Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen!
Kirpparin koriste-esinehyllyillähän niitä näkee tämän tästäkin!
Mistähän ihmiset keksivätkin keksiä kaikenlaista upeaa tänne maan päälle? Kuka on keksinyt enkelihahmon?
Jaa-a. Kuka on keksinyt Aku Ankan? Entä Hämähäkkimiehen?
No ihmiset. Sama vastaus kaikkeen. Enkelioppaat toimivat myös kauttamme.
Entä Akuankkaoppaat? Tai Hämähäkkimiesoppaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika vahvasti yhteyksissä yliluonnolliseen.
Et ole.
Me kaikki olemme, halusimme tai emme.
Emme ole. Se on määritelmällisesti mahdotonta, koska elämme ja aistimme vain luonnollisessa maailmankaikkeudessa.
Ihmisten tekemän tieteen määritelmät ovat vaillinaisia näissä asioissa, sillä ihmisen tieto ja ymmärrys ei siihen riitä. Mitkään määritelmät eivät estä ihmisiä aistimasta ja kokemasta yliluonnollisia.
Eivät ole. Kaikki mitä kykenemme aistimaan on välttämättä luonnollista. Jos jotain yliluonnollista olisi, emme kykenisi minkäänlaiseen vuorovaikutukseen sen kanssa.
Ihminen ei ole enkeli tai paholainen täysin, mutta hyvät ja pahat voimat voivat käyttää ihmisiä välikappaleinaan, riippuen siitä, millä puolella ihminen seisoo; hyvän vai pahan puolella..
Jumala lähettää ihmisiä auttamaan sinne, missä apua tarvitaan. Minuakin on lähetetty ja minun luo on lähetetty auttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Edelleen, mene pois. Teille ankeuttajille on täällä jo noi kaikki muut keskusteluketjut.
Edelleen, en mene. Teille mt-ongelmaisille ei tarvita ainuttakaan ketjua harhojenne ja valeidenne levittämiseen.
Ei ole kohteliasta haukkua tuolla tavoin muita ihmisiä, tee ihmeitä äläkä tapa muita ihmisiä kiusaamisellasi.
Faktojen toteaminen ei edelleenkään ole haukkumista.
Onko ne nyt niitä faktoja kun et kuitenkaan tunnu olevan varma?
On.
"Jos sinä teet tässä minusta vähä-älyisen niin sinulla ei ole edes toivoa."
Miten niin "jos"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Emme ole. Se on määritelmällisesti mahdotonta, koska elämme ja aistimme vain luonnollisessa maailmankaikkeudessa.
Ihmisten tekemän tieteen määritelmät ovat vaillinaisia näissä asioissa, sillä ihmisen tieto ja ymmärrys ei siihen riitä. Mitkään määritelmät eivät estä ihmisiä aistimasta ja kokemasta yliluonnollisia.
Eivät ole. Kaikki mitä kykenemme aistimaan on välttämättä luonnollista. Jos jotain yliluonnollista olisi, emme kykenisi minkäänlaiseen vuorovaikutuks
Heille, jotka ovat yhteydessä Jumalaan, 'yliluonnollinen' on täysin luonnollista, mutta sitä sanotaan yliluonnolliseksi jotta uskottomat ymmärtävät, mitä sillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Aistiminen on luonnollista mutta sinä vain kiellät osan siitä johon et usko. Käytännössä rajaat määritelmästäsi ulos olennaisen osan elämää kokonaisuudesta.
En kiellä, en rajaa. Koita nyt vaan saada se oma pääsi jiiriin, äläkä edes kuvittele tietäväsi miten minä toimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen!
Kirpparin koriste-esinehyllyillähän niitä näkee tämän tästäkin!
Mistähän ihmiset keksivätkin keksiä kaikenlaista upeaa tänne maan päälle? Kuka on keksinyt enkelihahmon?
Jaa-a. Kuka on keksinyt Aku Ankan? Entä Hämähäkkimiehen?
No ihmiset. Sama vastaus kaikkeen. Enkelioppaat toimivat myös kauttamme.
Entä Akuankkaoppaat? Tai Hämähäkkimiesoppaat?
Kaikki jotka haluavat tulla kuulluiksi ja näkyviksikin. Uusiakin hahmoja olisi hauska saada ilahduttamaan niin lapsia kuin aikuisiakin. Harmikseni en ole hyvä piirtämään, menevät varmaan sitten jollekin toiselle piirrettäväksi. Näin se Jumala eriarvoistaa meitä! Yhyy! 🥲
"Lord works in mysterious ways". Tutkimattomat ovat Herran tiet. Jokohan tämä vastaus osuisi oikealle postaajalle? Edellinen ei osunut. Tällä palstalla on oudot vastaamistavat. Niin Jumalallakin.
"Heille, jotka ovat yhteydessä Jumalaan, 'yliluonnollinen' on täysin luonnollista"
Ja silti heillä ei ole koskaan esittää ainuttakaan todistetta tästä "täysin luonnollisesta" asiasta. Tuleeko mieleesi muita täysin luonnollisia asioita joille ei ole minkäänlaisia todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Eivät ole. Kaikki mitä kykenemme aistimaan on välttämättä luonnollista. Jos jotain yliluonnollista olisi, emme kykenisi minkäänlaiseen vuorovaikutuks
Yliluonnollinen onkin luonnollista mutta sinä olet ymmärtänyt asian väärin mielessäsi. Problem solved.
Nuorempana tykkäsin kesäisin pyöräillä pitkiä matkoja,100-200 km. Pyöräilin usein öisin, kun on tyyntä eikä liian kuumaa, eikä ole on liikennettä. Kerran pimeimpään aikaan sattui pitkä metsätaival, ei asutusta missään. Olin silti hyvällä tuulella ja polkeminen tuntui kevyeltä.
Äkkiä minut valtasi hirveä kauhu ja tunne kuin jokin valtavan paha olento olisi hyökännyt takaapäin kimppuun ja kuristanut. Muistin, että arkkienkeli Mikael on se, jonka tehtävä on suojella meitä pahoilta hengiltä, joten huusin apuun arkkienkeli Mikaelia.
Hetken vielä tunsin sitä kuristavaa kauhua, mutta sitten tuli mieleen Isä Meidän rukous. Sanoin sen ääneen, ja samalla kuulin enkelimäisen äänen lausuvan rukousta yhdessä kanssani. Se kauhu, ja konkreettinen tunne jonkun valtavan pahuuden läsnäolosta meni pois, ja koin oloni taas kevyeksi.
Silti varmuuden vuoksi hoin vielä Isä Meidän rukousta, mutta enää en kuullut enkelimäistä ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole enkeli tai paholainen täysin, mutta hyvät ja pahat voimat voivat käyttää ihmisiä välikappaleinaan, riippuen siitä, millä puolella ihminen seisoo; hyvän vai pahan puolella..
Jumala lähettää ihmisiä auttamaan sinne, missä apua tarvitaan. Minuakin on lähetetty ja minun luo on lähetetty auttajia.
Ne hyvät ja pahat voimat ovat ihmisen omia voimia, ei ihminen ole välikappale. Totuutta olet omaksunut kuitenkin hyvin sillä meillä on omat entiteettimme, energiaoppaamme jotka vastaavat meistä sekä elämämme kulusta. Ehkä tässä on siis jotakin jännää perää nyt kun mietimme?
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinä teet tässä minusta vähä-älyisen niin sinulla ei ole edes toivoa."
Miten niin "jos"?
Et ymmärtänyt lukemaasi. Kyllä se siitä vielä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Aistiminen on luonnollista mutta sinä vain kiellät osan siitä johon et usko. Käytännössä rajaat määritelmästäsi ulos olennaisen osan elämää kokonaisuudesta.
En kiellä, en rajaa. Koita nyt vaan saada se oma pääsi jiiriin, äläkä edes kuvittele tietäväsi miten minä toimin.
Mun päässä on edelleen kaikki hyvin mutta tuolla menollasi sinä pahennat vain omia asioitasi. Tervepäiset ne vasta osaavatkin olla v ittunaisia ja hulluja, kuule joskus ihan totally kreisejä vai miten sen sanoisi? Ja tuntuu saatanan hyvältä. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että voisit kysellä joka ikinen päivä asiaa elämäsi loppuun saakka.
Kyllä minä voin muistuttaa sinua lääkkeistä joka päivä jos kerta dementiasi ja mielisairautesi sitä vaatii.
Kyynisyys.. No jokin päivä astut laatikkosi ulkopuolelle, halusitpa sitä tai et.
*v ittumaisia
Eihän tässä enää jaksa edes kirjoittaa. Oikeinkaan tai ollenkaan. Sormet väsyvät tähän hommaan.
Nämä, jotka tässäkin ketjussa mitätöivät muiden kokemuksia, taitavat olla vain ja ainoastaan kateellisia siitä, että niin monilla meistä on herkkyyttä näkyvän maailman ulkopuolisille asioille.
Tekeehän se elämästä monin verroin rikkaampaa. :)
PENIKSELLÄNI ON HYVÄ PÄIVÄ SE SEISOO AAH ALAN EHKÄ KOHTA MASTURBOIMAAN
ONKO TÄÄLLÄ KILTTEJÄ PERSE REIJÄN REVITTELIJÖITÄ AAH
"Lord works in mysterious ways". Tutkimattomat ovat Herran tiet.