aina pitäis muka yhdessä tehdä kaikki ja kaikkea. Tarviin runsaasti omaa aikaa.

Vierailija
24/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ei paljon muuta olekaan kuin turn-offeja. Olen ylipainoinen, yli 40v, 2 lasta ja kissa. Pienituloinen mutta kokoaikatyössä kyllä, 3-vuoroa. 

Hyväksyn nuo ominaisuudet kumppanilla myös, ja deittipalstoilta seuraa löytyikin mukavasti. Nykyisin olen tuoreessa, onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
25/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hitaasti lämpiävä ja hieman arka.  Suhteet eivät yksinkertaisesti etene. Mutta pelimiehet kyllä jaksaa piirittää. Tavalliset ei. 

ja joo Olisi se turn off jos mies olisi liian arka. Miehen Pitäisi olla kanssani aloitteellinen tai antaa selvä signaali että uskallan itse olla.

Vierailija
26/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.

Onpa outoa, teet tärkeää työtä.

Vierailija
27/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on vain niitä turn offeja. Onneksi en liikuskele deittimerkkinoilla.

Vierailija
28/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reissutyötä noin 1/3 vuosityöajastani tekevä nainen.

Moro, se oli siinä. 

Sama, lisäksi olen tohtori luonnontieteelliseltä alalta. Onneksi löysin jo opiskelijana puolison eikä tarvitse olla deittimarkkinoilla.

Vierailija
29/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen aiemmalta alaltani lähihoitaja ja naisia olis kyllä ollu tyrkyllä työkavereissa. Eli katteleppa niitä hoitsunaisia.

Vierailija
30/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelma, iso kasa velkaa, en halua lapsia mutta kissoja on useampi. Nainen olen siis. Sain just sen miehen, kenet halusinkin ja hän kokee saaneensa täydellisen naisen. Varmaan oon sitten vaan tosi hyvä sängyssä! 

Vierailija
31/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa koko ajan olla jonkun kanssa, aina pitäis muka yhdessä tehdä kaikki ja kaikkea. Tarviin runsaasti omaa aikaa.

Eli kyllästytkö sinä yhden ihmisen seuraan vai yksinkö haluat olla?

Vierailija
32/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useitakin joiden pitäisi olla ehdottomia turn offeja. Olen feministi, vegaani, tatuoitu, elän ison eläinlauman kanssa ja hyvin nirso mitä tulee parinvalintaan.

Eipä tässä silti hyvistä ehdokkaista ole ollut puutetta. Me kaikki ihmiset kun olemme yksilöitä, niin ei siihen parinvalintaan voi oikein yleistyksiä soveltaa kiveen kirjoitettuina totuuksina.

Vierailija
33/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että yleensä ihmiset mieltää oman ajan yksinoloksi. 

Vierailija
34/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hitaasti lämpiävä ja hieman arka.  Suhteet eivät yksinkertaisesti etene. Mutta pelimiehet kyllä jaksaa piirittää. Tavalliset ei. 

ja joo Olisi se turn off jos mies olisi liian arka. Miehen Pitäisi olla kanssani aloitteellinen tai antaa selvä signaali että uskallan itse olla.

Sama. Lisäksi olen ujouden, arkuuden ja hitaasti lämpiävyyden lisäksi sen verran introverttikin, että tuollaisen suulaamman miehen aloitteet vain ärsyttää, koska vaikka se olisi ihan kunnon mieskin niin en vaan jaksaisi olla parisuhteessa niin sosiaalisen ja puheliaan miehen kanssa. Kokeiltu on.

Ja sitten taas ne enempi kaltaiseni miehet ei juurikaan tee aloitteita ja tuntuu jopa hieman kavahtavan sitä, että nainen sen tekee. Etenkin siis kun nainenkaan ei ole mikään supersuulas eikä muutenkaan sellainen sosiaalinen virtuoosi jonka olemus valaisee koko huoneen.

Vierailija
35/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ei taida niitä turn oneja ollakaan.

Vierailija
36/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankatsomukseni pyörii hyvin pitkälti spirituaalisuuden ja New Agen ympärillä. (Meditoin, luen tarotkorteista, vetovoiman laki, noituus, jne.) Tosin ei minua tippaakaan haittaa, että en ole kaikkien mieleen, samanhenkiset miehet ymmärtää.

Vierailija
37/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Ikää alkaa olla, lapset jo tehty, kremppoja on, introvertti, outo ja köyhäkin vielä. Itse en paheksu samoja asioita mahdollisessa kumppanissa, eivätkä ne näytä valmiiksi ihastuneita pidättelevän. Nuo eivät ole moraalisia vikoja, mutta ymmärrän hyvin ihmisten mukavuudenhalua ja omia tärkeysjärjestyksiä. En ole ollutkaan missään deittimarkkinoilla, ne on tarkoitettu vähän toisenlaisille ihmisille.

Vierailija
38/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja tupakoin. Muuten kiva tyyppi.

Vierailija
39/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On useitakin joiden pitäisi olla ehdottomia turn offeja. Olen feministi, vegaani, tatuoitu, elän ison eläinlauman kanssa ja hyvin nirso mitä tulee parinvalintaan.

Eipä tässä silti hyvistä ehdokkaista ole ollut puutetta. Me kaikki ihmiset kun olemme yksilöitä, niin ei siihen parinvalintaan voi oikein yleistyksiä soveltaa kiveen kirjoitettuina totuuksina.

kyllähän tohon sopivia vastinkappaleita löytyy runsaasti, ongelma on vaan silloin kun ne omat ominaisuudet ei osu mihinkään tollaseen valmiiksi arvattavaan boxiin jossa kaikilla on samat näkemykset eri asioista

Vierailija
40/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että yleensä ihmiset mieltää oman ajan yksinoloksi. 

Juurikin näin. Tykkään puuhastella yksin kaikenlaista, on mukavaa kun saa mennä ja tehdä asioita omaan tahtiin.Pidän myös hiljaisuudesta, voi ajetaalla ns. omiaan. En minä yhden ihmisen seuraan kyllästy, en vain halua olla yhdessä yötäpäivää, jos näin voi sanoa kun ollaanhan sitä erossa ainakin ne työvuorot mitä kullakin on.