Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan

Vierailija
08.05.2024 |

Eli kysymys hyvin tiivistettynä otsakkeessa, mitä uskot että meille tapahtuu kuoleman jälkeen? Kysymys kumpuaa omasta pelostani. Luulen että kuoleman jälkeen ei ole mitään, toki toivon muuta. Jos olet samalla kannalla kun minä, miten jatkatte päivästä toiseen? Tämä ajatus kalvaa minua, että joskus ei ole mitään, ei tietoisuutta ei mitään. Ja koskee jokaista elävää olentoa universumissa. Eli joskus kaikki on vaan olematta. Ymmärrän että ei tämä huoli silloin paina, mutta ahdistaa niin että kouristaa rinnasta. Ettei meitä ketään, ei yhtään rakasta tai mitään, joskus vain ole. Kävin joskus psykologilla asti juttelemassa asiasta, ja hänen suhtautumisensa asiaansa oli käsien levittely. Toiset löytävät uskonnoista vastauksen, minä koen ne oljenkorsiksi joihin ihmisten on hyvä tukeutua elävän elämänsä ajan saadakseen sisälleen rauhan. En halua loukata ketään, kunnioitan ja arvostan heitä jotka niistä löytävät omat tiensä.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on kuoleman jälkeinen elämä? Kuka osaisi kertoa tästäkin?

Uskomus Henkiin ei ole yhteensopiva sellaisen ajattelun kanssa, joka absoluuttisesti kieltää ei-materiaalisen älyllisen tekijän olemassaolon.

Meedioiden kirja

Lähde:

https://www.rajatieto.fi/2021/07/14/meedioiden-kirja-allan-kardec/

Halusin vielä liittää seuraavan mielenkiintoisen kohdan edellä linkittämältäni sivulta:

Vuosia kestäneen tutkimustyön ja lähdeaineistojen vertailun jälkeen Allan Kardec sisällytti Meedioiden Kirjaan seikkoja, jotka ovat ensiarvoisen tärkeitä ymmärtää meediokyvyn kanssa tekemisissä oleville ihmisille. Näitä ohjeita seuraten meediokyky Luojan ilmaiseksi antama lahja ohjautuu ihmisen moraaliseen kehittämiseen.

On sulla kyllä ongelmat.

Vierailija
122/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolin kertaalleen, olin sairaalassa vehkeissä 5vrk. Ei tapahtunut mitään, se on vain kuin nukahtais paitsi ettei ole unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset

Vierailija
124/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrymme osaksi luontoa ja elämme vain läheisten muistoissa. 

Vierailija
125/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyt uudelleen. Jos huonosti elit, päädyt Gazaan. 

Vierailija
126/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että minut haudataan. Sitten se on siinä.

Vierailija
127/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyn hautaan tai krematorioon.

Vierailija
128/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis mätänee, mutta sielu siirtyy vielä syntymättömään uuteen ihmiseen. Kuolemaa ei tarvitse pelätä siksi, koska tulemme tähän maailmaan uudestaan toisessa ihmisessä.

Vierailija
129/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatuminen jos työnnetään mullan alle.

Vierailija
130/130 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madot ja kaikenlaiset sittisontiaiset syövät. Kierrätystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi