Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tukia olet saannut pankkitilillesi yhteiskunnalta?

Vierailija
28.04.2024 |

Minä olen saannut vain armeijasta päivärahan joka oli joku 4e/päivä, mitään muita tukia tämä yhteiskunta ei ole minulle koskaan maksanut. Olen duunari ja keskituloinen. Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että tukia leikataan koska minulla ei ole enää maksukykyä maksella enempää veroja.

Miten on sinulla? 

M30

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yhteiskunta ei ole minua auttanut. Me lapsettomat yksinasuvat ollaan tiputtu oravanpyörästä,emme saa tukia tai apuja mistään

Vierailija
102/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Yhteiskunta ei ole minua auttanut. Me lapsettomat yksinasuvat ollaan tiputtu oravanpyörästä,emme saa tukia tai apuja mistään

Millaista tukea sitten tarvitsisit? Oletko selvittänyt että saisitko kuitenkin vai elätkö harhassa ettet saisi? Minulle suht. hyvätuloisena työssäkäyvänä, jolla on myös työssäkäyvä puoliso eikä ole pieniä lapsia, aikuisia kyllä, on itsestään selvää että emme kuulu suorien tukien piiriin ennen eläkeikää emmekä mitään tukia tarvitse. Toki hammaslääkäristä tulee kelakorvaukset ja lääkäristä, jos sitä tarvitsee mutta ollaan aika terveitä vielä. Kansalaisopiston kursseja olemme molemmat käyneet. Ne eivä voisi pyöriä ilman yhteiskunnan tukia. Sitten on tuo infra sun muu, kaikkea en varmaan tule ajatelleeksi. Mutta tilille maksettavia tukia emme tarvitse. Sen sijaan kyllä lapseton yksinasuva sairauseläkeläinen tai kovin pienituloinen palkansaaja saa asumistukea yleensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sijoitusasuntojeni vuokralaiset saavat asumistukea, ja antavat sen kuukausittain minulle. Ja jos tuki ei kata koko vuokraa, niin varmaan maksavat osan vuokrasta lapsilisillä tai sossun toimeentulotuella. Mistäpä minä sen tietäisin.

Vierailija
104/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut opintotukea kun asuin kotona ja muita tukia myöskään en ole saanut. 

Vierailija
105/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut opintorahaa ja opiskelijan asumislisää, äitiyspäivärahaa, lapsilisiä, kotihoidon tukea, sairauspäivärahaa ja nyt saan pientä kansaneläkettä. Asumistukea ei perheemme ole koskaan saanut.

Vierailija
106/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

KAIKKI saavat tukia. 

Ei saa. Jos olet lapseton ja et ole ikinä ollut työtön niin et sä mitään tukia saa yhteiskunnalta. Opiskeluaikoinakaan ei mitään tukia herunut jos asuis porukoiden luona opiskeluiden ajan. 

Siksi persut koska mitään tukia tältä yhteiskunnalta ei heru.

M30

Mitä tukia sinun olisi pitänyt saada?

Vierailija
107/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttanut? Mitä varten?

Vierailija
108/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä saatte tukia yhteiskunnalta niin te varmaan kannatatte joko demareita,vassareita tai vihreitä? Minulla on sellainen käsitys että kokoomusta ja persussuomalaisia kannattaa ne ihmiset jotka ei saa tukia yhteiskunnalta ja että ne elättää itsensä. 

Me persut emme ole koskaan saaneet/hakeneet tukea. Olemme aina töissä.

Vierailija
109/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maataloustukea.

Ja mitä veetä se sulle kuuluu. 

Tuet pois ja jokainen elättää itsensä. Kai se nyt meille muille kuuluu kun me muut elätämme teitä. 

Me Persut emme tarvitse kelatukia, me maksamme lääkärit ja lääkkeet kokonaan itse.

Vierailija
110/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden ajan lukiolaisena sain opintotukea 15 e/kk, mutta sekin lakkautettiin vanhempien "liian suurten tulojen takia". (Autonasentaja ja osa-aikainen siivooja, jep.) Siinä se. Mitään muita tukia en ole hakenut/saanut, olen aina ollut pienipalkkainen mutta pärjännyt, ikää kohta 40.

Vierailija
111/111 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki, opintotuen asumislisä, työmarkkinatuki, äitiyspäiväraha, kodinhoidontuki, lapsilisä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä