Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
No en kyllä ole ikinä kuullut tuotakaan, että lähihoitajan ammatti naisella olisi jotain kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.
Ei kaikille tai sitten ovat onnistuneet pitämään erinomaisen hyvin pokkansa kun taas joiltain treffikumppaneiltani olen saanut viiltäviä tai ainoastaan itseäni hämmentäviä kun olen kertonut - Vastauksena kysymykseen edellisten kumppaneiden määrästä- ettei heitä ole. Ikäänkuin aikuinen täyspäinen tavanomausen fiksu ja siisti mies vailla kokemusta pariduhteesta ei olisi osalke kuin satuolento tai kaappihomo tai sellainen, joka juuri vapautunut ahdasmielisestä uskonliikkeestä, rai muusta tiiviistä aatesuunnasta, jonka edustajista useampi kuinn 9/10 on mies jäseniä ja kaikki esiaviolliset suhteet "vääräuskoisten" ja siten muiden kuin liikkeen jäsenten kanssa olisivat olleet syntiä ja rangaustavia. Tai kota on vain laosuudessa julmasti hyväksiköytetty seksuaalusesti ja totta kai koulukiusattu ja jätetty syrjöän niin, että puhumaan useanman kuin yhden sanan lauseita oppi vasta lukio-opintojen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa koko ajan olla jonkun kanssa, aina pitäis muka yhdessä tehdä kaikki ja kaikkea. Tarviin runsaasti omaa aikaa.
Eli kyllästytkö sinä yhden ihmisen seuraan vai yksinkö haluat olla?
Veikkaan, että yleensä ihmiset mieltää oman ajan yksinoloksi.
Itse tarvitsen sekä yksinoloa, että omaa aikaa jolloin olen yksikseni eli ilman kumppaniani vaikka vanhempieni luona mökillä tai käyn kaverin kanssa lenkillä tai kahvilla.
Jostain syystä todella moni epäilee oitis, että on jotain sutinaa jonkun muun kanssa kun en halua olla yhdessä 24/7 tai ainakin viettää yhdessä kaikkea työltä ja pakollisilta arkiaskareilta jäävää vapaa-aikaa.
Mä en pysty tuollaiseen majakka ja perävaunu- suhteeseen enkä itseasiassa edes haluaisi pystyä. Enkä jaksa tai halua myöskään kytätä tai vahtia toisen tekemisiä vaan aikuisena ihmisenä jokainen kantaa vastuun itse omista tekemisistään. Itse olen oman ajan tarpeesta huolimatta sitoutuva ja yksiavioinen kumppani ja samaa odotan tietenkin myös toiselta.
Toi aloitus on aika kauhea. Eihän oikeita turn offeja ole kuin huono hygienia ja huono käytös.
selluliitit, arvet, työttömyys, eläinlaumatmitä niistä. Täällä on paljon pinnallisia ja henkisesti köyhiä keskusteluja.
En ole koskaan harjoitellut edes seurrustleua tai iskemistä enkä edes kehtaa ajatella semmosia, mutta runkanut olen 30 vuotta
Olen lyhyt, likainen ja likinäköinen
En pidä tunteilusta enkä puhumisesta (muunlaisesta kuin yksinkiroilu)
En halua opetella tappelemaan
En kestä melua
En uskalla ottaa enkä antaa pakkeja enkä kosia tahi kosiutua
Elän mielikuvitusmaailmoissani ja kaihoilen ysärielämän perään enkä ole kinostunnut valtamedioiden ykkösuutisista silleen kuin eliittti tahtoisi
En suko evoluutioon enkä vihreään siirtymään silleen kuin eliittii tahtoisi
n ole aivan minut enkä sinut mm vanhempieni kanssa
En ole ihan uskossa mutten täysin maailmassakaan, hankalasti kenties jonain luopiona niiden tilojen välillä, eli etsikkoajassa varmaankin, jos niitä mulle vielä suodaan.
Montakin:
En ole kuuluisa. En ole sikarikas. En ole maailman seksikkäin/komein/tms. En ole "pelimies". Pyrin olemaan rehellinen (ei kannata). En tee "mitä vain" (valehtele, huijaa, johda harhaan, tms) päästäkseni jonkun "housuihin" (niin sanotusti). En ole sovinistisika. En ole väkivaltainen. Kunnioitan naisia (ilmeisesti tämäkin on ongelma nykyään). En tuo itseäni esille jatkuvasti. Olen tunnollinen.
