Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut vastaan tosielämän tilanteita, joissa paha saa palkkansa, karma kostaa tms, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
06.05.2024 |

Esim. ihminen tekee jotain pahaa toiselle, ja kohtaa itse saman tilanteen omassa elämässään. Itse olen kohdannut näitä tilanteita useamman. En ole siis mitenkään taikauskoinen, mutta nämä on aika mielenkiintoisia. 

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kun jaksaa odottaa, tulee näkemään sen päivän kun karma kostaa. Joskus riittää muutama kuukausi, joskus menee vuosia. Minä jaksan odottaa. Esimerkiksi minun sairauksilleni nauranut sairastui itse. Minua kiusannut pomo sai potkut. Muita odotellessa.....

Siinä yksi uhriutuja odottelee päiviä parempia...

Vierailija
42/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saa karmansa, toiset ei. Ihan samalla tavalla heille sattuu epäonnea kuin meille muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yläasteella kiusanneen tytön pikkusisko joutui koulukiusatuksi ja lopulta tämä pikkusisko päätti päivänsä.

Lähetin sitten kiusaajalle osanottoni- kortin, johon kirjoitin: "Sen olisi pitänyt olla Sinä"

Terveisiä Suskille 😍🖕🖕🖕

Toivoo rasvaletti

Mene sinne pesulle!

Vierailija
44/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. En ole nähnyt tai kuullut karman toteutuvan. En usko karmaan ja kaikkein vähiten jälleensyntymän tai suvun myötä kertyvään. Jos karmaa olisi niin jokaiselle olisi kertynyt vaikka kuinka ajttelisi vain toisten ansaitsevan ja itse toimineensa aina hyvin ja oikeudellisesti. Jos nyt mennään niin pitkälle, että sanoitpakerran ajattelemattomasti ja tietämättäsi pahoitit ventovieraan mielen. Ei kukaan ole tietoinen kaikesta aiheuttmastaan. Ei hyvässä eikä pahassa. siksi karmaakaan ei ole olemassa.

Ja täällä aiemmin mainittu henkinen herääminen lienee toiveissa heillä, jotka laikkivät henkisyyden teemoilla. Kukaan elämästään nauttiva ei haaveile henkisestä heräämisestä. 

Vierailija
45/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hyvä esimerkki Purra, Orpo, Sipilä ja Berner.

Otetaan vaikka taksiuudistus, jota Orpokin kannatti.

Vierailija
46/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elämä on kostanut minulle ajattelemattomat, itsekkäät tekoni. Eräskin kosto tuli nopeasti. Tapahtumat vöyryivät eteenpäin vääjäämättä. Lopputuloksena minulle särkynyt sydän. 

Vierailija
47/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa aina palkkansa!

Rahaa, valtaa, kuuluisuutta, ihailua, julkisuutta, omaisuutta, korkeita virkoja ja työtehtäviä, jne..................

Karma toimii aukottomasti, joskin käänteisenä.

Mitä enemmän teet pahaa, sitä runsaskätisemmin sinut palkitaan. Mitä enemmän teet epäitsekästä hyvää muille sekä oikeudentekoja sitä varmemmin sinut ristiinnaulitaan ja tuhotaan.

Maailma ja ihmiskunta ovat perustavalla tavalla sairaat. Vain vääryydellä, itsekkyydellä ja pahuudella voit voittaa. Hyvä murskataan. Hyvä on heikko ja saamaton, häviäjä.

Vierailija
48/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Pikemminkin päinvastoin, kaikkein kusipäisimmät juonittelijat pärjää tässä elämässä parhaiten. 

Vähän sama fiilis mulla...

Vierailija
49/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua piinasi koulussa aikoinaan tyttö, joka haukkui mua vammaiseksi johtuen mun puheessa olleesta aksentista. Hän matki mua jatkuvasti ja sana vammainen sihahti hänen suustaan kuin myrkkykäärmeen pisto. Joitakin vuosia sitten hän synnytti erittäin vaikeavammaisen lapsen. 

Vierailija
50/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa!

Rahaa, valtaa, kuuluisuutta, ihailua, julkisuutta, omaisuutta, korkeita virkoja ja työtehtäviä, jne..................

Mitä enemmän teet pahaa, sitä runsaskätisemmin sinut palkitaan. Mitä enemmän teet epäitsekästä hyvää muille sekä oikeudentekoja sitä varmemmin sinut ristiinnaulitaan ja tuhotaan.

Maailma ja ihmiskunta ovat perustavalla tavalla sairaat. Vain vääryydellä, itsekkyydellä ja pahuudella voit voittaa. Hyvä murskataan. Hyvä on heikko ja saamaton, häviäjä.

Tämä. Mitään oikeudenmukaisuutta ei ole olemassa.

Vierailija
51/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa!

Aika pitkälti näin. Valitettavasti se ei ole "paska ahneen kouraan" vaan "optio tai bonus ahneen kouraan".  Jopa sossutuillakin elävistä parhaat etuudet saavat kaikkein röyhkeimmät, vaikka tietysti pitäisi kantaa niska/persotteella jonon hännille.

Vierailija
52/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TT. Mikkonen tuli mieleen. Onhän sen röyhkeä uusi muija vuosia ollut yksin. 

Vierailija
53/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden exä haukkui suhteemme aikana vartaloani ja ulkonäköäni. Exä on nykyisin ruma ja lihava. Itse näytän riittävän hyvältä ja olen hyvässä parisuhteessa. 

Vierailija
54/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko niinkään karmaan. Olen itsekin mokannut, tosi pahasti, eikä tekojani hyvitä mikään. Kenen etu kuitenkaan olisi että kuolisin aivosyöpään? Eikö meistä jokainen tee joskus jotain väärin? Missä on anteeksianto, ymmärrys inhimilliseen heikkouteen? En halua ajatella että meillä on tässä maailma jossa vain hyväntekijät ja hyvää-ajattelevat-ihmiset saavat oikeuden onnellisiin loppuihin. 

Ja minäkin, vaillinainen ja viallinen ihminen, olen tehnyt myös hyviä asioita. Ei kukaan ole vain paha, tai vain hyvä. Tietenkin sadistiset psykopaatit ovat asia erikseen, mutta heilläkään kyse ei ole valinnasta. 

Vierailija
55/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tunnistamisen pelossa kertoa yksityiskohtia, mutta eräs henkilö haukkui minussa yhtä ominaisuutta, ja se sama ominaisuus tuli paljon pahempana hänen lapselleen. 

Vierailija
56/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko niinkään karmaan. Olen itsekin mokannut, tosi pahasti, eikä tekojani hyvitä mikään. Kenen etu kuitenkaan olisi että kuolisin aivosyöpään? Eikö meistä jokainen tee joskus jotain väärin? Missä on anteeksianto, ymmärrys inhimilliseen heikkouteen? En halua ajatella että meillä on tässä maailma jossa vain hyväntekijät ja hyvää-ajattelevat-ihmiset saavat oikeuden onnellisiin loppuihin. 

Ja minäkin, vaillinainen ja viallinen ihminen, olen tehnyt myös hyviä asioita. Ei kukaan ole vain paha, tai vain hyvä. Tietenkin sadistiset psykopaatit ovat asia erikseen, mutta heilläkään kyse ei ole valinnasta. 

Empatiaa ja anteeksiantoa voi harkita vain niille jotka tuomitsevat omat tekonsa eivätkä koskaan kannusta muita tekemään samoja tekoja kuin itse on tehnyt.

Vierailija
57/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset eivät näytä tietävät mitä se karma edes tarkoittaa:D Se tarkoittaa sitä, että jos edellisessä elämässä on tehnyt pahaa niin kaikki mitä osuu kohdalle tässä elämässä on ansaittua.

Toisin sanottuna jos olet tässä elämässä joutunut kärsimään niin olet itse sen ansainnut, karman laki.

Vierailija
58/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjät... Vieläkö jaksaa naurattaa Purran saksi- ja leikkulautakuvat ja vitsit?

Vierailija
59/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Sadistinen psykopaatti on itse valinnut olla sadistinen. Ja mitä tarkoitat"mokannut"? Tahallasi olet tehnyt mitä olet tehnyt.

Vierailija
60/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät... Vieläkö jaksaa naurattaa Purran saksi- ja leikkulautakuvat ja vitsit?

Teetkö oman ketjun politiikasta? Ei sivuraiteilua täällä, kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi