Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tukia olet saannut pankkitilillesi yhteiskunnalta?

Vierailija
28.04.2024 |

Minä olen saannut vain armeijasta päivärahan joka oli joku 4e/päivä, mitään muita tukia tämä yhteiskunta ei ole minulle koskaan maksanut. Olen duunari ja keskituloinen. Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että tukia leikataan koska minulla ei ole enää maksukykyä maksella enempää veroja.

Miten on sinulla? 

M30

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin päivärahaa, asumistukea, toimeentulotukea, opintotukea, sairaspäpivärahaa nyt ainakin. Tällä hetkellä en saa mitään.

Vierailija
2/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aikoinani opintotukea, ja nyt tulee lapsilisät kahdesta lapsesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspvrahaa ja lapsilisää

Vierailija
4/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

Vierailija
5/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole opiskellut ja menit suoraan duuniin peruskoulun jälkeen? Saavutus kyllä sinäänsä.

Vierailija
6/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaneläkettä ja hoitotukea.

Vierailija
7/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kerran kolmessa kuukaudessa yökerhorahaa 250 euroa Kelasta. Se on lisä toimeentulotukeen yksinäisille homoille mahdollistaen seuranhaun.

Vierailija
8/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan valtionhallinnon järkeistämistä eli policy-analyysiä eli käytännössä valtionhallinnon pienentämistä ja tehostamista. Kaikki höpöhöpö virat sieltä vaan pois.

Vierailija
9/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

Kaikki lapsiperheet saa lapsilisää ja luulisin että myös kokkareista/persuista heitä löytyy. Ja myös se on tuki.

Vierailija
10/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt ainoa valuutta mikä on. Ei kukaan odota sitä "yhteiskunnalta", vaan että se on olemassa ylipäätään. Se on tehty nyt vastakkainasettelun välineeksi, vaikka sen pitäisi olla elämää ylläpitävä ja auttava.

Vierailija
11/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät.

Vierailija
12/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI saavat tukia. 

Vierailija
13/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapsiperheet saa lapsilisää ja luulisin että myös kokkareista/persuista heitä löytyy. Ja myös se on tuki.

Varsinkin persuissa koska uskovaisia suuri osa.

Vierailija
14/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lipposlaiset konsultit ja vakoojat vaan ulos ja muut sormien pyörittelijät ja kalan mussuttajat. 

Vierailija
15/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä, äitiyspäiväraha, sairauspäiväraha, asumistuki (ei oma vaan vuokralaisen).

Vierailija
16/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein töitä nuoresta asti, enkä ole koskaan saanut mitään tukia.  Olin pienehkollä palkalla töissä ja nyt olen työeläkkeellä.   Eläke on pienenlainen, mutta sillä on tultava toimeen.  Lasketaanko eläkekin tukiaisiin?  

Vierailija
17/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataloustukea.

Ja mitä veetä se sulle kuuluu. 

Vierailija
18/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista. Nykyään vielä pientä asumistukea, vaikka palkka yli mediaanin. Mutta se onkin talouskohtainen etuus.

Vierailija
19/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä v 1995 sain päivärahaa, taisi olla jotain parinkympin luokkaa? (siis markkoja)

Vuonna 2012 opiskelin vuoden aikuisopintotuella, sain muistaakseni 1800e/kk käteen. Oli oikeasti ihan kiva, suurin osa opiskelukavereista oli kelan rahoilla.

Muita tukia en ole saanut, opiskeluajankin asuin kotona ja tein töitä ohessa niin en saanut opintotukea.

Vierailija
20/111 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI saavat tukia. 

Ei saa. Jos olet lapseton ja et ole ikinä ollut työtön niin et sä mitään tukia saa yhteiskunnalta. Opiskeluaikoinakaan ei mitään tukia herunut jos asuis porukoiden luona opiskeluiden ajan. 

Siksi persut koska mitään tukia tältä yhteiskunnalta ei heru.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan