Miksi suomalaiset naiset luulevat että pitkät suorat hiukset pukevat heitä?
Ette ole mitään latinokaunottaria joiden runsaat tummat hiukset laskeutuvat kauniisti. Teillä on lättänä maantienvärinen kuontalo, joka vielä rasvoittuvan päivässä!
Kommentit (71)
Jep, violetti kouvolatukka sen olla pitää!
Aina se paremmalta näyttää, kuin jonkun latinonaisen kellertäväksi "blondattu" kuontalo. Jessus.
Minun vaimollani on pitkä, suora tukka ja se pukee häntä kyllä.
Kävisit vähän ulkona välillä, upea ilma!
Nuoruus paranee onneksi ihan itsekseen, ja sen jälkeen viis veisailee muiden mielipiteistä. Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Aina se paremmalta näyttää, kuin jonkun latinonaisen kellertäväksi "blondattu" kuontalo. Jessus.
tämä keskustelu koskee hiusten mallia!
Voi ap, vaikutat tosi onnettomalta ja tylsistyneeltä. :(
Maantienvärinen on muualla maailmassa blonde. Ei edes dark blonde. Itse olen siitäkin vaaleampi. Hiusten pituus vaihdellut aikuisiällä 1,5 cm:stä hartiapituuteen ilman kiinnostusta ulkopuolisten mielipiteisiin.
Nimenomaan nuorilla tytöillä se näyttää aivan kauhealta koska niillähän se tukka vielä rasvoittuu eniten.
Suomalaisen naisen KEHO ei luule mitään.
Jos ihmisellä kasvaa suorat maantienväriset hiukset, niin se ei ole mikään luulo. Sellaiseksi synnytään. Ja sen takia ei tarvitse leikata hiuksia lyhyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus paranee onneksi ihan itsekseen, ja sen jälkeen viis veisailee muiden mielipiteistä. Tsemppiä
Ja sen todella huomaa kun katsoo suominaisia ulkomailla 😖
Luulen, että pääsyy on se, että niin suurella osalla muistakin on samanlainen tukka. Yhdenmukaisuus on hyvin ratkaiseva painetekijä mitä erilaisimmissa valinnoissa kuten nyt vaikka hiusmallin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen KEHO ei luule mitään.
Jos ihmisellä kasvaa suorat maantienväriset hiukset, niin se ei ole mikään luulo. Sellaiseksi synnytään. Ja sen takia ei tarvitse leikata hiuksia lyhyiksi.
Painu sinä kehohullu mielisairaalaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen todella huomaa kun katsoo suominaisia ulkomailla 😖
Mä asun kesät Norjassa, ollaan kuule ihan eduksemme Oslon ulkopuolella 😁
Pitkät hiukset on nätit. Ap voi olla tyytyväinen siitä että mulla ainakaan ei hiukset enää kasva. Mennään siis polkkatukalla.
Siksi mulla onkin usein hiukset niskaan tai hartioille. Ei tule riutunutta hiirenhäntää. Rasvoittuu kyllä jos ei saa käydä suihkussa, että vettä pitää säästää, kuten minua käsketään.
Niillä sun ihailemilla latinokaunottarilla on feikkiä kaikki. Myös hiukset.
Pressan rouvallakin upea paksu pitkä tukka. Mutta, se keskipääjakaus on kaamea ja tukka roikkuu sitten siinä kasvot lähes peittäen. Kuten vapunpäivänä. Olis laittanu jotenkin kivasti ylös ne, kevään kepeästi. Kauniisti ovat kiinni virallisessa kuvassa.
Sinänsä on hyvä asia et hänellä on pitkä hyvä paksu tukka. Toivotravasti pitää sen.
Maantienväriset eli blondit on harvinaisuuksia maailman mittakaavassa. Ollaan tyytyväisiä omaan kauneuteemme.
Montako sekuntia kestää että joku tulee ulisemaan että kananpersetukkako se pitäisi olla? 😆