Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
161/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista epäillyt aina, että ovat enkeleitä. Heillä on mystisiä henkisiä portteja.

Yleisesti ottaen naiset eivät ole enkeleitä, mutta monessa kulttuurissa tunnustetaan se fakta, että naisilla on herkempi yhteys yliluonnolliseen. Ovat useammin ns. näkijöitä. Terveisin yksi "näkijä", joka vaan on saanut jostain lahjansa :)

Kiinnostus varmaankin, miehet ovat herkempiä yleisesti ottaen, hyvempiä ihmisiä. Ei kannata ajatella että yhteys henkimaailmaan olisi jokin mittari intuitiivisuudelle sillä monetkaan näkijät tai tulkitsijat eivät aisti elämässä kovinkaan herkästi tai edes oikein asioita joten tämä kommenttisi on hieman omituinen.

Vierailija
162/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta ,ovat keskuudessamme,, 

Aina ajasta ikuisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)

No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin millainen mä olen. Että mä en toimi niinkuin pitäisi ja että olen itsekäs. On multa ennenkin pyyd

Harvinaisen hyvin kerrottu tarina ja olet oppiläksysikin kuunnellut sisäisesti oikein. 

Vierailija
164/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi tietää varmaksi, oliko he enkeleitä. Uskon kyllä 100% että enkeleitä on, ja uskon Raamatun jutut. Ei sielläkään aina tunnistettu enkeleitä. Ja uskon niitä jotka on kertoneet nähneensä enkelin. Tiedän että muut ajattelee että ne oli vaan oikeita lapsia, mutta siinä tuli niin outo tunne, että mitä tässä just tapahtui. -ap

Ei Jumala sinua testaile. Luovu siitä ajatuksesta. Pikemminkin Jumala on meidät heittänyt tänne Maan päälle kokemaan asioita. Koettelemukset tulevat pahan suunnalta. Häpeää ei pidä tuntea. 

Siis anteeksi mitä? Sinähän todellakin yrität harhauttaa. Toivottavasti et oikeasti elä tällä ideologialla.. Todellakin meitä testaillaan, meidän kuuluu oppia mutta sinä et tunnu arvostavan mitään ja vähättelet hyvin vahvasti. Et vaikuta kovin hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
165/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap millaisissa tilanteissa kohtasit heidät :)

No mulla oli ollut sellainen vaihe elämässä että rukoilin paljon ja kauhea synnin tunto ja mietin että onko mulla enää mitään mahiksia, rukoilin paljon. Siitä joku viikko meni ja kaupassa tuli kaksi lasta kysymään multa tiettyä summaa rahaa. Olivat ehkä 11 vuotiaan näköisiä. Menin vähän hämilleen ja vastasin että ei mulla ole kolikoita. Totuus oli että mulla olisi ollut seteleitä. He katsahtivat toisiinsa, kääntyivät ja lähtivät kävelemään. Musta tuntui tosi oudolta, mietin vähän aikaa pöllämystyneenä ja menin hyllyvälistä katsomaan heidän perään. He käveli pitkän matkan suoraan kassoille ja pois, eivät kysyneet keneltäkään muulta. Musta tuntui että mua testataan ja että mulle näytettiin millainen mä olen. Että mä en toimi niinkuin pit

Paha ei omistaan luovu vaikka joku kuolisi jalkojen juuressa.

Vierailija
166/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt, mutta arvelen kerran kuulleeni enkelin kun olin yksin kotona. Kuuntelin kuulokkeilla musiikkia ja kuulin jotain kilinää kuulokkeiden ulkopuolelta kun biisi vaihtui. Otin luurit pois ja huoneessa kuului sellaista vienoa, kaunista ja heleää kuin lasi- tai hopeakellon kilinää. Etsiskelin äänilähdettä, mutta ei sellaista ollut, se ääni vain tuli ympäriltäni. Se jatkui pari minuuttia ja loppui sitten. 

Minäkin olen kuullut musiikkia sekä muunkinlaisia ääniä asunnossani. Kerran kuulin pesukoneen linkoavan mutta eihän se edes ollut päällä, kävin vielä tarkistamassa. Olen myös kuullut minua kutsuttavan nimellä eikä ketään näkynyt missään, olin siis ulkotilassa.

