Mitä tukia olet saannut pankkitilillesi yhteiskunnalta?
Minä olen saannut vain armeijasta päivärahan joka oli joku 4e/päivä, mitään muita tukia tämä yhteiskunta ei ole minulle koskaan maksanut. Olen duunari ja keskituloinen. Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että tukia leikataan koska minulla ei ole enää maksukykyä maksella enempää veroja.
Miten on sinulla?
M30
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kannatan valtionhallinnon järkeistämistä eli policy-analyysiä eli käytännössä valtionhallinnon pienentämistä ja tehostamista. Kaikki höpöhöpö virat sieltä vaan pois.
Ja mitähän ne höpöhöpö-virat sinun mielestäsi ovat?
Sairauspäivärahaa ja työttömyyskorvausta.
Silti maksoin enemmän veroja kun otin eläkevakuutuksen ulos, kuin tulen saamaan peruspäivärahaa.
Verottaa osaavat.
Hmm veronpaulautuksetkin on omia rahoja mitä saat takaisin. En muistaakseni ole myöskään koskaan saannu yhteiskunnalta rahaa. Äänestin persuja ja kannatan nykyistä hallitusta.
Mitä palstalaiset on tänne kirjoitellut niin tämän takia minä haluan hyvin äkkiä pois työelämästä koska en halua elättää teitä muita. Tarkoitukseni on että työelämän jätän viimeistään silloin kun täytän 50 vuotta.
Ap
Olisit tehnyt lapsia ap. Myös sinusta on lapsena maksettu lapsilisää.
Mitähän muuta käytät? Sähköverkkoja, tieverkkoja, olet ehkä opiskellut. käynyt terveydenhoidossa jne. Niitä ei makseta tilille, mutta sinun pitäisi maksaa niistä käyttömaksuja valtion tilille. Tekisitkö mieluummin niin? Entä kun olet vanha? Miksi te ette koskaan ajattele napaanne pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä.
Eli he eivät ole opiskelleet (opintotuki, opiskelijan asumislisä/asumistuki), he eivät koskaan tarvitse lääkkeitä (kelan lääkekorvaus), eivät käy yksityislääkärilla (kela-korvaus), eivät ole hankkineet lapsia (äitiyspäiväraha, isyysraha, vanhempainraha, kotihoidon tuki, lapsilisä) jne.
Muinoin opintotukea. Olin kuukausikaupalla sairauslomalla mutta Kela ei hyväksynyt lääkärintodistuksiani eli sentin senttiä en saanut.
Lapsilisä, äitiyspäiväraha, sairauspäiväraha, opintotuki, maataloustuki, ilmainen koulutus ja ruoka koulussa jokaisena päivänä. Lisäksi käytän päivittäin yhteiskunnan rakentamaa tietä ja viemäröintiä ja vesiputkia. jne... jne....
Eli minkä koulutuksen yhteiskunta, eli muut ihmiset sinulle maksoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä.
Eli he eivät ole opiskelleet (opintotuki, opiskelijan asumislisä/asumistuki), he eivät koskaan tarvitse lääkkeitä (kelan lääkekorvaus), eivät käy yksityislääkärilla (kela-korvaus), eivät ole hankkineet lapsia (äitiyspäiväraha, isyysraha, vanhempainraha, kotihoidon tuki, lapsilisä) jne.
Te tulette kalliiksi tälle yhteiskunnalle. Siksi persut ja kokoomus.
Lapsilisiä ja äitiyspäivärahat viimeksi. Sairauspäivärahoja toisinaan. En ole lasteni lähivanhempi niin lisät menneet vuosia isälle. Töissä ollut viimeiset 15v tauotta ja jos jäisin työttömäksi, olisi liiton päiväraha ensin. Nyt aikuiskoulutustuella, jonka olen kyllä ihan omalla selkänahalla ansainnut.
Enkä kyllä ole nähnyt, että persut tulis apuun, jos tarttisin jotain. Hehän on ihan yhtä lailla leikkaamassa tukia kuin muutkin, vaalilupauksista huolimatta. Surkeita takinkääntäjiä ja populisteja
Työmarkkinatukea. Sitäkään en saa enää kun sen verran paljon töitä eikä ole enää 300e suojaosaa.
Olen saanut aikuisiällä opintotukea, työmarkkinatukea, äitiyspäivärahaa, vanhempainpäivärahaa, lapsilisää, yksinhuoltajakorotusta, elatustukea, sairauspäivärahaa, kuntoutustukea, toimeentulotukea, asumistukea, kansaneläkettä... olikohan siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan valtionhallinnon järkeistämistä eli policy-analyysiä eli käytännössä valtionhallinnon pienentämistä ja tehostamista. Kaikki höpöhöpö virat sieltä vaan pois.
Ja mitähän ne höpöhöpö-virat sinun mielestäsi ovat?
Esim kaikenmaailman elintarvikekilpailuvaltuutetut, joiden tehtävänä on keksiä itselleen puuhaa ja matkustella veronmaksajien piikkiin, kuten olemme saaneet lehdistä lukea.
Huutista täällä vassarit selittää kuinka he saavat tukia yhteiskunnalta :D Tajuatteko että ne tukirahat on meidän oikeistolaisten maksamia koska me maksamme veroja jotta te saatte tukia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti siis persut ja kokoomukselaiset eivät lisäänny ollenkaan, joten hehän kuolevat sukupuuttoon
Peruskoulun maksoi ja lukion kirjoja lukuunottamatta kyllä yhteiskunta ja samoin yliopiston
silloin opiskelijat sai vähän opintotukea ja pienen asumistuen
ei muuta kai
Äiti sai lapsilisät isän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti siis persut ja kokoomukselaiset eivät lisäänny ollenkaan, joten
En minä ainakaan ole lapsia tehnyt kannatan että perheiden tuet leikataan pois.
Kokoomus ja perussuomalaiset on puolueeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huutista täällä vassarit selittää kuinka he saavat tukia yhteiskunnalta :D Tajuatteko että ne tukirahat on meidän oikeistolaisten maksamia koska me maksamme veroja jotta te saatte tukia?
kela ne maksaa etkä sä
Tällä hetkellä saan palkan ja asumistuen.