Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille tullut vastaan tosielämän tilanteita, joissa paha saa palkkansa, karma kostaa tms, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
06.05.2024 |

Esim. ihminen tekee jotain pahaa toiselle, ja kohtaa itse saman tilanteen omassa elämässään. Itse olen kohdannut näitä tilanteita useamman. En ole siis mitenkään taikauskoinen, mutta nämä on aika mielenkiintoisia. 

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Paha saa parempaa palkkaa kuin hyvä ihminen :/

Vierailija
142/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sadistinen ammattikasvattaja sai kehitysvammaisen lapsen, jolla on lisäksi vaikea mielenterveyden sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi koiran tappaja hakattiin kuoliaaksi. Silloin juhlin.

Tästä iloitsen!

Vierailija
144/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan on sattumalta käynyt.

Vierailija
145/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osumia tulee kaikille enemmän tai vähemmän ja sattumanvaraisesti, mutta kun niitä tulee pahoille ihmisille niin jotkut näkevät sen kosmisena ilmiönä. Copingia.

Vierailija
146/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että pahat vaan porskuttaa. Hyville ihmisille osuu kohtuuttomia vastoinkäymisiä.

Vierailija
147/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika narsistista kuvitella, että jos joku juuri MINUA loukkaa niin maailmankaikkeus tulee hätiin ja lähettää jonkun sairauden/kuoleman/vammaisen lapsen tälle loukkaajalle. Ja kuinka sairasta on tällaista edes toivoa? Jospa se teidän kokemanne vääryys onkin se karman kosto jostakin jota olette itse tehneet? 

Vierailija
148/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kusipäinen exä on nykyään työtön juoppo jonka kaikki on hylänneet, sai töistäkin lopulta potkut juomisen takia. Mun aikaan ei vielä juonut paljoa mutta oli ihan hirveä ihminen muuten. 2 vuotta heitin hukkaan kun olin nuori ja tyhmä

Sitä se saatanan lempijuoma teettää.

Vierailija
149/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen vei kihloissa olevan miehen, jonka kihlattu oli raskaana. Itse ei saanut sitten koskaan lasta.

Yksi nainen kohteli ylimielisesti työtoveriaan, kun piti itseään täydellisenä. Nyt vaivaa lapsettomuus ja erilaiset sairaudet.

Työtoverini pilkkasi  toista, joka käveli vähän vaappuen lonkkavaivansa vuoksi ja parin vuoden päästä sai itse saman vaivan.

Tässä nyt muutama esimerkki.

Vierailija
150/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
151/157 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ex pahoinpiteli henkisesti ja fyysisesti, petti ja sai lähtöni jälkeen kaiken takaisin korkoineen muilta naisilta. Pyyteli vielä 3v erosta takaisin

Lähes samanlainen tarina. Ex pahoinpiteli henkisesti, lopuksi halveksui päin naamaa, milloin olin sairas/idiootti/sekaisin jne. Kun viimein ilmoitin erosta, se tuli tietenkin puskista ja toivotti minulle hyvää elämää jonkun kanssa, joka hakkaa minua päivittäin. Hänen meriittinsä oli mielestään, että hän ei koskaan ole ollut fyysisesti väkivaltainen. Henkisesti sitä olikin kaikella lailla. Kehuskeli, miten pääsee vihdoin elämään villiä sinkkuelämää ja "naisiin". 

Erosta on 7vuotta. jonka aikana miehellä oli yksi hyvin nopeasti kasaan kuivunut parisuhdeviritelmä. Sen jälkeen on ollut yksin ja entistä katkerampi, "villi sinkkuelämä" näyttää aika ankealta. Minä olen saanut mukavasti huomiota näinä vuosina, eron jälkeen muutaman kk:n kuluttua aloin pidempään parisuhteeseen joka kesti useamman vuoden. Nautiskelin hetken sinkkuelämästä kunnes viime kesänä vierelle asettui kaikilla mittapuilla hyvä mies, josta olen joka päivä onnellinen. Exän katkeruus on ollut valtavaa. Että näin sairaalla/idiootilla/sekaisin olevalla on riittänyt vientiä. Hän katkerana yksin. 

Vierailija
152/157 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Oletko varma tästä asiastasi?

