Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille tullut vastaan tosielämän tilanteita, joissa paha saa palkkansa, karma kostaa tms, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
06.05.2024 |

Esim. ihminen tekee jotain pahaa toiselle, ja kohtaa itse saman tilanteen omassa elämässään. Itse olen kohdannut näitä tilanteita useamman. En ole siis mitenkään taikauskoinen, mutta nämä on aika mielenkiintoisia. 

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ikinä.

Vierailija
82/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hallitus saa epäreilujen ja epärehellisten päätöstensä takia kokea vielä karman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vihamieheni sai fataalin syöpädiagnoosin hetki sitten. Sen onnellisempi en ole ollut hetkeen!

KARMA hoitaa!

Vierailija
84/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka oli naimisissa, mutta yritti koko ajan iskeä varattuja miehiä. Ihan vaan nähdäkseen onnistuuko, eli voittaako hän näiden vaimojen miehet "itselleen". Jos voitti niin voitettu mies jäi kuin nalli kalliolle.

Sitten hänen oma miehensä kuoli yllättäen onnettomuudessa.

Vierailija
85/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, narsistinen äitini makaa likavaipoissaan kotona. Kun vanhussossu soitti, kerroin avoimesti kaikki hänen pahat tekonsa ja etten tule auttamaan äitiä ollenkaan. On kuulemma huonossa kunnossa, syöminen ja liikkuminen huononevat koko ajan, mutta laitokseen on vaikea päästä. Sossun välityksellä esitti anteeksipyynnön ja toiveen, että menisin edes katsomaan. En aio mennä, ei kiinnostaa pskan vertaa. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
86/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ihmisille tapahtuu hyviä ja pahoja asioita. Mutta jos joku on vaikka loukannut sua ja sitten sille tapahtuu paha asia niin sen näkee karmana. Vaikka se paha asia olisi tapahtunut muutenkin mutta sen vaan näkee karmana. 

Uskon että asia on näin mutta silti jollain tasolla uskon karmaan.

Vierailija
87/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä, narsistinen äitini makaa likavaipoissaan kotona. Kun vanhussossu soitti, kerroin avoimesti kaikki hänen pahat tekonsa ja etten tule auttamaan äitiä ollenkaan. On kuulemma huonossa kunnossa, syöminen ja liikkuminen huononevat koko ajan, mutta laitokseen on vaikea päästä. Sossun välityksellä esitti anteeksipyynnön ja toiveen, että menisin edes katsomaan. En aio mennä, ei kiinnostaa pskan vertaa. Niin makaa kuin petaa.

Sama täällä.

Nyt vasta jotenkin ala oikeasti tajuta miten hirveä äitini on ja oli. Luonne ei muutu.  

Isänkin kyykytti kun osasi vetää oikeista naruista. 

Vierailija
88/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ihmisille tapahtuu hyviä ja pahoja asioita. Mutta jos joku on vaikka loukannut sua ja sitten sille tapahtuu paha asia niin sen näkee karmana. Vaikka se paha asia olisi tapahtunut muutenkin mutta sen vaan näkee karmana. 

Uskon että asia on näin mutta silti jollain tasolla uskon karmaan.

Toki. Karmaa on kun sulle annetaan se mitä pilkkasit tai teit. 

Vierailija
89/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun kiusaaja ajoi hirvikolarin ja kuoli. Pieni hymy käväisi mun kasvoilla.

Vierailija
90/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
91/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tulee olemaan minunkin äitini kohtalo. En ole käynyt kahteen vuoteen kylässä, kun ei jaksa kuunnella sitä arvostelua ja itsensä korokkeelle nostamista.

Vierailija
92/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koiran tappaja hakattiin kuoliaaksi. Silloin juhlin.

93/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kyse ole silloinkaan välttämättä omasta karmasta. Riittää, että on astunut väärille varpaille. Pahuuskin on suhteellista ja toisia toumitaan raskaammin, kuin toisia. Tietenkin on helppo ajatella hyvä-paha vastakkainasettelulla, mutta useimmiten silloin vain nostaa itsensä hyväksi, jos ei ole kohdannut vastoinkäymisiä ja elämä on sujunut omien toiveiden mukaisesti. Paljon on kuitenkin kiinni sattumasta ja siitä keitä kohtaa.

Olen eri mieltä. Kyllä ihmisellä on itsellään vastuu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
94/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä ja lyhytkasvuisia ihmisiä joka käänteessä pilkannut henkilö sai itse lyhytkasvuisen lapsen. Sattumaa? 

Vierailija
95/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman puoleinen nainen kiusasi nuorempia työntekijöitä. Nyt pojallaan syöpä.

Niin. Se karma osuu.

Ja hänen sairastunut poikansako oli vastuussa äitinsä tekemisistä?

Ei vastuussa mutta hänen kauttaan rangaistiin.

Vierailija
96/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko unohtanut, että äitisi on ollut antamassa sinulle elämän ja pitänyt sinut hengissä vauvana kun olit siihen itse kykenemätön? Ansaitseeko hän nyt tulla täysin hylätyksi, kun on itse avuton?

Vierailija
97/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko unohtanut, että äitisi on ollut antamassa sinulle elämän ja pitänyt sinut hengissä vauvana kun olit siihen itse kykenemätön? Ansaitseeko hän nyt tulla täysin hylätyksi, kun on itse avuton?

Jotkut ansaitsevat. Niin kuin hän on aikoinaan kohdellut muita, niin häntä NYT kohdellaan. Se on juuri se karma.

Vierailija
98/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ihmiset eivät yleisesti pärjää. Paska lentää omaan tuulettimeen. On kokemusta. Ennemmin tai myöhemmin ilkeys osuu omaan nilkkaan ja moninkertaisesti. 

Vierailija
99/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman puoleinen nainen kiusasi nuorempia työntekijöitä. Nyt pojallaan syöpä.

Niin. Se karma osuu.

Ja hänen sairastunut poikansako oli vastuussa äitinsä tekemisistä?

Ei vastuussa mutta hänen kauttaan rangaistiin.

Jep ja karman iskiessä läheisten kautta, se on vielä tuskaisempaa. Meidän ei tule koskaan  vähätellä karman lakia.

Vierailija
100/157 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, siis minut on huostaanotettu äidiltäni jo vauvana. Olin ollut lastenkotiin haettaessa keväällä yksin parvekkeella ja vaipat niin pissaiset, että olin kainaloihin asti märkä ja kylmä. Ei äiti ole minua erityisemmin hengissä pitänyt. Antoi kyllä elämän avaamalla haaransa jollekin tuntemattomalle juopolle.