Olen 40v nainen, miten viettäisin kuuman sinkkukesän?
Ehdotuksia? Olen kyllästynyt Tinderiin ja haluaisin tavata ihmisiä livenä.
Kommentit (9)
Seksikkäät vaatteet päälle,huikkaa koneeseen , ja baariin..
Päivystät Mummotunnelissa koko kesän. Varmasti saat villiä munaa niin paljon kuin vain haluat.
Jos haluaa joskus sitoutua, niin jokainen kuuma sinkkukesä hankaloittaa tätä mentaalisesti niin sinulle kuin mahdolliselle kumppanille, joka joutuu hyväksymään menneisyytesi. Jos haluat vielä kymmenen vuoden päästä jotain satunnaista, niin sitten kannattaa bilettää.
Sinkkukesä vietetään tietysti ypöyksin, eihän se muuten ole sinkkukesä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa joskus sitoutua, niin jokainen kuuma sinkkukesä hankaloittaa tätä mentaalisesti niin sinulle kuin mahdolliselle kumppanille, joka joutuu hyväksymään menneisyytesi. Jos haluat vielä kymmenen vuoden päästä jotain satunnaista, niin sitten kannattaa bilettää.
Mulle sinkkukesä ei tarkoita paljon irtosuhteita, en ole sellaisia ikinä harrastanut. Mutta kesäromanssit ja ihmisten tapaaminen kiinnostaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi.
Kuppikoko, painoindeksi, koulutustaso, työssäkäynti ja diagnoosien määrä. Nyt aluksi.
Ilman kalsareita.