Vierailija
153/157 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera, narsistinen, ilkeä ja väkivaltainen sisaremme on saanut fyysisiä vaivoja meidän muidenkin edestä. Lisäksi hänen aikuiset lapsensa ovat juuri sellaisia joita aiemmin muissa halveksi. Muut ovat menestyneet ja terveitä, hänen perheensä ei. Vieläkin hän lyö kiiloja muiden välille, puhuu kaikista pahaa ja vääristelee asioita mutta eipä häneen ole pakko pitää yhteyttä. Hän on itse juuri sellainen mistä muita arvostelee.

Vierailija
154/157 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jethro Rostedt tuli mieleen.

Jethrolla näyttää menevän oikein kivasti. Ota jethrotube seurantaan. Reissua reissun perään ympäri maailmaa.

Verottajaa ja poliisia paossa 🤣🤣🤣

Vierailija
155/157 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä puolisen vuotta rakennellut pientä karman kohtaamista työkaverille. Noin parin-kolmen kuukauden kuluttua hänelle mässähtää Karma. Olen sen hoitanut huolella ja virallista kautta. Joten mikäs tässä . 

Kosto on sellainen soppa, mikä pitää tarjoilla jäähtyneenä. 

Vierailija
156/157 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin tämän ketjun täältä palstalta nyt kun kuulin exän sairastuneen syöpään.

Kyseessä lapseni isä, joka oli ja on yhä työssä käyvä alkoholisti. Tarkoittaa siis että ulkoisesti puitteet kunnossa mutta juo itsensä putkaan tuon tuosta.

Pahoinpiteli ja petti minua vuosia, erosin lapsemme ollessa muutaman vuoden ikäinen. Jätin hänet kun jäi kiinni taas sivusuhteesta ja sen selvittyä minulle hakkasi minut.

Kosti mulle eron jälkeen hylkäämällä lapsen, ja vaati mulle yksinhuoltajuuden. Ja kului useita vuosia että edes näki lasta. En olisi halunnut yksinhuoltajuutta mutta mies pakotti, koska ei kuulemma halua nähdäkään minua.

Jäi hyvin etäiseksi lapselle vaikka tein kaikkeni ja joustin kaikessa, että olisi tavannut lasta edes joskus. Hammasta purren en haukkunut lapselle isäänsä sillä ex ei ikinä ollut lapselle huono isä, oli vaan etäinen. Eli ei ollut isä lainkaan.

Avioitui tuon viimeisimmän naisen kanssa jonka kanssa sitten liittoutuivat ja demonisoivat minut, ja että minä olen syy etteivät he voi ottaa lasta.

Tekivät kiusaa minkä kerkesivät, ex kertoi minusta valheita että sai uuden tyttöystävänsä vihaamaan minua.

Minä olin kuulemma hankala kun edellytin edes jonkinlaisia lapselle sopivia kotioloja. Miehellä oli polkupyörälleen oma huone mutta lapsi nukkui sohvalla. Tarjouduin maksamaan matkat ja kaikki kulut jos ottaisivat edes kerran lapsen mukaan reissuillensa, kun matkustelivat paljon. Vuosiin mahtui hirveitä juttuja, oli väsynyt ja uupunut usein mutta onneksi välit lapseen on mulla läheiset, hyvin selvittiin! 

Nyt lapsemme on jo aikuinen. Ei ole kunnollisia välejä isäänsä. Ja nyt kuulin että ex on sairastunut pahalaatuiseen syöpään mitä ei voi parantaa.

Sain myös tietää että ex ja vaimonsa olisivat vuosia käyneet tuloksetta lapsettomuushoidoissa saadakseen yhteisen lapsen. Tämä siis vuosia eromme jälkeen. Ja nyt exän nykyiseltä poistetaan kohtu kokonaan kasvainten takia. Eikä tule enää ikinä saamaan lapsia.

Eli mikä on se karma? No mitä muuta tuo voi olla, jos olisivat ottaneet lapsemme osaksi perhettään, se olisi ollut helppoa kun lapsi oli niin pieni vielä. Äitipuoli olisi saanut kokea äitiyttä edes jollain tasolla jos ei olisi vihannut vierasta lasta. Minä kannustin siihen ja toivoin ihan hirveästi että lapsi olisi saanut olla osa heidän elämäänsä. No nyt ovat eronneet. Ex kuolee syöpäänsä alle 50 vuotiaana ja hänen kohta ex vaimonsa jää lapsettomaksi.

Eläkää elämäänne niin ettette satuta muita. Tämä vahvisti uskoani karmaan.

Vierailija
157/157 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ikävästi kohdellut ihminen sai kamalat hammasongelmat. Ilahdutti.