Vierailija
167/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin voi käydä (äidilleni kävi) että tulee yhtäkkiä vaikka keskellä yötä selkeä tunne että lähde ja mene johonkin tiettyyn paikkaan. Sitten siellä onkin joku ihminen jota täytyy auttaa.

Mitäs nämä tälläiset tilanteet oikein ovat hänen kohdallansa? Miksi hän auttaa niin paljon muita että yöaikaan tulisi lähteä, hädässä kuuluu pyytää virka-apua?

Vierailija
168/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkin voi käydä (äidilleni kävi) että tulee yhtäkkiä vaikka keskellä yötä selkeä tunne että lähde ja mene johonkin tiettyyn paikkaan. Sitten siellä onkin joku ihminen jota täytyy auttaa.

Minulle on tullut tuo tunne, mutta tiesin että minua houkutellaan ns. "ufojen" kaapattavaksi. Siihen tunteeseen liittyi vahva negatiivinen assosiaatio, vaikka se olikin tavallaan pakottava tunne. En totellut.

Miksi et totellut?

Vierailija
169/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nämä tälläiset tilanteet oikein ovat hänen kohdallansa? Miksi hän auttaa niin paljon muita että yöaikaan tulisi lähteä, hädässä kuuluu pyytää virka-apua?

Ei äitini tiennyt että on hätätilanne, hän vaan teki niinkuin se sisäinen ohjaus patisti tekemään. Ei se eksynyt vanhus tiennyt mihin oli menossa, jotain muistisairauden tapaista oli. Ei ollut vissiin puhelinta hänellä tai ymmärrystä että kävelee kaupungin laidalla poispäin kotoa ja poipäin kaupungista. Olen kuullut ihmisiltä jotka on sanoneet että Jumala on puhunut heille, että he eivät saa rauhaa ennenkuin tekevät sen mitä mieleen tulee. Ja nyt puhun siis elävässä uskossa olevista ihmisistä. Apu oli kun äitini tarjosi vanhukselle kyydin ja tämä otti sen vastaan. Kotona puoliso kiitteli.

Vierailija
170/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitini tiennyt että on hätätilanne, hän vaan teki niinkuin se sisäinen ohjaus patisti tekemään. Ei se eksynyt vanhus tiennyt mihin oli menossa, jotain muistisairauden tapaista oli. Ei ollut vissiin puhelinta hänellä tai ymmärrystä että kävelee kaupungin laidalla poispäin kotoa ja poipäin kaupungista. Olen kuullut ihmisiltä jotka on sanoneet että Jumala on puhunut heille, että he eivät saa rauhaa ennenkuin tekevät sen m

Se olikin tälläinen tarina, tämänhän ymmärtää hyvin. Minulle tulee helposti tarve auttaa joten en koe sitä samalla tavalla mutta jotkut tuntevat sen näinkin. Hienoa sinun äidiltäsi, viehän terveisiä että hyvin toimittua tässä tilanteessa. Jumalan siunausta koko perheelle!

Vierailija
171/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En (tietääkseni) ole kohdannut, mutta tämä tapahtui äidilleni. Olen tästä joskus aikaisemminkin kirjoittanut. Vanhempani olivat monia vuosia sitten pikkuveljieni kanssa mökillä ja itse teininä halusin jäädä kotiin. Olivat mökillä jo nukkumassa kun äitini heräsi kun joku huusi kovaan ääneen hänen korvaansa häkäpelti!. Äiti kävi katsomassa ja uunin häkäpelti oli kiinni. Koskaan aiemmin eikä sen jälkeen häkäpelti ollut unohtunut kiinni. Äiti sitä mietti, että olikohan se hänen oma alitajuntansa mikä herätti vai oliko se joku muu. Mutta sinne olisivat koko perheeni kuolleet yöllä nukkuessaan häkään ilman tuota ääntä.

Vierailija
172/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole nähnyt, koska tiedän, ettei sellaisia ole olemassakaan. Tiedän myös sen, että nykyaikana heitä kutsuttaisiin humanoideiksi.

