Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan

Vierailija
08.05.2024 |

Eli kysymys hyvin tiivistettynä otsakkeessa, mitä uskot että meille tapahtuu kuoleman jälkeen? Kysymys kumpuaa omasta pelostani. Luulen että kuoleman jälkeen ei ole mitään, toki toivon muuta. Jos olet samalla kannalla kun minä, miten jatkatte päivästä toiseen? Tämä ajatus kalvaa minua, että joskus ei ole mitään, ei tietoisuutta ei mitään. Ja koskee jokaista elävää olentoa universumissa. Eli joskus kaikki on vaan olematta. Ymmärrän että ei tämä huoli silloin paina, mutta ahdistaa niin että kouristaa rinnasta. Ettei meitä ketään, ei yhtään rakasta tai mitään, joskus vain ole. Kävin joskus psykologilla asti juttelemassa asiasta, ja hänen suhtautumisensa asiaansa oli käsien levittely. Toiset löytävät uskonnoista vastauksen, minä koen ne oljenkorsiksi joihin ihmisten on hyvä tukeutua elävän elämänsä ajan saadakseen sisälleen rauhan. En halua loukata ketään, kunnioitan ja arvostan heitä jotka niistä löytävät omat tiensä.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mihin uskoa. Äänet päässäni tuttujen edesmenneiden äänillä ovat ehkä nauhoitettuja ääninäytteitä sekä muokattuja puheita heidän äänellänsä. Tässä on varmasti käytetty älyteknologiaa. Aamulla kuulin että joku ääni sanoi että polta tupakkasi rauhassa ja toinen sanoi että mene sinne takapuolelle. Menin sinne mutta ei olisi pitänyt mennä. Taas meni pieleen kaikki. Mihin tässä enää siis uskoa.

Vierailija
102/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen kuolee, niin hän joutuu käymään elämänsä läpi yhdessä oppaidensa kanssa. Ihminen joutuu kokemaan kaiken mitä toisille teki, kuin olisi itse se toinen. Jokainen julma ja paha teko pitää kokea omissa nahoissaan ja käydä läpi. Sitten kun elämä on käyty läpi, niin valmistaudutaan seuraavaan reinkarnaatioon.

Jokaisella meillä on paaljon opittavaa ja yksi elämä ei kenellekään riitä asioiden oppimiseen, vaikka ylimieliset kristitys niin kuvittelevatkin. On ihan säälittävää miten joku voi tosissaan luulla, että on ansainnu ikuisen nautinnon, vaikka on eläissään ollu inhottava ja raaka toisille eläville olennoille. Tuhansia elämiä pitää jokaisen sielun käydä läpi, ennen kuin voi haaveillakaan, että voisi jäädä lomailemaan mihinkään taivaaseen.

On naurettava ja sairas ajatus että joku yksi juutalainen voisi muka lunastaa vapaalipun jokaiselle tekopyhälle hölmölle, ketä ei kiinnosta ja hotsita ottaa vastuuta o

Olen itse joutunut nyt jo eläessäni käymään oppaideni kanssa koko elämääni läpi kaikilta niiltä osin jotka on pakko käydä ja sovittaa. Onneksi en ole ollut paha ihminen mutta toisten syyllistäminen on kamalaa kuultavaa ja tunnettavaa. Ei ole hyvä asia aina myöskään kuulla sekä nähdä niitä itselle tehtyjä ikäviä asioita. Aivan karmeaa välillä ollut. En usko että synnymme uudelleen, olen kysynyt tätä nyt oppailtani ka he sanovat ettei kukaan synny uudestaan ihmiseksi tai muuksikaan koskaan enää uudelleen. Jokainen saa uskoa mihin itse haluaa, en puutu siihen koska se on myös mahdotonta. En itsekään halua väkisin uskoa mihinkään mihin en vain usko. - Näkijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enää mihin uskoa. Äänet päässäni tuttujen edesmenneiden äänillä ovat ehkä nauhoitettuja ääninäytteitä sekä muokattuja puheita heidän äänellänsä. Tässä on varmasti käytetty älyteknologiaa. Aamulla kuulin että joku ääni sanoi että polta tupakkasi rauhassa ja toinen sanoi että mene sinne takapuolelle. Menin sinne mutta ei olisi pitänyt mennä. Taas meni pieleen kaikki. Mihin tässä enää siis uskoa.

Tämä oli myös mun. - Näkijä 

Vierailija
104/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele elämä ja kuolema. Ei kai mikään mikä ei elä voi koskaan kuolla, eikä kuollut muuttua eläväksi.

En ole eläessäni nähnyt yhtään elävää ruumista.

Vierailija
105/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suunnitellut mennä vanhaan kartanoon kummitukseksi.

