Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututaan, kun haluan lapsettoman miehen

Vierailija
04.05.2024 |

Miksi ihmeessä miehet suuttuu siitä, että haluan lapsettoman miehen?

Olen pari kertaa yrittänyt seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia... ekalla oli alakouluikäiset, toisella jo aikuinen. Totesin ekassa tapauksessa, etten halua elää toisen ihmisen lasten ehdoilla, vaan olla ihmisen kanssa, joka voi antaa suhteelle yhtä paljon kuin mä. Tokassa tapauksessa taas aikuinen lapsi odotti mun jotenkin osoittavan hänelle, että olen hänen isälleen sopiva. Ei mulla oo tarvetta eikä halua alkaa aikuiselle vieraalle ihmiselle mitään todistelemaan.

Näistä viisastuneena kysyn siis mieheltä heti, onko hänellä lapsia ja jos on, en ryhdy mihinkään enempään. Olen saanut vihaisia reaktioita, suoraa haukkumista päin naamaa ymv. , vaikka eikö se ole hyvä, että on heti rehellinen?

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ap sitten ylipäätään yrittänyt seurustella lapsia omaavan miehen kanssa, jos se on ehdoton nounou? Tee asia selväksi jo ennen ekoja treffejä (noin ison asian pitäisi selvitä jo profiilistasi!), mitä haluat ja mitä et. Ihan turha tuhlata miesten aikaa. Uskon, että he suuttuvat siitä, että et ole tehnyt asioita heti selväksi, eikä siitä, että haluat lapsettoman miehen. Miksi roikut suhteessa, jota et kutienkaan oikeasti halua?

Vierailija
162/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ap sitten ylipäätään yrittänyt seurustella lapsia omaavan miehen kanssa, jos se on ehdoton nounou? Tee asia selväksi jo ennen ekoja treffejä (noin ison asian pitäisi selvitä jo profiilistasi!), mitä haluat ja mitä et. Ihan turha tuhlata miesten aikaa. Uskon, että he suuttuvat siitä, että et ole tehnyt asioita heti selväksi, eikä siitä, että haluat lapsettoman miehen. Miksi roikut suhteessa, jota et kutienkaan oikeasti halua?

Kuulepa... Esim mun treffiprofiilissa oli:

Valittuna Ei lapsia, ja En halua lapsia

Luki tekstissä että olen radikaalivela

Luki tekstissä että en halua omia enkä muiden lapsia enkä treffaile ketään jolla on tai joka haluaa lapsia. 

Kaikki nämä siis samassa profiilissa. 

Silti valtaosa tykkäyksistä tuli miehiltä joilla oli tai jotka halusi lapsia, tai ne pahimmat: joilla ei ollut lapsikohtaa täytetty mutta kysyttäessä oli lapsia. Miehet on se osapuoli joka ignooraa naisen preferenssit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama jos suuttuvat. Olisin itse jo tähän ikään tehnyt lapsia, jos olisin niitä halunnut. En todellakaan ala hyysäämään toisen lapsia!

Ehkä nää miehet tosiaan suuttuvat kun eivät saa naisesta ilmaista siivoojaa, ruoanlaittajaa, pyykkkäriä, lastenhoitajaa lapsiviikolleen/viikonlopulleen. Hoitakoon itse mukulansa kun kerran pykäsi ne! Miksi toisen naisen tulisi niitä hoitaa! 

Vierailija
164/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä miehiä, ei voi muuta sanoa. Ymmärrän oikein hyvin että parin huonon kokemuksen ei enää haluaisi hakata päätään kolmatta kertaa seinään samasta syystä joten helpompaa on tähdätä parisuhteeseen missä toisella ei ole lainkaan lapsia. Toivottavasti ap tapaa vielä itselleen sopivan :)

Vierailija
165/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap. Itsellä on nykyisin parisuhde ja yhteiset lapset. 

Mutta aikoinaan seurustelin pariinkin kertaan miehen kanssa, jolla oli lapsia.  Siinä pitää hyväksyä, että tulee aina toisena tai kolmantena suhteessa. Viimeisin suhde oli sellainen, jossa isukki ei asettanut lapselleen mitään rajoja. Kaikki mitä tahtoi sai. Se oli aivan järkyttävää. Lapsi pyöritti aikuisen miehen elämää, miten tahtoi.  Päätti itse milloin on äidillä ja milloin isällä. Ymmärrettävästi minä lähdin suhteesta. Mies ei ymmärtänyt mikä on ongelma..

Ei kai tuossa varsinaisesti ne lapset ole ongelma vaan se että se mies ei ole ollut yleensä ottaen oikea. 

Itse rakastuin yhden lapsen isään ja hän on ihan mielettömän hyvä isä. Se oli yksi syy siihen miksi häneen rakastuin. On kyllä ihan ainutlaatuinen

Tiedän tapauksen jossa mies tuli jätetyksi siksi että lapsi oli äidin mielestä isälle liian tärkeä. Äiti koki sen kontrollointina ja henkisenä väkivaltana, kun mies soitti työpäivän aikana ja kysyi kuulumisia. Äiti koki että lapsen syntymän jälkeen hän ei enää ollutkaan miehen koko elämä, lapsi olikin tärkeämpi. Sen vuoksi hän lähti lapsen kanssa turvakotiin ja pyrki kaikin keinoin estämään että mies edes näkisi lastaan. 

Tositarina. Olen lukenut paperit. Ero ei tee automaattisesti naisesta huonoa äitiä, eikä se tee automaattisesti miehestä huonoa isää. Väärät valinnat eivät ole naisten yksinoikeus. 

Vierailija
166/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aikoinaan seurustelin pariinkin kertaan miehen kanssa, jolla oli lapsia.  Siinä pitää hyväksyä, että tulee aina toisena tai kolmantena suhteessa. Viimeisin suhde oli sellainen, jossa isukki ei asettanut lapselleen mitään rajoja. Kaikki mitä tahtoi sai. Se oli aivan järkyttävää. Lapsi pyöritti aikuisen miehen elämää, miten tahtoi.  Päätti itse milloin on äidillä ja milloin isällä. Ymmärrettävästi minä lähdin suhteesta. Mies ei ymmärtänyt mikä on ongelma..

Ei kai tuossa varsinaisesti ne lapset ole ongelma vaan se että se mies ei ole ollut yleensä ottaen oikea. 

Itse rakastuin yhden lapsen isään ja hän on ihan mielettömän hyvä isä. Se oli yksi syy siihen mik

Kaikkien ei tosiaan kannattaisi tehdä lapsia.

Vähän asian vierestä, Liian usein tuntuu siltä, että lapset tehdään kun muillakin on, halutaan olla sosiaalisesti hyväksyttyjä, olla niin kuin muut.

Kaikenmaailman tyypit lisääntyy ja pahimmillaan lopputulos on kurja. On ajokorttia, hygieniapassia sun muuta mutta lapsen voi pistellä kuka vaan alulle tuosta vaan. 

Vierailija
167/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole rehellinen muija. Vai voitko sanoa, jos tänään tulisi Hän, joka ei sieluja palauta, että sinä olit rehellinen? Sietää miettiä.

Millä logiikalla ap on epärehellinen. Se että ei halua lapsia ei liity rehellisyyteen. Ja pitäisi siis pelätä vielä jotain satuhahmoa siihen päälle.

Mutta väitätkö sinä tai ap, että minä en muka olisi ollut rehellinen? Aivan järkyttävä väite! Itken täällä sen vuoksi ja voin suorastaan pahoin.

Ja mistähän ihmeestä edes tietäisin että kuka olet. Aika vaikea silloin syyttää, kun ei edes tiedä henkilön olemassa oloa. :D

Vierailija
168/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet rehellinen. Niillä suuttujilla varmaan on lapsia eli hyvä jos häipyvät. Taitaa se lukutaitokin olle heillä niin hukassa ettet todellakaan menetä mitään.

Vierailija
169/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin yhden lapsen isään ja hän on ihan mielettömän hyvä isä. Se oli yksi syy siihen mik

Tämä tarina on aivan täyttä puppua. Olen nähnyt paperit.

Vierailija
170/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan miettinyt samaa mutta sattumalta kummallakaan miehellä ei ollut lapsia ennestään, minä sain pojat molempien kanssa.

Vierailija
171/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin yhden lapsen isään ja hän on ihan

Joskus totuus on näemmä tarua ihmeellisempää. Tiedän toisenkin, vielä älyttömämmän, mutta se olisi jo tunnistettava tutuille niin enpä viitsi sitä täällä kertoa. 

Ihan aidosti ihmettelen, miten joidenkin päässä vika on aina miehessä. Ei siitä ole kuin muutama viikko kun täällä oli pitkä ketju jossa naiset joukolla avautuivat siitä kuinka olivat jättäneet hyvän miehen jostain aivan typerästä syystä. Harmi kun en laittanut sitä ketjua muistiin. Linkkaisin sen mielelläni aina siihen kommenttiin jossa mies on huono ihan siksi että hän on eronnut ja hänellä on lapsi. 

Vierailija
172/172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Mies ei todellakaan ole aina syypää, mutta yksikään nainen ei mene eikä pääse turvakotiin siksi että "lapsi on isälle liian tärkeä". Sinua on viilattu linssiin 100-0. Niin lapsilleen vaaralliset isät usein tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän