Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututaan, kun haluan lapsettoman miehen

Vierailija
04.05.2024 |

Miksi ihmeessä miehet suuttuu siitä, että haluan lapsettoman miehen?

Olen pari kertaa yrittänyt seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia... ekalla oli alakouluikäiset, toisella jo aikuinen. Totesin ekassa tapauksessa, etten halua elää toisen ihmisen lasten ehdoilla, vaan olla ihmisen kanssa, joka voi antaa suhteelle yhtä paljon kuin mä. Tokassa tapauksessa taas aikuinen lapsi odotti mun jotenkin osoittavan hänelle, että olen hänen isälleen sopiva. Ei mulla oo tarvetta eikä halua alkaa aikuiselle vieraalle ihmiselle mitään todistelemaan.

Näistä viisastuneena kysyn siis mieheltä heti, onko hänellä lapsia ja jos on, en ryhdy mihinkään enempään. Olen saanut vihaisia reaktioita, suoraa haukkumista päin naamaa ymv. , vaikka eikö se ole hyvä, että on heti rehellinen?

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näkisin, että on ihan asiallista jos vaikka hakee lapsetonta, koska ei halua uusperhekuviota.

Ohis

Hakea voi tietysti mitä vain. Mutta lähtökohtaisesti aika itsekästä tuollainen toiminta: sinun on kestettävä minun kersojani, mutta minun ei tarvitse kestää sinun.

Sillä toisella on täysi vapaus olla valitsematta tälläistä henkilöä.

Vierailija
42/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies. Olen ylipainoinen, mutta vaadin, että seurustelukumppanin on painettava alle 55kg. Inhoan siivousta, mutta haluan seurustelukumppanin imuroivan vähintään joka toinen päivä. En ikinä nuole naista seksissä, mutta seurustelukumppanin on otettava minulta suihin.

Aina kun kerron naiselle näistä ehdoista, minulle suututaan. Eikö se ole hyvä, että olen heti rehellinen?

(Esimerkki kuvitteellinen, mutta analoginen ap:n ihmissuhdeshoppailun kanssa.)

Aloittajan tilanne olisi verrannollinen sinun esimerkkiisi jos hän olisi YH. Sitähän emme tiedä, itselle jäi käsitys velanaisesta, joka ei halua lapsia elämäänsä missään muodossa.

Ei ole tekopyhää vaatia toiselta asioita, jotka pätee myös itseen.

Tekopyhyyskin on sallittua, menestys vaan ei ole taattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näkisin, että on ihan asiallista jos vaikka hakee lapsetonta, koska ei halua uusperhekuviota.

Ohis

Hakea voi tietysti mitä vain. Mutta lähtökohtaisesti aika itsekästä tuollainen toiminta: sinun on kestettävä minun kersojani, mutta minun ei tarvitse kestää sinun.

Minä en edes hakeutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Jos mies ilmoittaa, että hänellä on lapsia, niin se on heihei. Jos lapseton mies ilmoittaa, että ei halua minua tapailla lasteni vuoksi, niin se on täysin ok. Ei kenenkään tarvitse kestää ketään.

Vierailija
44/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies. Olen ylipainoinen, mutta vaadin, että seurustelukumppanin on painettava alle 55kg. Inhoan siivousta, mutta haluan seurustelukumppanin imuroivan vähintään joka toinen päivä. En ikinä nuole naista seksissä, mutta seurustelukumppanin on otettava minulta suihin.

Aina kun kerron naiselle näistä ehdoista, minulle suututaan. Eikö se ole hyvä, että olen heti rehellinen?

Aloittajan tilanne olisi verrannollinen sinun esimerkkiisi jos hän olisi YH. Sitähän emme tiedä, itselle jäi käsitys velanaisesta, joka ei halua lapsia elämäänsä missään muodossa.

Ei ole tekopyhää vaatia toiselta asioita, jotka pätee myös itseen.

Tekopyhyyskin on sallittua, menestys vaan ei ole taattua.

Olet oikeassa. Kirjoitin esimerkin kommentoijalle, joka etsi ap:n tavoin lapsetonta kumppania, mutta hänellä itsellään oli lapsia. Kohdistin siis väärin, mistä pahoittelut.

Siitä huolimatta pidän ap:n tapaa karsinoida kumppaneita melko luotaantyöntävänä. Taipumus viittaa myös mahdollisuuteen, että pyrkii omistamaan kumppaninsa. Saattaa käydä ilmi, että esimerkiksi toisen ystävyyssuhteita pyritään rajoittamaan. Vaikka olisin itse lapseton, en luultavasti haluaisi ryhtyä kumppaniksi sellaiselle, joka edellyttää toiselta lapsettomuutta.

Vierailija
45/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setis keksi vitsin.

Eri asia tuoda esiin olevansa itsekäs mul k ku, kuin kertoa etsivänsä lapsetonta kumppania. Tosin ei ensimmäisessäkään tapauksessa ole syytä suuttua vaan poistaa match ja jatkaa etsintää.

Minusta lapseton voi hakea kumppaniksi niinikään lapsetonta. Jos on itsellä lapsia j

Riippuu vähän...