Vierailija
173/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En (tietääkseni) ole kohdannut, mutta tämä tapahtui äidilleni. Olen tästä joskus aikaisemminkin kirjoittanut. Vanhempani olivat monia vuosia sitten pikkuveljieni kanssa mökillä ja itse teininä halusin jäädä kotiin. Olivat mökillä jo nukkumassa kun äitini heräsi kun joku huusi kovaan ääneen hänen korvaansa häkäpelti!. Äiti kävi katsomassa ja uunin häkäpelti oli kiinni. Koskaan aiemmin eikä sen jälkeen häkäpelti ollut unohtunut kiinni. Äiti sitä mietti, että olikohan se hänen oma alitajuntansa mikä herätti vai oliko se joku muu. Mutta sinne olisivat koko perheeni kuolleet yöllä nukkuessaan häkään ilman tuota ääntä.

Hyvä että pelastuivat kaikki, upeita nämä selviytymistarinat. Olen itsekin joskus yöllä herännyt kutsuhuutoihin, oman nimenikin olen kuullut sanottavan.

Vierailija
174/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole nähnyt, koska tiedän, ettei sellaisia ole olemassakaan. Tiedän myös sen, että nykyaikana heitä kutsuttaisiin humanoideiksi.

Voisiko olla mahdollista että voisivat enkelitkin olla humoristisella tuulella ja siksi näyttää itsensä hunanoidien asussa meille? Koko maailma on niin täynnä kaikenlaista mielikuvitusta ja sen tuotetta muutenkin. Ajat ovat muuttuneet joten nuoriso ei välttämättä kiinnostukaan vain Jeesuksesta tai Jumalhahmosta, olemme siksikin ehkä tarvinneet alieneitakin havahduttamaan meitä elämään uudestaan.

Vierailija
175/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄÄKKEET!!

Syö läski lääkkeesi ihan itse..

Kyllä te enkeleiden näkijät olette lääkityksen tarpeessa.

Tai sinä kun katoit taas aiheeksi kiusata tiettyjä henkilöitä kun sait aihetta. Menkää nyt perkele syömään ne kaikki lääkkeet niin katotaan moniko teistä täällä vielä kirjoittelee hetken päästä. Ei kerro terveistä henkilöistä tämä jatkuva harhainen kuvitelma siitä kuinka kaikki paranevat jollakin napilla. Ihan kuvottava tämä maailma sekä täynnä teitä sairaan ilkeitä ihmisiä jotka pidätte itseänne aina muita parempiarvoisina, usein vielä olette haitaksi enemmän kuin monet muut vaikka lääkkeitä söisikin.

Vierailija
176/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄÄKKEET!!

Tai sinä kun katoit taas aiheeksi kiusata tiettyjä henkilöitä kun sait aihetta. Menkää nyt perkele syömään ne kaikki lääkkeet niin katotaan moniko teistä täällä vielä kirjoittelee hetken päästä. Ei kerro terveistä henkilöistä tämä jatkuva harhainen kuvitelma siitä kuinka kaikki paranevat jollakin napilla. Ihan kuvottava tämä maailma sekä täynnä teitä sairaan ilkeitä ihmisiä jotka pidätte itseänne aina muita parempiarvoisina, usein vielä olette haitaksi enemmän kuin monet muut vaikka lääkkeitä söisikin.

Miksi et jo ota lääkkeitäsi? Olet todella aggressiivinen ja harhainen.

Vierailija
177/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄÄKKEET!!

Miksi et jo ota lääkkeitä

Siksi että voisit kysellä joka ikinen päivä asiaa elämäsi loppuun saakka.

Vierailija
178/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänää viimeksi. Salamankaltainen valonvälähdys huoneessa ja tunsin hänen energiansa. Aika usein näen yliluonnollisia juttuja.

Vierailija
179/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tietää varmaksi, oliko he enkeleitä. Uskon kyllä 100% että enkeleitä on, ja uskon Raamatun jutut. Ei sielläkään aina tunnistettu enkeleitä. Ja uskon niitä jotka on kertoneet nähneensä enkelin. Tiedän että muut ajattelee että ne oli vaan oikeita lapsia, mutta siinä tuli niin outo tunne, että mitä tässä just tapahtui. -ap

Herkkyyttä kuvitteluun ja asioiden sekoittamiseen on myös. Kaikenlaista luulottelua. 

Vierailija
180/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että voisit kysellä joka ikinen päivä asiaa elämäsi loppuun saakka.

Kyllä minä voin muistuttaa sinua lääkkeistä joka päivä jos kerta dementiasi ja mielisairautesi sitä vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi