Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi
En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.
Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.
Kommentit (229)
Miten menee ap, joko uusperhe on saman katon alla?
Joku syy siihen on, että mies on laitettu ulkoruokintaan, vaikka on pieni lapsi perheessä. Oisko miehen huono vastuunkanto isän velvollisuuksista ollut syy? Ja nyt mies etsii muuta naista, joka hoitaisi hänen lapsensa hänen vuorollaan.
Onko kesälomareissu jo heitetty uusperheellä?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään kiinteästi sovittuja lapsen tapaamisia. Ekat 2kk vietettiin viikonloput yhdessä ihan ilman lasta. Luulen, että kun exänsä on saanut tietää minusta, on keksinyt itselleen 'pakottavia' menoja ja isän on hoidettava lasta. Exä kai luottaa, että lapsi on paremmassa hoidossa kun joku nainen kuvioissa, tai jotain?
Ap
No nyt juoksisin ja kovaa. Mies joka ei huolehdi lapsestaan on luotaantyötävä.
Ihan selvä juttu, looetat suhteen kun siitä pitää valittaa. Se lapsi ei häviä mihinkään. 575
Etsi lapseton mies. Jos tilanne olisi toisinpäin, sinulla lapsi, mieti seurustelisitko miehen kanssa joka ei suvaitse lastasi.
Tai no, moni yh -äiti laittaa lapsen vaikka sijoitukseen että silloinen mieskamu pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään sortin perhe-elämä ei ole suunnitelmissa, vaan kahden aikuisen suhde. Ihan sama vaikka miehellä olis 10 lasta, mutta en halua heitä elämääni. Mies ei maininnut tätä nuorempaa lasta aikaisemmin, kun hänellä ei ollut juurikaan velvoitteita tätä tavata tai hoitaa muutoin kuin silloin tällöin kun hänelle itselle sopi. Nyt tilanne näyttää muuttuneen, ja suuntaan johon minä en halua lähteä. Mies todennäköisesti lakkaa taas tapaamasta lastaan, jos minä en ole siinä mukana.
Ap
Minkä ikäisestä lapsesta tässä oikein on kyse? Puhetulva mainittu, mistä itselle tulee mieleen joku leikki-ikäinen. Miten voit sanoa, ettei miehellä ole ollut velvotteita tavata tätä lasta? Kyllähän isän pitää lastaan tavata, vaikka ei olisi vielä lastenvalvojalla sopimu
Ei näemmä lainaa kunnolla, mutta pystyypäs nainen hankkiutumaan raskaaksi ilmankin miehen suostumusta. Vaikkapa "vahingossa" reikä kortsussa- tai naisen huolehtima(valehdeltu)ehkäisy tai keinohedelmöitys.
Yhden liiton mummona en lakkaa ihmettelemästä tätä parinvaihtoruljanssia, lapset sivutuotteita joita ei äidit (tytär lasutäti) eikä äitipuolet jaksa eikä isät ja isäpuolet sitäkään vähää jos ei ole mukavia pikku tytärpuolia joiden kanssa "salaisuuksia."
Se näkyy lasten ja nuorten pahoinvointina, kotia ei heillä missään. Kaikissa joku uus suhde aina menossa.
Juokse. Kuulostaa sellaselta kaiffarilta, joka ei ole ikinä oppinut vastuunkantoa, eikä ikinä tule oppimaan. Huomaat pian, että hänellä on jo uusi lapsenlikka kiikarissa
Vierailija kirjoitti:
Hel vet ti mikä Luu seri äijä! Ei kerro sulle että sillä on lapsi! Se kertoo jo kaiken olennaisen tyypistä! En katselisi päivääkään. Ja sitten viekö ei edes huolehdi siitä muksusta. Yäk!
Valehteleva, hyväksikäyttävä pa*kakasa. Ap miksi olet tuossa?
Joo nämä miehet on niin nähty. Itse haksahdin tapailemaan n.3 kk ajaksi vastaavaa herrasmiestä joka tietoisesti piilotteli deittisovellusta käyttäessään tietoa siitä että hänellä on 6-vuotias lapsi. Jälkeenpäin hän kertoi että tekee tämän sen vuoksi että "muuten naiset eivät suostuisi tapaamiseen". Hän siis ajatteli että jos joku nainen ei halua tapailla miestä jolla on lapsia edellisestä suhteesta, niin tämä kyllä varmasti muuttaa mielensä kunhan vähän tutustuu ja ihastuu mieheen sitten kun vaan pääsee tapaamaan livenä??!
Sitten hän kertoi että ero lapsen äidistä oli tullut sen vuoksi, kun mies halusi lisää lapsia ja nainen ei. Eli mies etsi tässä nyt sitten uutta naista lapsentekokoneekseen, kun vanha "lakkasi toimimasta". Mutta mikä tahansa nainen ei riittänyt uusien lasten äidiksi, ehei; naisen tulisi miehen oman kertoman mukaan olla akateeminen ja korkeastikoulutettu (mies itse oli AMK-koulutuksen käynyt), hyvin hoikka ja kuitenkin isorintainen, niin kaunis että kiinnittää kaikkialla huomiota minne ikinä naisen kiikuttaisikaan mukaansa, haluta jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja kotia kun mies tekee pitkiä päiviä töissä, ei saa "nalkuttaa", pitää olla kiltti ja hyväntuulinen, vaikka miehellä itsellään oli naama aina aivan norsunv*tulla.
Että juuh. Juokse vielä kun voit.
Vierailija kirjoitti:
Stopin saa kun lopettaa tuon miehen tapailun. Valitettavasti lapset kuuluvat usein suhteeseen, vaikka niitä ei haluaisi.
Väärin. Toisen ihmisen lapset eivät kuulu parisuhteseen, jossa ei edes asuta yhdessä. Jos perhettä haluaa leikkiä, niin sitten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stopin saa kun lopettaa tuon miehen tapailun. Valitettavasti lapset kuuluvat usein suhteeseen, vaikka niitä ei haluaisi.
Väärin. Toisen ihmisen lapset eivät kuulu parisuhteseen, jossa ei edes asuta yhdessä. Jos perhettä haluaa leikkiä, niin sitten kyllä.
Sitten on hyväksyttävä toisen olevan lastensa kanssa viikonloppuja ja vapaita.
Ratkaisu: useampi naimakumppani, joku on lastensa kanssa, silloin toisen kanssa.
Itsekästä on vaatia toista hylkäämään lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on hyväksyttävä toisen olevan lastensa kanssa viikonloppuja ja vapaita.
Ratkaisu: useampi naimakumppani, joku on lastensa kanssa, silloin toisen kanssa.
Itsekästä on vaatia toista hylkäämään lapsensa.
Ei tietenkään voi sitä vaatia. Mutta eikö erilleen asuminen muutenkin tarkoita sitä, ettei olla niin paljoa yhdessä?
Miten on ap mennyt, joko lapsesta on päästy eroon vai taivuitko uusioperheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miten on ap mennyt, joko lapsesta on päästy eroon vai taivuitko uusioperheeseen?
No toivottavasti ei kumpaakaan. Eihän tuollaisessa ukossa ole mitään tavoiteltavaa tai ihailtavaa. Vastenmielinen tapaus.
Nainen EI PYSTY hankkiutumaan raskaaksi ilman miehen suostumusta! Mies itse päättää, antaako naiselle munaa vai ei.