Ihana suunnitelma.

Suunnittelen samaa asiaa. Onkohan helppo nähdä Kiinaan kuoltuansa? Näkeekö silloin kaiken mitä maailmassa tapahtuu?

Vierailija
106/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on kuoleman jälkeinen elämä? Kuka osaisi kertoa tästäkin?

Uskomus Henkiin ei ole yhteensopiva sellaisen ajattelun kanssa, joka absoluuttisesti kieltää ei-materiaalisen älyllisen tekijän olemassaolon.

Meedioiden kirja

Lähde:

https://www.rajatieto.fi/2021/07/14/meedioiden-kirja-allan-kardec/

Vierailija
107/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomus Henkiin ei ole yhteensopiva sellaisen ajattelun kanssa, joka absoluuttisesti kieltää ei-materiaalisen älyllisen tekijän olemassaolon.

Meedioiden kirja

Lähde:

Halusin vielä liittää seuraavan mielenkiintoisen kohdan edellä linkittämältäni sivulta:

Vuosia kestäneen tutkimustyön ja lähdeaineistojen vertailun jälkeen Allan Kardec sisällytti Meedioiden Kirjaan seikkoja, jotka ovat ensiarvoisen tärkeitä ymmärtää meediokyvyn kanssa tekemisissä oleville ihmisille. Näitä ohjeita seuraten meediokyky Luojan ilmaiseksi antama lahja ohjautuu ihmisen moraaliseen kehittämiseen.

Sanokaamme lisäksi, että sielut eivät saavuta korkeampaa tasoa muuten kuin ponnisteluilla, joita he tekevät tullakseen paremmiksi ja vasta kun he ovat läpi käyneet sarjan puhdistautumistaan palvelevia koetuksia.

Meedioiden kirja

Vierailija
108/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up

Vierailija
109/130 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up up up

Vielä kerran nostelen jos saisi vastauksia esitettyihin asioihin joiltakin.

Vierailija
110/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up up up

Vielä kerran nostelen jos saisi vastauksia esitettyihin asioihin joiltakin.

Nostetaanpas vielä kun on hyviä kommentteja ketjussa. Jos saisi keskustelua aikaiseksi vielä aiheeseen.

Vierailija
111/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kasvuun kuoleman jälkeen.

Vierailija
112/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kasvuun kuoleman jälkeen.

Mitä tällä tarkoitetaan?

Vierailija
113/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meedioiden kirja

Lähde:

Halusin vielä liittää seuraavan mielenkiintoisen kohdan edellä linkittämältäni sivulta:

Vuosia kestäneen tutkimustyön ja lähdeaineistojen vertailun jälkeen Allan Kardec sisällytti Meedioiden Kirjaan seikkoja, jotka ovat ensiarvoisen tärkeitä ymmärtää meediokyvyn kanssa tekemisissä oleville ihmisille. Näitä ohjeita seuraten meediokyky Luojan ilmaiseksi antama lahja ohjautuu ihmisen moraaliseen kehittämiseen.

Sanokaamme lisäksi, että sielut eivät saavuta korkeampaa tasoa muuten kuin ponnist

Eikä ketään kiinnostakaan nämä asiat? Ymmärrättekö te näitten perään mitään?

Vierailija
114/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen elämä taivaassa Jumalan kanssa tai kadotuksessa Saatanan kanssa.Itse voi valita kumman haluaa.

Kaikki löytyy kuitenkin samasta paikasta, ovatkohan kenties naapureitakin vielä? Naapurisotaa odotellessa.

Vierailija
115/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään. Tässä elämässä on jaksamista ihan tarpeeksi. Kamalaa jos se jatkuu eikä pääse lopulliseen lepoon.

Vierailija
116/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astun kirkkauden maahan, ja pääsen Jumalan luokse.

Vierailija
117/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en näe enää ketään tämän elämän tuttuja.

Vierailija
118/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että olemme täällä oppiaksemme. Se, mitä emme tässä kierrossa opi, on edessämme seuraavissa elämissä, tavalla tai toisella. 

Tämän elämän haasteellinen tyttäremme voi reinkarnaation jälkeen olla vaikka tiukka äitimme, ja jollakin tapaa epälojaali ystävämme tässä kierrossa voi esiintyä vastustajanamme seuraavassa elämässä. 

Kaikki kiertyy yhteen. 

Vittumitäpaskaa

Vierailija
119/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meedioiden kirja

Lähde:

Sanokaamme lisäksi, että sielut e

Juu, ymmärrämme että se on aivan hirveää paskaa. 

Vierailija
120/130 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisi tai tuonela odottaa. Sitten viimeisen tuomion jälkeen mennään taivaaseen tai tuliseen järveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi