Onko normaalia että melkeinpä 66 vuotias käy baareissa?
Kommentit (31)
Eläkeläisiähän noissa lähikuppiloissa istuu päivät pitkät.
Miten vaikeaa on kirjoittaa '65-vuotias'?
Meillä on lapsuudenystävien treffit baarissa kerran kk. Yritän osallistua edes kerran vuodessa kun en pidä pubeista enkä baareista.
Mutta joo, jotkut käy
66v
Ei. Mutta eipä muiden elämä tietysti toisille kuulu.
En tiedä mikä on sun baari mutta itse käyn terassilla tai pubissa kaljalla ainakin kerran viikossa. Terassikierrosta 68 v. systerin kanssa fillaroidaan yleensä iltapäivällä tai alkuillasta kun ei jakseta valvoa myöhään. Ollaan kotona yleensä viim. klo 21. Me ei tässä iässä välitetä ollaanko me normaaleja, me tehdään mitä huvittaa. Kohta 67 v
Varmaan ainakin jos on enemmänkin pub/keskikaljakuppila kuin trendimesta kyseessä.
Kai niissä baareissa saa käydä kaikki aikuiset iästä riippumatta. Käy, jos haluat käydä.
Kamala loppu jos pitää eläkeiässä baariin mennä. Miksi ihmeessä? Itse lopetin 4-kymppisenä tuon, vaikka olin sinkku. Ettekö elä nyt täysillä, kun työelää on takana ja voitte toteuttaa unelmianne? Sen sijaan hukutatte itsenne viinaan ja jonnekin lähikuppilan likaiseen tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Kamala loppu jos pitää eläkeiässä baariin mennä. Miksi ihmeessä? Itse lopetin 4-kymppisenä tuon, vaikka olin sinkku. Ettekö elä nyt täysillä, kun työelää on takana ja voitte toteuttaa unelmianne? Sen sijaan hukutatte itsenne viinaan ja jonnekin lähikuppilan likaiseen tuoliin.
Pöh. Kesäisin terassilla istutaan porukoiden kaa. Helle + keskiolut = jess. Hyvässä seurassa pari kertaa kuussa.
Lopetin n. 50-vuotiaana. Poikkeuksena muutama kerta terassilla kesäisin. Mutta jokainen tyylillään, en tuomitse.
Ei ole normaalia käydä baareissa. Se on alkoholismia.
66 - vuotias on 60- luvulla syntynyt. Siis nuori vielä. 😃 Sopii siis käydä, jos kunto kestää. Mutta kun baareissa ei enää käy juuri ketään. Ehkä kerran kesässä käydään terassilla ja petytään tarjontaan. 😄 Lisäksi paukut älyttömän kalliita ja laimeita. Kalja vain väsyttää. Mutta voihan noista paikoista joskus saada hyvää juttu- tai ( tappeluseuraa ). 😁
Vierailija kirjoitti:
On meillä ainakin muutakin elämää. Siihen mahtuu kyllä mm. sukkien kutomista, leipomista, lukemista, mökkeilyä, puutarhan hoitoa, lapsenlapsia ja matkustelua ja grilli-iltoja omalla takapihalla. Terasseilla tapaa ihmisiä, hyviä keskusteluja välillä, kukaan ei karttele mummojen pöytää. Ollaan vaarattomia. Kohta 67 v.
Surullista katsottavaa vanhukset, joiden elämässä ei ole muuta kuin alkoholi. Eutanasialle vahva ääni täältä.
Minun mummo kävi kunnon lähiöräkälässä 82 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Surullista katsottavaa vanhukset, joiden elämässä ei ole muuta kuin alkoholi. Eutanasialle vahva ääni täältä.
Se, että käy joskus baarissa ei tarkoita sitä, että elämässä ei ole mitään muuta kuin alkoholi. No typerä trolli sä oletkin.
Mä olen vanhuspuolella töissä ja siellä oikeasti tarvittaisiin eutanasiaa loppuvaiheessa. Typerää puhua eutanasiasta terveiden ihmisten kohdalla.
Meidän kaupungissa 80v pappa rollaattorin kanssa käy joka päivä keskellä päivää kahvilassa alkoholia nauttimassa
Suomi junttilassa ihmetellään kaikkea. Maailmalla täysin normaalia että myös vanhukset istuu baareissa ja ravintoloissa. Käydään aperitiivilla, papat pelaa keskenään jotain ja otetaan viiniä jne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on sun baari mutta itse käyn terassilla tai pubissa kaljalla ainakin kerran viikossa. Terassikierrosta 68 v. systerin kanssa fillaroidaan yleensä iltapäivällä tai alkuillasta kun ei jakseta valvoa myöhään. Ollaan kotona yleensä viim. klo 21. Me ei tässä iässä välitetä ollaanko me normaaleja, me tehdään mitä huvittaa. Kohta 67 v
Ihana olet. Hyvää kesää.
Ei. 65-vuotiaan on vielä soveliasta käydä mutta melkein 66-vuotiaan ei kyllä enää ole.