Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille tullut vastaan tosielämän tilanteita, joissa paha saa palkkansa, karma kostaa tms, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
06.05.2024 |

Esim. ihminen tekee jotain pahaa toiselle, ja kohtaa itse saman tilanteen omassa elämässään. Itse olen kohdannut näitä tilanteita useamman. En ole siis mitenkään taikauskoinen, mutta nämä on aika mielenkiintoisia. 

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "PDF-file" sai sydärin, ensihoitajat kutsuttiin paikalle, totesi ettei mikään ole vialla, lähtivät ja äijä kuoli siihen. Hoito"virhe" osui sopivaan paikkaan.

Vierailija
122/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Olin koulukiusattu yläkoulussa. Kolme pahaa kiusaajaa. Minulla on menestyvä yritys, jossa työllistän parikymmentä henkilöä, vaimo ja pari lasta sekä velaton omakotitalo rannalla. Tällä hetkellä yksi niistä kiusaajista istuu vankilassa törkeästä tuhotyöstä (luin lehdestä asiasta).

Toinen kiusaaja on tarjoilijana ravintolassa, jossa käyn usein liiketuttavienieni kanssa. Varauksen yhteydessä pyydän aina hänet tarjoilemaan. Tunnen joka kerta suurta tyytyväisyyttä siitä, kun hän herrottelee minua ja juoksee hiki hatussa seurueemme tilauksia. 

Kolmas on ihan eri puolella Suomea töissä kaivinkonekuskina ja hänestä en tiedä sen enempää. Eli ainakin osittain paha on saanut palkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä on toisinpäin. Niille ihanille ihmisille sattuu kaikkea pahaa. Nämä ns ilkeät ihmiset vain porskuttaa terveenä eteenpäin, ilman huolia. Ja kyllä se ei ole ns raha kysymys vaikka jotkut niin kuvittelee että menestynyt on se pahis. 

Vierailija
124/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisten tai sairaiden lapsien saamisesta:

Itse olen kyllä havainnut, että esim. kehitysvammaisia lapsia "lähetetään" niille, jotka ovat ihan tavallisia tai tavallista vähän parempia tyyppejä, joilta löytyy voimavaroja huolehtia erityistarpeisista jälkeläisistään ja varmasti myös luonteen hyvyyttä. On kamala ajatus, että lapsi olisi joku kosmisen oikeudenkäynnin tuomio eli käytännössä rangaistus vanhemman pahoista teoista.

Vierailija
125/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy. Olin koulukiusattu yläkoulussa. Kolme pahaa kiusaajaa. Minulla on menestyvä yritys, jossa työllistän parikymmentä henkilöä, vaimo ja pari lasta sekä velaton omakotitalo rannalla. Tällä hetkellä yksi niistä kiusaajista istuu vankilassa törkeästä tuhotyöstä (luin lehdestä asiasta).

Toinen kiusaaja on tarjoilijana ravintolassa, jossa käyn usein liiketuttavienieni kanssa. Varauksen yhteydessä pyydän aina hänet tarjoilemaan. Tunnen joka kerta suurta tyytyväisyyttä siitä, kun hän herrottelee minua ja juoksee hiki hatussa seurueemme tilauksia. 

Kolmas on ihan eri puolella Suomea töissä kaivinkonekuskina ja hänestä en tiedä sen enempää. Eli ainakin osittain paha on saanut palkkansa.

Höpö höpö, sitten heräsit. Ja tiedätkö kaivinkoneen kuljettajan palkka on keskimäärin 3300 kuukaudessa, eli ei nyt ihan köyhiä ole ja äkkiä urakalla ja ylitöillä saa vielä lisää 

Vierailija
126/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koulukiusaajani (joka myös yllättäen tupsahti armeijan harmaissa sattumalta samaan tupaan alokasaikana ja teki armeija-ajoista yhtä helvettiä) porskuttaa nykyään Helsingissä toimitusjohtajana.

Itse olen ollut ihmisraunio syrjäytynyt jne koko aikuisikäni ajan.

Että se siitä karmasta.

Vierailija
127/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaisten tai sairaiden lapsien saamisesta:

Itse olen kyllä havainnut, että esim. kehitysvammaisia lapsia "lähetetään" niille, jotka ovat ihan tavallisia tai tavallista vähän parempia tyyppejä, joilta löytyy voimavaroja huolehtia erityistarpeisista jälkeläisistään ja varmasti myös luonteen hyvyyttä. On kamala ajatus, että lapsi olisi joku kosmisen oikeudenkäynnin tuomio eli käytännössä rangaistus vanhemman pahoista teoista.

Näin on. Oli aikoinaan peruskoulussa todella ihana koulukaveri, siis sellainen joka oli aidosti kiinnostunut kun kysyi mitä kuuluu, harvinainen siis ihan peruskoulussa. No alle 20 vuotiaana sai lapsen ja lapsi oli kehitysvammainen. Silti aina iloinen ihminen, näin joku vuosi sitten häntä ja sama iloinen ihminen vieläkin 

Vierailija
128/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sitten heräsit. Ja tiedätkö kaivinkoneen kuljettajan palkka on keskimäärin 3300 kuukaudessa, eli ei nyt ihan köyhiä ole ja äkkiä urakalla

Ei muuten ole.

Vierailija
129/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko karmaan vaan Raamatun mitä kylvät sitä niität lakiin.

Kiinan covid katastrofi. Tapahtui eläinten kidutuksien takia

Thaimaan tsunami, tapahtui Pattaya Phuket seksi ped...rikollis, haureuden takia.

Japanin tsunami. Tapahtui delfiinien kidutus joukkomurhaamisten takia.

Onpa tyhmä kommentti. Ei kaikki Thaimaan tsunamissa kuolleet olleet pedareita.

Vierailija
130/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hallitus saa epäreilujen ja epärehellisten päätöstensä takia kokea vielä karman.

Niin tai Sanna joka tämän aiheutti. Nykyiset vaan siivoavat jälkiä.

Vierailija
131/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kylvät mitä niität. Isien synnit kostetaan kolmanteen ja neljänteen polveen saakka. Amen.

Vierailija
132/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kuittaili jatkuvasti minulle fyysisestä rajoitteestani joka haittasi työskentelyämme, pyynnöstäni pomo siirsi minut ja hankki tilalleni terveemmän työkaverin tälle toiselle. Se uusi olikin sitten päästään taas ihan latvalaho, ja pian minua kosiskeltiin takaisin työpariksi rajoitteestani huolimatta koska muuten kanssani oli kuulemma mukava työskennellä, arvaatte varmaan etten mennyt vaan jatkoin uusissa tehtävissäni tyytyväisenä!

Vierailija
133/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sitten heräsit. Ja tiedätkö kaivinkoneen kuljettajan palkka on keskimäärin 3300 kuukaudessa, eli ei nyt ihan köyhiä ole ja äkkiä urakalla

Miksi alkuperäinen lainaus olisi höpöhöpöä? Täysin mahdollinen tapaus.

Vierailija
134/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt entisessä elämässä hyvää karmaa, koska olen syntynyt vapaaseen maahan ja voin käyttää mahdollisuuksiani hyvän lisäämiseen maailmassa.

Vierailija
135/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman puoleinen nainen kiusasi nuorempia työntekijöitä. Nyt pojallaan syöpä.

Niin. Se karma osuu.

Ja hänen sairastunut poikansako oli vastuussa äitinsä tekemisistä?

Ei vastuussa mutta hänen kauttaan rangaistiin.

Hänen sairastunut poika olisi voinut muuttua äitinsä kaltaiseksi..ehkä??

Vierailija
136/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, tämä maailma on tosi kiero paikka. Ja muiden kuin kaikkein läheisimpien ihmisten auttamisestakin on usein tullut itselle vain kuraa niskaan.. Siivoushommia tehdessäni on mm. syytetty että olen pilannut jollain aineella pöydän pinnan, eli koitettu k*settaa uusi pöytä vakuutukseni kautta. No, sitten onkin tehty testi ja todettu että eipä johdu mun siivousaineista. Nyt odottelen erään paikan siivouslaskun suoritusta tililleni, eräpäivästä ei taas ole välitetty, kiva olis saada maksettua omia juttujani. Nämä nyt pari pientä esimerkkiä vain, räikeimpiä en ala edes tänne avaamaan.

Lopetan yritystoiminnan melko varmasti tänä vuonna. 

Mun anoppi oli äärettömän herttainen, kiltti ja avulias ihminen. Aina positiivinen ja loi uskoa tulevaan ympärillään. Menehtyi kauttaaltaan levinneeseen syöpään, emokasvain keuhkoissa ja rikkoi kasvaessaan kylkiluita. Voitte vain kuvitella ne tuskat. 

Ei täällä kyllä tasan mene elämän jutut.

Vierailija
137/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet minulle pahaa tehneet ovat joutuneet kärsimään teoistaan.

Siis huomasin asian miettiessäni karmaa. Toki itsekin varmaan olen kärsinyt.

Vierailija
138/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT. Mikkonen tuli mieleen. Onhän sen röyhkeä uusi muija vuosia ollut yksin. 

Tai siis muija haukkui työssäkäyvät naiset. Naisen paikka on kotona lapsia hoitamassa lapsia sanoi hän. No nyt hänellä ei ole eläkettä eikä työtä, ja vaikea tehdä nivelrikkopolvilla töitä.

Ja hänhän vei sen miehensä vaimoltaan.

Vierailija
139/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman puoleinen nainen kiusasi nuorempia työntekijöitä. Nyt pojallaan syöpä.

Niin. Se karma osuu.

Ja hänen sairastunut poikansako oli vastuussa äitinsä tekemisistä?

Ei vastuussa mutta hänen kauttaan rangaistiin.

Minäkin olen huomannut että useasti tulee se karma lasten kautta.

Äitini oli koulukiusaaja, häpesi ja katui tätä. Mutta kertoi kuitenkin meille lapsilleen. 

Siskoni joutui sitten koulukiusatuksi. Näin äitini joutui lähietäisyydeltä seuraamaan myös uhrin tilannetta ja tuntemuksia.

Hän on sanonutkin joskus että oli ihan oikea rangastus hänelle. Me lapset ja lapsenlapset olemme hänelle kaikkein tärkeintä.

Vierailija
140/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ex pahoinpiteli henkisesti ja fyysisesti, petti ja sai lähtöni jälkeen kaiken takaisin korkoineen muilta naisilta. Pyyteli vielä 3v erosta takaisin