Suututaan, kun haluan lapsettoman miehen
Miksi ihmeessä miehet suuttuu siitä, että haluan lapsettoman miehen?
Olen pari kertaa yrittänyt seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia... ekalla oli alakouluikäiset, toisella jo aikuinen. Totesin ekassa tapauksessa, etten halua elää toisen ihmisen lasten ehdoilla, vaan olla ihmisen kanssa, joka voi antaa suhteelle yhtä paljon kuin mä. Tokassa tapauksessa taas aikuinen lapsi odotti mun jotenkin osoittavan hänelle, että olen hänen isälleen sopiva. Ei mulla oo tarvetta eikä halua alkaa aikuiselle vieraalle ihmiselle mitään todistelemaan.
Näistä viisastuneena kysyn siis mieheltä heti, onko hänellä lapsia ja jos on, en ryhdy mihinkään enempään. Olen saanut vihaisia reaktioita, suoraa haukkumista päin naamaa ymv. , vaikka eikö se ole hyvä, että on heti rehellinen?
Kommentit (172)
Kukaan halua mitään miestä saati sitten jonkun jolla on kakaroita, ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla tällä palstalla monessa keskustelussa naiset ovat riehuneet, kun eivät kelpaa miehille lasten takia. Mulla on itselläkin lapsia, mutta en ikinä seurustelisi sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia. En pidä muiden lapsista. Mieluummin elän sinkkuna, jos ero tulee.
Eli joko olet ihan kuollut omille lapsillesi tai sitten epäloogisuutesi on aivan monumentaalista
Eihän tuossa ole mitään epäloogista.
Kertoo suuttujista kyllä enemmän kuin paljon.... Vai ovatko nämä miehet sisäistäneet liiankin hyvin sen todetun havainnon, että asioilla on tapana kasautua. Mies, joka on tai on ollut parisuhteessa, riippumatta siitä onko hänellä lapsi(a) vai ei vaikuttaa monesti löytävän ja kohtaavan mutkattomammin itselleen uuden kumppanin kuin osa miehistä, jotka elvät vuodesta tosieen saamatta mahdollsiuutta edetä parisuhteeseen.....
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että todella monet miehet eivät kerro lapsistaan deittiprofiilissaan. Sitten jossain sivulauseessa tulee ilmi, että lapsia on. Ihmettelen suuresti, että noin isosta asiasta jätetään kertomatta ja se mainitaan ohimennen sivulauseessa olettaen, että toiselle osapuolelle ne lapset on ok.
Niinpä. Jos esimerkiksi kysyn jotain, että "mitä aiot tehdä kesälomalla?", niin luulisi, että silloinkin henkilö ottaisi puheeksi lapset, esim. Että aikoo käydä lasten kanssa Linnanmäellä jne.
Ovat siis niitä miehiä, jotka suuttuvat saatuaan pakit ja haukkuvat naisen. Mitä luulet menettäväsi?
Christiiina kirjoitti:
On ihan ok toive tai ehto, että kumppanille ei ole alle teini-ikäisiä lapsia, mutta mä en ihan ymmärrä, ettö mikä ongelma on, jos kumppanilla on omillaan asuvia lapsia ?
Isä on isä vaikka lapset olisivat jo omillaan. Isukit eivät sytytä.
Plus tosiaan se mahdollinen lapsenlapsirumba yms tulevaisuudessa.
mekin haluamme pääsi vadille kun "haluat" jostain miehen.
Minä olen mies. Olen ylipainoinen, mutta vaadin, että seurustelukumppanin on painettava alle 55kg. Inhoan siivousta, mutta haluan seurustelukumppanin imuroivan vähintään joka toinen päivä. En ikinä nuole naista seksissä, mutta seurustelukumppanin on otettava minulta suihin.
Aina kun kerron naiselle näistä ehdoista, minulle suututaan. Eikö se ole hyvä, että olen heti rehellinen?
(Esimerkki kuvitteellinen, mutta analoginen ap:n ihmissuhdeshoppailun kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies. Olen ylipainoinen, mutta vaadin, että seurustelukumppanin on painettava alle 55kg. Inhoan siivousta, mutta haluan seurustelukumppanin imuroivan vähintään joka toinen päivä. En ikinä nuole naista seksissä, mutta seurustelukumppanin on otettava minulta suihin.
Aina kun kerron naiselle näistä ehdoista, minulle suututaan. Eikö se ole hyvä, että olen heti rehellinen?
Setis keksi vitsin.
Eri asia tuoda esiin olevansa itsekäs mul k ku, kuin kertoa etsivänsä lapsetonta kumppania. Tosin ei ensimmäisessäkään tapauksessa ole syytä suuttua vaan poistaa match ja jatkaa etsintää.
Hyh, tapailun pikkulasten isää vähän aikaa, en ikinä enää lähtisi siihen. Myös sisareni teki sen virheen että meni yhteen ala-ikäisen lapsen isän kanssa, tämä oli jo aikoja sitten eronnut mutta sen lapsen äiti on vielä 10 vuotta eron jälkeen niin katkera ja mustasukkainen miehestä että jopa lapsen mielenterveyttä on äiti pilannut kiusaamisellaan ja oikuillaan. Siksi en todellakaan huolisi miestä kellä on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setis keksi vitsin.
Eri asia tuoda esiin olevansa itsekäs mul k ku, kuin kertoa etsivänsä lapsetonta kumppania. Tosin ei ensimmäisessäkään tapauksessa ole syytä suuttua vaan poistaa match ja jatkaa etsintää.
Minusta lapseton voi hakea kumppaniksi niinikään lapsetonta. Jos on itsellä lapsia ja hakee silti lapsetonta kumppania, syyllistyy samaan itsekkääseen mulkkkuuteen, minkä juuri mainitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setis keksi vitsin.
Minusta lapseton voi hakea kumppaniksi niinikään lapsetonta. Jos on itsellä lapsia j
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setis keksi vitsin.
Minusta lapseton voi hakea kumppaniksi niinikään lapsetonta. Jos on itsellä lapsia j
Itse taas näkisin, että on ihan asiallista jos vaikka hakee lapsetonta, koska ei halua uusperhekuviota.
Ohis
Mun mielestä jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. Läski saa haluta laihan ja lapsellinen lapsettoman jne. Ei se tee kenestäkään kusipäätä, jos ei halua seurustella väkisin kaltaisensa kanssa. Kunhan ei sitten valita, jos ei löydy mieleistä.
Ehkä vaikutat hyvältä äitipuolikandidaatilta ja heitä harmittaa kun valitsivat ekalla kerralla huonon.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas näkisin, että on ihan asiallista jos vaikka hakee lapsetonta, koska ei halua uusperhekuviota.
Ohis
Hakea voi tietysti mitä vain. Mutta lähtökohtaisesti aika itsekästä tuollainen toiminta: sinun on kestettävä minun kersojani, mutta minun ei tarvitse kestää sinun.
Mistä tunnistaa että teksti on kopioitu jostain toisesta sovelluksesta (kuten yandex-translate).
Siinä on ylisuuret rivivälit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Hakea voi tietysti mitä vain. Mutta lähtökohtaisesti aika itsekästä tuollainen toiminta: sinun on kestettävä minun kersojani, mutta minun ei tarvitse kestää sinun.
Ei kenenkään ole pakko kestää minun lapsiani. Voin elää sinkkunakin.
Eli joko olet ihan kuollut omille lapsillesi tai sitten epäloogisuutesi on aivan monumentaalista