Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti, koska olen sinkku vuodesta toiseen.
Mutta et tiedä mikä se turn off ominaisuus on?
Vierailija kirjoitti:
EIkä minulla ole edes lapsia, mt-ongelmia eikä eläimiä riesana.
Olen reissutyötä noin 1/3 vuosityöajastani tekevä nainen.
Moro, se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et tiedä mikä se turn off ominaisuus on?
Veikkaan että "normaalipainoinen"
Vierailija kirjoitti:
Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.
Mieti joku naisen turn off ammatti, joku roskakuski tms
Ujous ja sosiaalinen kömpelyys ainakin. Ja kyllä, samanlainen mies kelpaisi oikein hyvin, itse asiassa haluaisinkin sellaisen.
Mt-ongelma, ylipaino.
Voisin ilomielin ottaa kumppanikseni ylipainoisen miehen, mutta mt-ongelmaista en koska itsesäsnikin on tarpeeksi jo kestämistä toisinaan sen takia.
Sairaudet, rumuus, köyhyys, työttömyys.
Lyhyet hiukset ja sheivaamattomuus ei olis miehellä turn off nii mitähän tähän sit sanois :D
En ole liikunnallinen. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta se on pakollinen paha. Ja olen normaalipainoinen silti. Ja mieluiten ottaisin samanlaisen, niin voitais olla rennosti yhdessä ja mietiskellä syntyjä syviä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Plussaa tuo on miehessäkin. Vääriä naisia olet kohdannut.
N44
On. En ole riittävän hyvännäköinen.
Ja ei, en kelpuuttaisi itselleni kumppania, joka ei ole hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole liikunnallinen. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta se on pakollinen paha. Ja olen normaalipainoinen silti. Ja mieluiten ottaisin samanlaisen, niin voitais olla rennosti yhdessä ja mietiskellä syntyjä syviä sohvalla.
Onko tuo nyt turn off? Yleensä vihataan urheilullisia naisia. Tai no sitten, jos olet mies..
Jos nettideittailu niin varmaan olen liian lyhyt... normaalielämässä nappaan ne maskuliinisimmat miehet... joillakin pituutta jopa liikaa... en ihan tykkää jos olen 193 senttisen kanssa... noin 182 (185) cm on paras... Lyhyemmät miehet eivät edes lähesty... heille sopii itsensä mittaiset naiset... esim kumpikin noin 170 cm...