Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tukia olet saannut pankkitilillesi yhteiskunnalta?

Vierailija
28.04.2024 |

Minä olen saannut vain armeijasta päivärahan joka oli joku 4e/päivä, mitään muita tukia tämä yhteiskunta ei ole minulle koskaan maksanut. Olen duunari ja keskituloinen. Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että tukia leikataan koska minulla ei ole enää maksukykyä maksella enempää veroja.

Miten on sinulla? 

M30

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptilääkkeistä kaikki saavat tukea. Tai suurimmasta osasta reseptilääkkeistä. Tuskin olet sinäkään ilman reseptilääkkeitä elämäsi pärjännyt. 

Vierailija
22/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on siistii. Kaikki vaan lapsilisiä...

Mä sain myös peltojen paketointiin tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki, lapsilisä.

En kannata nykyistä hallitusta, tienaan pelkästään palkkatuloa 120k/v.

Vierailija
24/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu on mahdotonta ilman tukia, jos ei sitten saa vanhemmiltaan rahaa, vaan eipä heillä mitään velvollisuutta ole täysi-ikäistä lastaan elättää.

Vierailija
25/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maataloustukea.

Ja mitä veetä se sulle kuuluu. 

Tuet pois ja jokainen elättää itsensä. Kai se nyt meille muille kuuluu kun me muut elätämme teitä. 

Vierailija
26/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisää. Yritystukia. Lisäksi yhteiskunta maksaa lapsieni koulutuksen ja terveydenhuollon.

Saan ilmaiseksi ajella moottoriteillä ja silloilla. Poliisija palokunta on maksutonta minulle.

Verojahan en maksa kosta yrittäjänä osaan välttää ne.

Vierailija
27/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein töitä nuoresta asti, enkä ole koskaan saanut mitään tukia.  Olin pienehkollä palkalla töissä ja nyt olen työeläkkeellä.   Eläke on pienenlainen, mutta sillä on tultava toimeen.  Lasketaanko eläkekin tukiaisiin?  

Työeläkettä ei lasketa. 

Vierailija
28/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reseptilääkkeistä kaikki saavat tukea. Tai suurimmasta osasta reseptilääkkeistä. Tuskin olet sinäkään ilman reseptilääkkeitä elämäsi pärjännyt. 

Ai saa? Minä olen reseptilääkkeitä syönnyt mutta ei mun pankkitilille mitään tukia ole tullut.

Vierailija
29/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki ja sen aikana asumislisä 90-luvulla (työskentelellyt siinä ammatissa jo 25v putkeen), sairauspäivärahaa joskus, äitiyspvraha,kotihoidontuki,lapsilisä kahdesta lapsesta. 

Olen duunari ja tyytyväinen.

Vierailija
30/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

KAIKKI saavat tukia. 

Ei saa. Jos olet lapseton ja et ole ikinä ollut työtön niin et sä mitään tukia saa yhteiskunnalta. Opiskeluaikoinakaan ei mitään tukia herunut jos asuis porukoiden luona opiskeluiden ajan. 

Siksi persut koska mitään tukia tältä yhteiskunnalta ei heru.

M30

Sä asuit vanhempiesi luona ja kulutit kuitenkin. Aika typerää halveerata sellaisia, joita vanhemmat ei tukeneet, vaan joutuivat hakemaan tukia.

Vierailija
31/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

intin päiväraha EI OLE TUKI vaan erittäin paska palkka.

Vierailija
32/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia suoria tukia on tilille tupsahdellut elämän aikana. Intin päiväraha, opintoraha ja asumislisä ja nyt lapsilisä.

Intin päiväraha ok, koska vastineeksi oltiin melkeinpä 24/7 palveluksessa. Aikamoinen uhraus.

Opiskelijan tuet tuntuivat oikeastaan huijaamiselta. Maksettiin paaljon rahaa siitä, että sain pitää hauskaa ja nauttia omaehtoisesti kiinnostavasta opiskelusta. Lisänä vielä korkea status ja tuleva iso palkka. En ymmärrä, miksi minua piti paapoa.

Lapsilisää en itse tarvitsisi, mutta lapsia tarvitaan, joten sinne kannattaa panokset asettaa, jos johonkin.

Vierailija
33/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saa? Minä olen reseptilääkkeitä syönnyt mutta ei mun pankkitilille mitään tukia ole tullut.

se on jo kompensoitu hinnassa, eli hinta on halvempi kuin ilman tukea

Vierailija
34/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea saan 1800€/kk elämiseen, lisäksi Afrikalisää 900€/kk että voi ostaa kaikki mausteet. Kela maksaa leasing auton 500€/kk myös.

Vierailija
35/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen sai. vaan eipä saa enää ennenkuin se joku lääkekatto on täynnä. 

Vierailija
36/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

opintotuki, asumistuki

Vierailija
37/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

Kaikki tuntemani vihervassarit ovat akateemisia, keskituloisia ja työssäkäyviä. Eri aloilta, paitsi kauppatieteen ja tekniikan aloilta en tunne ketään. 

Vierailija
38/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisää. Yritystukia. Lisäksi yhteiskunta maksaa lapsieni koulutuksen ja terveydenhuollon.

Saan ilmaiseksi ajella moottoriteillä ja silloilla. Poliisija palokunta on maksutonta minulle.

Verojahan en maksa kosta yrittäjänä osaan välttää ne.

Älä viitsi provoilla. Yrittäjä ei veroja vältä, paitsi tekemällä niin kehnoa tulosta ja pientä liikevaihtoa, ettei mitään jaettavaa olisikaan.

Vierailija
39/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut opintotukea ja asumistukea opiskeluaikoina. Pari kk ajan työmarkkinatukea. Muutaman euron KELA-korvauksen lääkärikäynnistä ja lääkkeistä. Lapsilisä meni vanhemmille. Tällä hetkellä en saa penninjeniä KELAlta. Olen pienituloinen duunari, jota vtuttaa, että toisille maksetaan yhteissummaltaan samat tuet kuin minä saan kokopäivätyöstä. En kannata mitään puoluetta, koska mikään puolue ei ole kiinnostunut pienituloisista duunareista.

Vierailija
40/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on jo kompensoitu hinnassa, eli hinta on halvempi kuin ilman tukea

Eli puhut eri asiasta. Tässä viestiketjussa puhutaan siitä "Mitä tukia olet saannut yhteiskunnalta tilillesi?" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi