Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille, jotka löydätte ympäriltänne merkkejä, jotka ovat ylemmiltä voimilta saatuja. Mistä te tiedätte sen olevan juuri sinulle osoitettu merkki ja että millä perusteella se ylipäätään on merkki eikä esimerkiksi sattuma tai jotain vastaavaa?
En itse usko yliluonnolliseen, mutta tiedän että uskomiseni ei vaikuta yliluonnollisen olemassaoloon. Jumalan tai jonkun vastaavan toimesta tulevat merkit ainakin tällä logiikalla ovat hyviä ja johtavat elämää parempaan suuntaan, en tässä kyseenalaista sitä.
Kyseenalaistan vajavaisen ihmisen harkintakyvyn. Millä perusteella juuri sinä osaat tulkita saamiasi merkkejä oikein, saati erottaa niitä sattumista tai muista tapahtumaketjuista, joista et ole tietoinen?
Itse kutsun sitä "tietämiseksi". Asiasta tulee vain niin vahva varma tunne, että tiedän jonkun olleen viesti ylempää. Tiedän asiat usein yhtä
Samaa olen kokenut monet kerrat. Tulee myös varmuus että asia menee juuri niinkuin olen kokenut.
Te, jotka näette ja koette näitä asioita:
Pohditteko koskaan, voiko mielenterveydessä olla jotain häikkää? Käykö koskaan tällainen vaihtoehto mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänää viimeksi. Salamankaltainen valonvälähdys huoneessa ja tunsin hänen energiansa. Aika usein näen yliluonnollisia juttuja.
Sinulla on silmissä vikaa. Voisit myös hakeutua mielenterveyspalvelujen piiriin.
Ei ole, silm't ovat terveet ja tutkittu. Näitä tapahtuu aina kun olen meditoinut ja aistini ovat herkempiä aistimaan näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Pohditteko koskaan, voiko mielenterveydessä olla jotain häikkää? Käykö koskaan tällainen vaihtoehto mielessä?
Jotkut osaa erottaa mielenterveysongelmat, näkymättömän maailman asiat ja neurologiset häiriöt. Ei se ole niin vaikeaa. Osaan erottaa myös pilkallisen kusipään.
Vierailija kirjoitti:
Omakohtaisesti kyllä. Minulla oli tosi raskasta lapsettomuuden kanssa, parisuhteessa oli vaikeuksia, ura tökki ja olin muutenkin ylistressaantunut. Katselin usein valvontakameran valokuvaa, jossa olin näkevinäni miesenkelin valomiekalla. Se oli vähän kuin yritystä pysytellä pinnalla pelastusrenkaaseen tarrautuneena.
Otin niihin aikoihin myös pienet päiväunet. Olin puoliunessa, kuulin koko ajan miehen musiikin soiton taustalla. Tunsin että minua silitettiin, se oli hyvin levollista. Kysyin noustuani, silittikö mies minua, vaikka vastauksen jo tiesinkin, sillä sellainen ei ollut hänen tapaistaan. Luulen kuitenkin, että aivoni kehittivät tällaisen "kipulääkkeen" minulle tarpeeseen. Olin sen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koska olen terve ihminen mutta ei ole väliä mitä ongelmia on koska nämä kokemukset eivät liity sairauksiin tai ongelmiin sinänsä mutta niihinkin voi liittyä kuitenkin. Olen hieman huolissani tästä teidän intohimostanne arvostella ihmisten terveyttä kokemusten perusteella. Olen itse fanaattinen ihmisfani ja rakastan kaikkia erilaisia ihmisiä sekä heidän kokemuksiaan. En eriarvoista ihmisiä. Jos joku tarvitsee apua niin häntä kuuluu auttaa eikä siinä ole kyse mistään muusta. Pahimmat ongelmat ovat loppuelämän mittaisia eivätkä valitettavasti yleensä ole mitenkään hoidettavissa sillä kuuluvat jo vahvasti persoonallisuuteen eikä monikaan kykene massiivisiin muutoksiin vaikka sellaisille olisi tarvetta mutta yleensä ovat fyysisesti hyväkuntoisia. Hieman on monimutkaista avata mutta jos nämä asiat eivät ole hallussa niin kerron sinulle että lievimmät ongelmat ovat mielenterveysongelmia, pahimmat psyykkisiä sairauksia. Kaikki sairaudet eivät ole samanlaisia eivätkä vaikuta ihmiseen samalla tavalla joten toivoisin hieman hienotunteisuutta sekä suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan. Kaikki arvostelu sekä eriarvoistaminen ja kiusanteko kääntää "hyvät" aikeenne päinvastaisiksi ja vaikutus onkin jotakin sellaista jota ei nyt haettukaan. Kateus on tappavaa ja ilkeys hyvin pahasti sairastuttavaa, myös henkilön oman mielenterveyden osalta. Kannattaa ymmärtää mitä ovat vaaralliset ja ongelmallisimmat mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut osaa erottaa mielenterveysongelmat, näkymättömän maailman asiat ja neurologiset häiriöt. Ei se ole niin vaikeaa. Osaan erottaa myös pilkallisen kusipään.
Jos minuun viittaat niin pieleen meni, koska tuo kysymys oli aidosti vilpitön eikä pilkallinen. En ole kommentoinut tässä ketjussa mitään.
En ole koskaan kokenut yliluonnollisia asioita, mutta jos kokisin, niin uskoisin kyseenalaistavani ensimmäiseksi mielenterveyteni. Moni tuntuu olevan niin ehdottoman varma omista kokemuksistaan. Vaikea samaistua tällaiseen, koska en itse kykenisi olemaan ehdottoman varma monesta konkreettisestakaan näkyvän maailman asiasta. Tämän vuoksi olen utelias, eivätkö ihmiset tosiaan kyseenalaista omia kokemuksiaan.
Ajoin yksin illalla kotiinpäin mökiltä. Keli muuttui koko ajan kamalammaksi, mietin että olisi pitänyt jäädä yöksi, mutta halusin pian kotiin lasteni luo (eivät toki keskenään olleet, mutta silti). Ajoin syrjäisellä, mutkikkaalla tiellä ilman katuvaloja, ja edessäni ajoi yhtäkkiä auto. Juuri sopivaa vauhtia, että pysyin perässä, näin renkaanjäljistään, missä tie menee, hänen valonsa valaisivat minunkin tietäni. Ennen tuota pelkäsin tosissani, että ajan ojaan ja autoni hajoaa ja jään sinne pimeyteen, mutta tuo suojelusenkelini auttoi minut isolle, enemmän liikennöidylle tielle. Yhdessä kohtaa pysähdyimme ja juttelimme hetken, miehen ystävälliset silmät meinasivat saada minut itkemään. Oli jotenkin tosi kaunis tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koska olen terve ihminen mutta ei ole väliä mitä ongelmia on koska nämä kokemukset eivät liity sairauksiin tai ongelmiin sinänsä mutta niihinkin voi liittyä kuitenkin. Olen hieman huolissani tästä teidän intohimostanne arvostella ihmisten terveyttä kokemusten perusteella. Olen itse fanaattinen ihmisfani ja rakastan kaikkia erilaisia ihmisiä sekä heidän kokemuksiaan. En eriarvoista ihmisiä. Jos joku tarvitsee apua niin häntä kuuluu auttaa eikä siinä ole kyse mistään muusta. Pahimmat ongelmat ovat loppuelämän mittaisia eivätkä valitettavasti yleensä ole mitenkään hoidettavissa sillä kuuluvat jo vahvasti persoonallisuuteen eikä monikaan kykene massiivisiin muutoksiin vaikka sellaisille olisi tarvetta
Kiitos tämä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minuun viittaat niin pieleen meni, koska tuo kysymys oli aidosti vilpitön eikä pilkallinen. En ole kommentoinut tässä ketjussa mitään.
En ole koskaan kokenut yliluonnollisia asioita, mutta jos kokisin, niin uskoisin kyseenalaistavani ensimmäiseksi mielenterveyteni. Moni tuntuu olevan niin ehdottoman varma omista kokemuksistaan. Vaikea samaistua tällaiseen, koska en itse kykenisi olemaan ehdottoman varma monesta konkreettisestakaan näkyvän maailman asiasta
No se kyseenalaistaminenkin riippuu periaatteessa siitä kokemuksesta mutta niin ei sanota aina peloissaan ja pahalla vaan joskus saattaa olla positiivisestikin yllättynyt tai järkyttynyt, hämmentynyt tms. Tervekin ihminen tuntee ja usein kerromme kokemuksia ja tehostamme tunteita erilaisin voimasanoinkin jotta voisimme tarvittaessa saada välitettyä asian mahdollisimman hyvin perille. Näitäkin asioita täytyy ymmärtää ettei tulkitse kaikkea aivan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut yliluonnollisia asioita, mutta jos kokisin, niin uskoisin kyseenalaistavani ensimmäiseksi mielenterveyteni. Moni tuntuu olevan niin ehdottoman varma omista kokemuksistaan. Vaikea samaistua tällaiseen, koska en itse kykenisi olemaan ehdottoman varma monesta konkreettisestakaan näkyvän maailman asiasta
Vainiin, no täällä on häiriköitä huutelemassa hulluiksi joten. Mä olen nähnyt näköharhan kaksi kertaa. Toisella kertaa olin 40 asteen kuumeessa ja toisella kertaa olin yliväsynyt ja stressaantunut ja säpsähdin unen ja valveen rajamailla. Tunnistin ne harhoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koska olen terve ihminen mutta ei ole väliä mitä ongelmia on koska nämä kokemukset eivät liity sairauksiin tai ongelmiin sinänsä mutta niihinkin voi liittyä kuitenkin. Olen hieman huolissani tästä teidän intohimostanne arvostella ihmisten terveyttä kokemusten perusteella. Olen itse fanaattinen ihmisfani ja rakastan kaikkia erilaisia ihmisiä sekä heidän kokemuksiaan. En eriarvoista ihmisiä. Jos joku tarvitsee apua niin häntä kuuluu auttaa eikä siinä ole kyse mistään muusta. Pahimmat ongelmat ovat loppuelämän mittaisia eivätkä valitettavasti yleensä ole mitenkään hoidettavissa sillä kuuluvat jo vahvasti persoonallisuuteen eikä monikaan kykene massi
Riitää mihin? Sinulle? Ei kuule kiinnosta sinun tunteesi yleisellä keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut yliluonnollisia asioita, mutta jos kokisin, niin uskoisin kyseenalaistavani ensimmäiseksi mielenterveyteni. Moni tuntuu olevan niin ehdottoman varma omista kokemuksistaan. Vaikea samaistua tällaiseen, koska en itse kykenisi olemaan ehdottoman varma mo
Tunnistit ne harhoiksi koska niin tavataan sanoa, vanha juttu.
Jos enkeleiden näkeminen ei ole häiriintynyttä, niin mikä tai kuka sitten on psykiatrinen potilas ja kuka on terve?
Baarissa yksi nainen tuli juttelemaan ja sanoin hänelle, että hän näyttää ihan taivaalta pudonneelta enkeliltä..pahoittelin kuitenkin,että hän oli pudonnut naamalleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos enkeleiden näkeminen ei ole häiriintynyttä, niin mikä tai kuka sitten on psykiatrinen potilas ja kuka on terve?
Enkeleitä, henkiä tai mitä tahansa yliluonnollista voi nähdä kuka tahansa ihminen. Näihin eivät kuulu minkäänlaiset sairaudet tai sairastumiset. Kuitenkin joskus meille annetaan kokemuksia myös sairaana, toivoa sekä muuta. Psyykkisesti sairaatkin ihmiset voivat kokea näitä samoja kokemuksia. Kokemusten kokeminen ei kerro ihmisen terveydestä.
Sinä et ole kristitty, kuten tekstistäsi näkyy. Ei ole mitään mitä mikä olisi minulle tarpeellista tai kiinnostavaa.