Kun edelleen on niin, että se äiti(puoli) hoitaa lasta enemmän kuin isä(puoli), niin naisen elämään vaikuttaa enemmän, onko kumppanilla lapsia vai ei. Jos nainen on lapseton vapaaehtoisesti, miksi hän alkaisi paapomaan jonkun toisen lapsia? Ruokkimaan, siivoamaan sotkuja, katsomaan perään, keksimään tekemistä, pyykkäämään?

Jos mies on vapaaehtoisesti lapseton, toki naisen lapset muuttavat hänen elämäänsä, mutta nainen itse kuitenkin ruokkii, pyykkiä, hoitaa, jne. Ainakin pääsääntöisesti.

Vierailija
46/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. Läski saa haluta laihan ja lapsellinen lapsettoman jne. Ei se tee kenestäkään kusipäätä, jos ei halua seurustella väkisin kaltaisensa kanssa. Kunhan ei sitten valita, jos ei löydy mieleistä.

Miksi ei saisi valittaa?

Vierailija
47/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nämä melaansa joka vaossa ilman ehkäisyä uittaneet on kovin herkkiä närkästymään kun se heidän valitsemansa, vastuuton elämäntyyli ei olekaan kaikille naisille fine.

Vierailija
48/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsettomia miehiä on jonoksi asti. Miksi kukaan haluaisi miestä, jonka aiemmat yritykset perheenisänä on jo mennyt kiville?

Sama koskee naisia joilla on lapsia.

Perustakoot nämä uusperhehelvettinsä ihan keskenään.

Vierailija
49/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lapsettomia miehiä on jonoksi asti. Miksi kukaan haluaisi miestä, jonka aiemmat yritykset perheenisänä on jo mennyt kiville?

Sinä sitten varmaan olet täydellinen ihminen. 

Vierailija
50/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lapsia jo hankkineen miehen ajatus- ja arvomaailmat eroaa niin merkittävästi toisistaan, ettei parisuhteessa olisi pienintäkään järkeä.

Ja se, että mies silti haluaisi aloittaa suhteen eikä näe siinä ongelmaa, että hänellä on jo lapsia itseasiassa vain varmistaa sen, ettei me olla toisillemme sopivat parisuhteen vaatimalla tavalla.

Vierailija
51/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukset aloitukselle olivat 75 peukkua ylös, nolla peukkua alas. Vaikea käsittää.

Oli pakko laittaa edes yksi peukku alas. 

Vierailija
52/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutukset aloitukselle olivat 75 peukkua ylös, nolla peukkua alas. Vaikea käsittää.

Toivottavasti käsität nyt paremmin. 

Vierailija
53/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu nilkkaiset tytöt suututtaa

Vierailija
54/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti käsität nyt paremmin. 

Ei minun tarvitse käsittää paremmin. Ja jos olet ap, sinullahan se ongelma tässä on kun rajaat etukäteen ehdokkaitten määrää ratkaisevasti. Jos olisit jo löytänyt etsimäsi, et meuhkaisi täällä.

Vierailija
55/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on niin vastuuntunnoton huithapeli, ettei vakavampaa parisuhdetta voi ajatellakaan. Miesten kannattaisi miettiä muullakin kuin alapäällään ja harkita huomattavasti tarkemmin se minkälaisen naisen kanssa alkaa muksuja vääntämään tai mahdollistaa "vahingon" tapahtumisen.

Siinä pilaa vaan suotta oman elämänsä ja tulevaisuutensa, kun jää tuollaisen takia vaille sitä oikeanlaisen perheen perustamista itselle oikeanlaisen naisen kanssa, jos/kun menee roiskimaan siementä ennen aikojaan mihin tahansa vakoon.

Vierailija
56/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mietityt suodattimet parinvalinnassa ovat säästäneet minulle paitsi paljon aikaa, myös monilta turhilta ongelmilta.

Jos et halua kuunnella kielteisiä reaktioita niin opettele lopettamaan kanssakäynti tehokkaasti, mutta henkilökohtaisuuksiin menemättä, esim. sanomalla että et itse voikaan jatkaa tapailua koska et tunne oikeanlaista kemiaa etkä halua haaskata toisen aikaa tms.

Vierailija
57/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän siltä, että monikaan mies ei mieti niitä lastenteon seurauksia kuin korkeintaan ehkä rahan kautta. Harvempi taitaa ymmärtää, ettei ne aiemmin sinne tänne siitetyt muksut ole mikään meriitti kun tulee oikeasti se aika perustaa perhettä.

Vierailija
58/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa sakkia,tämä on vauva.fi sivusto,miks te lapsettomat tänne edes kirjottelette??

Vierailija
59/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes hakeutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Jos mies ilmoittaa, että hänellä on lapsia, niin se on heihei. Jos lapseton mies ilmoittaa, että ei halua minua tapailla lasteni vuoksi, niin se on täysin ok. Ei kenenkään tarvitse kestää ketään.

Selvä. Luultavasti karma järjestää sinulle miehen, johon rakastut ja joka jättää sinut lastesi takia. :)

Vierailija
60/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Vähän vanhemmilla ihmisillä sen ymmärrän, koska vuosi(kymment)en varrella ihmiset muuttuvat. Mutta jos ei pysty sitoutumaan perheeseen jossa on omia alakouluikäisiä lapsia, miksi minä tahtoisin sitoutua häneen? Huonommat tsäänssit minulla kuuluisi kai olla.