Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta! Tosin ne on lähinnä av palsta turn offeja eikä oo tosi elämässä näyttäny olevan mikään ongelma juuri kellekään. Löytyy 2 lasta, mt ongelmia ja ylipainoa. Lisäks on muutama tatuointi ja ammatti on tarot tulkitsija.
Oman kokemuksen perusteella nää on saanu tälläset vastaanotot: lapset on toisiks isoin ongelma ja sitä se on ollu n. 2/10 mielestä. Mt ongelmat ei oo kenenkään mielestä ollu ongelma kun oon kertonut niistä avoimesti (bipo, ahdistuneisuushäiriö ja pts). Ylipaino ei oo ollu ongelma, vaan turn on, mun kropasta on pidetty todella paljon (isot rinnat, iso perse ja reidet, selkeesti erottuva vyötärö, vaikka painoa paljon onkin). Tatuoinneista ja lävistyksistä on tykätty todella paljon, nekin on ollu turn on (iso tatuointi selässä, pieni ranteessa ja tosi pieni sormessa. Lävistykset on toisessa nännissä ja clithood). Tarot tulkitsijan ammatti on jakanu eniten mielipitei
Kappas kummaa en lukenu alotusta kunnolla! Kelpais, tosin sillä varauksella, että kumppanilla onnistuis vanhemmuus yhtä hyvin eksänsä kanssa kun mulla.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Älä höpötä. Lähihoitaja on hyvä ammatti sukupuolesta riippumatta.
Niin. Onhan se ammattina hyvä, mutta nyt onkin kyse että mikä on "turn off" naiselle. Onko se luetun ymmärtäminen hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Miks mies ei saisi olla lähihoitaja? o_O
Olen tosi kyynistynyt ja varautunut, koska teen työtä jossa en kohtaa kuin lähinnä syrjäytyneitä ja moniongelmaisia asiakkaita. Huumorintajuani en ole menettänyt, mutta se on muuttunut pikimustaksi. "Normaaliuden" kuplassa elävien kanssa on vaikea löytää yhteistä säveltä, koska näen tämän yhteiskunnan nykyään niin eri tavalla kuin he.
Minulla on näköjään resting bitch-naama. Kaikkine muine ominaisuuksineen joita en ala mainita.Mutta en kyllä deittailekaan, koska ei huvita seksi ja parisuhde.
Olemme kaikki erilaisia: osa meistä näkee ensin esteet, kun taas toiset näkevät mahdollisuudet. Kun kuvailee mahdollisuuksia, viesti koetaaan positiivisemmaksi ja vetoavammaksi.
Esim:
Näkee esteet
Olet ymmärtänyt minut väärin
Se ei ole minun vikani
Olemme aina toimineet näin
Se ei käy
Näkee mahdollisuuudet
Olen varmasti ilmaissut itseni väärin
Korjaan asian
Aina on uutta opittavaa
Kokeillaan jotain uutta ja katsotaan mitä tapahtuu
Aina on olemassa ratkaisu
Kun olemme ennakoivia, ajattelemme että käyttäytymisemme, taitomme ja tuloksemme ovat vastaus omiin päätöksiimme, eivät vastaus olosuhteisiin. Ennakoova toiminta tarkoittaa aktiivista pyrkimystä suunnitella ja muokata omaa elämää.
Reaktiivinen kieli
En osaa mitään, minä vain olen sellainen, en ikinä suostu siihen, en osaa, jos vain muutkin olisivat tehneet oman osansa
Proaktiivinen kieli
Tutkitaan vaihtoehtoja, voin päättää toimia toisin, laadin hyvän analyysin, joka rakentuu vahvoille argumenteille, yritetään, teen parhaani tässä tilanteeessa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaikki erilaisia: osa meistä näkee ensin esteet, kun taas toiset näkevät mahdollisuudet. Kun kuvailee mahdollisuuksia, viesti koetaaan positiivisemmaksi ja vetoavammaksi.
Esim:
Näkee esteet
Se ei ole minun vikani
Se ei käy
Näkee mahdollisuuudet
Korjaan asian
Aina on uutta opittavaa
Kun olemme ennakoivia, ajattelemme että käyttäytymisemme, taitomme ja tuloksemme ovat vastaus omiin päätöksiimme, eivät vastaus olosuhteisiin. Ennakoova toiminta tarkoittaa aktiivista pyrkimystä suunnitella ja muokata omaa elämää.
Reaktiivinen kieli
En osaa mitään, minä vain olen sellainen, en ikinä suostu siihen, en osaa, jos vain muutkin olisivat
Mitä ihmettä mä just luin? Voiks joku tulkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mies ei saisi olla lähihoitaja? o_O
Matala status ja palkka. Voi myös antaa feminiinisen kuvan miehestä.
Pitäisi olla vähintään lääkäri, että kelpaa.
Olen kahden lapsen yksinhuoltajaisä.
Meni toinen ja viideskin vuosi ennen kuin löytyi nainen, joka aidosti tajusi, että vaikka hän olisi kuinka ihana, lapset tulevat jo pakostakin ensin.
Kyllä se sieltä kuitenkin sitten lopulta löytyi, mutta meinasi ottaa tiukalle.
Joku turn off varmasti, kun jo 2,5v. sinkku. Keksis vaan mikä! Tai onhan sitä ollut kiinnostuneita, oikeastaan monta kymmentä treffipyyntöä näiden 2,5v.n aikana ja oon käynytkin deiteillä. Yks kammottava piirre miehissä on sellaiset kiiluvat silmät. Tosi inhottava se katse. Näkee jo naamasta mitä ne miettii. Olen kyllästynyt, kun miehet ei näe naisessa muuta kuin ulkonäön. Ja kohta ei sitäkään, kun ikää tulee. Että sinkuksi tässä taitaa jäädä.
Kaljuus, korkeahko rasvaprosentti (en ylipainoinen) ja lähes 40 vuoden ikä.
Vierailija kirjoitti:
Joku turn off varmasti, kun jo 2,5v. sinkku. Keksis vaan mikä! Tai onhan sitä ollut kiinnostuneita, oikeastaan monta kymmentä treffipyyntöä näiden 2,5v.n aikana ja oon käynytkin deiteillä. Yks kammottava piirre miehissä on sellaiset kiiluvat silmät. Tosi inhottava se katse. Näkee jo naamasta mitä ne miettii. Olen kyllästynyt, kun miehet ei näe naisessa muuta kuin ulkonäön. Ja kohta ei sitäkään, kun ikää tulee. Että sinkuksi tässä taitaa jäädä.
Ulkonäköönhän sinäkin näytät kiinnittävän huomiosi.
Vierailija kirjoitti:
Myöskään naiset eivät näe miehessä ensin muuta, kuin ulkonäön. Älä ajattele, että se olisi yhtään sen kummempaa toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Miten yksi tämän yhteiskunnan tärkeimmistä duuneista voisi olla turn off? Ehkä olet tapaillut jotain onttoja bisnesnaisia, joiden mielestä rahan kanssa präiläily ja meikkaaminen toimistolle on ainoastaan oikeaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Emmää oikee tiä mikä mus o vikan vaik oo iha normaali näköne ja käytöstapane.
Ei kukaan tervejärkinen seurustele porilaisen kanssa, ei edes porilainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, kun yleensä naisten mukaan luonne ja arvot ovat niitä tärkeimpiä kriteerejä kumppanille. Luulisi, että hoiva/hoitoalan valinneessa miehessä olisi juurikin naisia kiinnostavia piirteitä.
Mistä sä jännää tuohon löydät 😲
Varmasti useita kun eläessäni ollut parisuhteessa.
Onneksi olen muutoin voinut rakentaa ja ylläpitää vastavuoroisia ja paljon antavia ja antaneita ihmissuhteita.
Turhauttavinta on, että oikein osaa nimetä tai osoittaa edesi itselkeni, että katso nyt tuossa se juuri tuossa on syy/t sinkkuutesi ja tuo kaljuuntuva pääni on varmasti jollekin ehkä sekin, että olen alle 185 pitkä mutta en edes itse usko, että ne olisivat lopulta ne syyt miksi en ole pääsyt etenemään kenenkään kans parisuhtreesee sen sijaan kelvannut/ kelpaan kaveriksi, jopa ystäväksi ja luotetuksi jonka päälle voi oksentaa pahan olonsa tai voi loita onnistumisestaan ja hehkuttaa onneaan ilman pelkoa, että latistaisi Ja jolle kyllä kysyttäessä kerron oman mielipiteeni mielistelemättä mutta ainakinnuseimmiten huomaavaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Esim:
Näkee esteet
Se ei ole minun vikani
Se ei käy
Näkee mahdollisuuudet
Korjaan asian
Aina on uutta opittavaa
Reaktiivinen kieli
En osaa mitään, minä vain olen sellainen, en ikinä suostu siihen, en osaa, jos vain muutkin olisivat
ite näköjään käytän ton listan mukaan tota mahdollisuuksien kieltä ja se on kyllä suora tie muiden kynnysmatoksi joutumiseen :D kun avaa muille oven jyrätä niin muut sen tekee
Ja se kysymys oli, kelpaisiko sulle kumppani jolla vastaavat turn offit