Ajatella, että kaikki nuo ovat nykyään huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
En ole kuuluisa. En ole sikarikas. En ole maailman seksikkäin/komein/tms. En ole "pelimies". Pyrin olemaan rehellinen (ei kannata). En tee "mitä vain" (valehtele, huijaa, johda harhaan, tms) päästäkseni jonkun "housuihin" (niin sanotusti). En ole sovinistisika. En ole väkivaltainen. Kunnioitan naisia (ilmeisesti tämäkin on ongelma nykyään). En tuo itseäni esille jatkuvasti. Olen tunnollinen.
Ajatella, että kaikki nuo ovat nykyään huono juttu. Fidel Castro oli melkoisen sikarikas
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
Sun turn off on pelkistettynä huono itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reissutyötä noin 1/3 vuosityöajastani tekevä nainen.
Moro, se oli siinä.
Sama, lisäksi olen tohtori luonnontieteelliseltä alalta. Onneksi löysin jo opiskelijana puolison eikä tarvitse olla deittimarkkinoilla.
No sitten sulla on hyvin sama tilanne kun mulla, yliopistolta löytyi kumppani ja väikkärikin tehty samalta suunnalta. Onneksi ei tarvitse testailla parisuhdemarkkinoita, ei tämä varmasti "helpoin" lähtötilanteena olisi :)
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
Ihmeellistä jos hyväkäytöksinen mies ei kellekään kelpaa. Harva meistä on muita komeempi tai kauniinpi. Ei niitä sikarikkaitakaan joka oksalla kasva, tärkeintä on että tulee toimeen omillaan. Jatkuva itsensä esille tuominen on todella ärsyttävää, kuka jaksaa jokapaikan kukkoilijaa katsella.
Sairastan skitsofreniaa ja kelpaisi oikein hyvin mies, jolla olisi sama.
Minulla on masennus, heikko itsetunto, tupakoin ja kaksi tappajakoiraa. Tarvitsen myös omaa aikaa.
Olen kuitenkin vakituisessa kokoaikatyössä, elämänhallinta on kunnossa, olen hoikka ja urheilullinen, tunnollinen, empaattinen ja kiltti. Alkoholi ei minulle maistu, tosin se tuntuu olevan suurin turn off monelle.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
Ihmeellistä jos hyväkäytöksinen mies ei kellekään kelpaa. Harva meistä on muita komeempi tai kauniinpi. Ei niitä sikarikkaitakaan joka oksalla kasva, tärkeintä on että tulee toimeen omillaan. Jatkuva itsensä esille tuominen on todella ärsyttävää, kuka jaksaa jokapaikan kukkoilijaa katsella.
Aika moni nainen on tuollaisen "kukkoilijan" mukaan lähtenyt.
Saatan kulkea julkisella paikalla trikoissa tai nahkahousuissa tai valita joskus kauluspaidakseni vaaleanpunausen värin. Ja kaikesta tästä huolimatta olen lihas syövä heteromies. Nämäkin turn ofgini opin tältä palstalta. Ai niin, enkä omisra autoa tai omista asuntoa.
Persoonaton. En ottaisi samanlaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole liikunnallinen. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta se on pakollinen paha. Ja olen normaalipainoinen silti. Ja mieluiten ottaisin samanlaisen, niin voitais olla rennosti yhdessä ja mietiskellä syntyjä syviä sohvalla.
Onko tuo nyt turn off? Yleensä vihataan urheilullisia naisia. Tai no sitten, jos olet mies..
Olen nainen. Minut on jopa jätetty tuon vuoksi. Tällä hetkellä olen deittisaitilla ja lähes kaikki miehet on urheilullisia ja hakee kaveria urheiluun tai muuhun reipashenkiseen riekkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Aika jännä, kun yleensä naisten mukaan luonne ja arvot ovat niitä tärkeimpiä kriteerejä kumppanille. Luulisi, että hoiva/hoitoalan valinneessa miehessä olisi juurikin naisia kiinnostavia piirteitä.
Emmää oikee tiä mikä mus o vikan vaik oo iha normaali näköne ja käytöstapane.