Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
221/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuin rahattomana, krapulassa ja masentuneena bussiaseman pihan penkillä. Asiat olivat menneet pieleen edellisenä päivänä. Paikalle tuli roskiksista tyhjiä tölkkejä etsivä puliukko. Hän katseli minua ja totesi: "Sä taidat kuule kaveri kaivata tupakkaa". Hän oli oikeassa. Pultsari antoi minulle sätkän ja sanoi: " Asiat vois olla sun kohdalla pahemminkin. Sillä lailla kuin mulla on" ja jatkoi matkaansa. Se oli kiitettävää ja rohkaisevaa. Olen varma, että hän oli enkeli pultsarin valepuvussa. 

Vierailija
222/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelit voivat näyttäytyä meille erilaisin aistittavin tavoin ja perinteisessä enkelihahmossa tai missä tahansa hahmossa. He voivat näyttää meille myös minkälaisia tahansa näkyjä erilaisin tavoin, tietoisuutemme toimii moninaisin tavoin.

Tämä on täysin totta. Monesti haluammekin saada mielikuvia elämästä, jopa näkyjä tulevastakin enkeleiltä.

Epäilen että ei kuitenkaan ole. Et ainakaan laittanut mitään todisteita. 

Ei ole sinullakaan antaa faktoja pöytään siitä etteikö enkeleitä olisi.

Tietysti on. Nollahypoteesin kumoamattomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran istuin rahattomana, krapulassa ja masentuneena bussiaseman pihan penkillä. Asiat olivat menneet pieleen edellisenä päivänä. Paikalle tuli roskiksista tyhjiä tölkkejä etsivä puliukko. Hän katseli minua ja totesi: "Sä taidat kuule kaveri kaivata tupakkaa". Hän oli oikeassa. Pultsari antoi minulle sätkän ja sanoi: " Asiat vois olla sun kohdalla pahemminkin. Sillä lailla kuin mulla on" ja jatkoi matkaansa. Se oli kiitettävää ja rohkaisevaa. Olen varma, että hän oli enkeli pultsarin valepuvussa. 

Kyllä, hieno tarina kokemuksestasi. Näitä on aina mukava kuunnella ja parastahan on että tämä on jäänyt mieleesi. Elämä on mielenkiintoinen moninkin tavoin.

Vierailija
224/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelit voivat näyttäytyä meille erilaisin aistittavin tavoin ja perinteisessä enkelihahmossa tai missä tahansa hahmossa. He voivat näyttää meille myös minkälaisia tahansa näkyjä erilaisin tavoin, tietoisuutemme toimii moninaisin tavoin.

Tämä on täysin totta. Monesti haluammekin saada mielikuvia elämästä, jopa näkyjä tulevastakin enkeleiltä.

Ei ole sinullakaan antaa faktoja pöytään siitä etteikö enkeleitä olisi. Jatkossa vastaan teille ilkeille vain silloin kun osaatte käyttäytyä ja annatte tutkimustiedot faktoistanne pöytään. 

Toi sama todistusten vaatija hyök

Olisi myös OK esittää niitä todisteita, mutta eipä ole kyllä näkynyt.

Vierailija
225/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olen!

Kirpparin koriste-esinehyllyillähän niitä näkee tämän tästäkin!

Mistähän ihmiset keksivätkin keksiä kaikenlaista upeaa tänne maan päälle? Kuka on keksinyt enkelihahmon?

Jaa-a. Kuka on keksinyt Aku Ankan? Entä Hämähäkkimiehen?

Vierailija
226/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika vahvasti yhteyksissä yliluonnolliseen.

Et ole. 

Edelleen, mene pois. Teille ankeuttajille on täällä jo noi kaikki muut keskusteluketjut.

Edelleen, en mene. Teille mt-ongelmaisille ei tarvita ainuttakaan ketjua harhojenne ja valeidenne levittämiseen. 

Ei ole kohteliasta haukkua tuolla tavoin muita ihmisiä, tee ihmeitä äläkä tapa muita ihmisiä kiusaamisellasi.

Faktojen toteaminen ei edelleenkään ole haukkumista.

Vierailija
227/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa enemmänkin mm. hallusinaatiot, mielenterveysasiat, psyykkiset ongelmat ja sairaudet ynnä muut elämään sekä terveyteen liittyvät aspektit niin minulta löytyy tietoa niistäkin. Ihmisen tietoisuutta on pyritty tutkimaan kautta aikain ja apuna on käytetty myös hypnoosia osana tutkimuksia. Näistäkin minultakin siis löytyy tietoa. - Näkijä

Se että allekirjoitat viestisi Näkijä kertoo aika vahvasti että mitään tietoa ei kyllä löydy. 

Olet lähinnä säälittävä, näkijä oli vain tunniste. Kadehdi rauhassa, ei kiinnosta.

En kadehdi vähä-älyisiä.

Vierailija
228/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. 

Me kaikki olemme, halusimme tai emme.

Emme ole. Se on määritelmällisesti mahdotonta, koska elämme ja aistimme vain luonnollisessa maailmankaikkeudessa.

Vierailija
229/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista epäillyt aina, että ovat enkeleitä. Heillä on mystisiä henkisiä portteja.

Yleisesti ottaen naiset eivät ole enkeleitä, mutta monessa kulttuurissa tunnustetaan se fakta, että naisilla on herkempi yhteys yliluonnolliseen. Ovat useammin ns. näkijöitä. Terveisin yksi "näkijä", joka vaan on saanut jostain lahjansa :)

Miehillä on yhtä suuri herkkyys vaistoon ja intuitioon, mutta he eivät uskalla myöntää sitä, koska se on yleensä naisten ominaisuudeksi sanottu.

Vierailija
230/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinullakaan antaa faktoja pöytään siitä etteikö enkeleitä olisi. Jatkossa vastaan teille ilkeille vain silloin kun osaatte käyttäytyä ja annatte tutkimustiedot faktoistanne pöytään. 

No mitähän faktoja sinulle muut voivat antaa siitä että ovat nähneet enkeleitä? Eivät he voi saada sinua kokemaan samoja asioita, sinun tulisi arvostaa niitä kokemuksia joita sinulle kerrotaan tai sitten koet niitä ehkä joskus itsekin, sitähän kukaan ei voi tietää ennalta. Monissa tarinoissa on samankaltaisuutta erilaisin tavoin. Perusasiat enkeleistä on ollut tiedossa niin kauan kuin vain pystymme ymmärtämään.

Vierailija
231/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänää viimeksi. Salamankaltainen valonvälähdys huoneessa ja tunsin hänen energiansa. Aika usein näen yliluonnollisia juttuja.

Et näe.

Vierailija
232/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olen!

Kirpparin koriste-esinehyllyillähän niitä näkee tämän tästäkin!

Mistähän ihmiset keksivätkin keksiä kaikenlaista upeaa tänne maan päälle? Kuka on keksinyt enkelihahmon?

Jaa-a. Kuka on keksinyt Aku Ankan? Entä Hämähäkkimiehen?

No ihmiset. Sama vastaus kaikkeen. Enkelioppaat toimivat myös kauttamme.

Vierailija
233/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähny vain ronkelin.

Vierailija
234/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt, mutta juuri ajokortin saaneena nuorena mulle kåvi niin, että käännyin yhdestä risteyksestä ja mun auto "otettiin haltuun" ja se pysähtyi risteyksen jälkeiselle bussipysäkille samalla kun kuului "tuuuuuuuuut" ja rekka pyyhälsi ohi. Niin mikä muu ae saattoi olla kuin suojelusenkeli? Ei ollut mun aika vielä mennä.

Niin varmaan juu.

Vierailija
235/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. 

Emme ole. Se on määritelmällisesti mahdotonta, koska elämme ja aistimme vain luonnollisessa maailmankaikkeudessa.

Ihmisten tekemän tieteen määritelmät ovat vaillinaisia näissä asioissa, sillä ihmisen tieto ja ymmärrys ei siihen riitä. Mitkään määritelmät eivät estä ihmisiä aistimasta ja kokemasta yliluonnollisia.

Vierailija
236/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. 

Edelleen, mene pois. Teille ankeuttajille on täällä jo noi kaikki muut keskusteluketjut.

Edelleen, en mene. Teille mt-ongelmaisille ei tarvita ainuttakaan ketjua harhojenne ja valeidenne levittämiseen. 

Ei ole kohteliasta haukkua tuolla tavoin muita ihmisiä, tee ihmeitä äläkä tapa muita ihmisiä kiusaamisellasi.

Faktojen toteaminen ei edelleenkään ole haukkumista.

Onko ne nyt niitä faktoja kun et kuitenkaan tunnu olevan varma? Voisitko olla kuitenkin hieman kohteliaampi vaikka et itse uskoisikaan? Sinullakaan ei ole oikeutta kumota kaikkien muiden kokemuksia.

Vierailija
237/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tänää viimeksi. Salamankaltainen valonvälähdys huoneessa ja tunsin hänen energiansa. Aika usein näen yliluonnollisia juttuja.

Sinulla on silmissä vikaa. Voisit myös hakeutua mielenterveyspalvelujen piiriin.

Ei ole, silm't ovat terveet ja tutkittu. Näitä tapahtuu aina kun olen meditoinut ja aistini ovat herkempiä aistimaan näitä asioita. 

Ei tapahdu.

Vierailija
238/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa enemmänkin mm. hallusinaatiot, mielenterveysasiat, psyykkiset ongelmat ja sairaudet ynnä muut elämään sekä terveyteen liittyvät aspektit niin minulta löytyy tietoa niistäkin. Ihmisen tietoisuutta on pyritty tutkimaan kautta aikain ja apuna on käytetty myös hypnoosia osana tutkimuksia. Näistäkin minultakin siis löytyy tietoa. - Näkijä

Se että allekirjoitat viestisi Näkijä kertoo aika vahvasti että mitään tietoa ei kyllä löydy. 

Olet lähinnä säälittävä, näkijä oli vain tunniste. Kadehdi rauhassa, ei kiinnosta.

En kadehdi vähä-älyisiä.

Jos sinä teet tässä minusta vähä-älyisen niin sinulla ei ole edes toivoa. Onnea vain elämääsi jatkoonkin.

Vierailija
239/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka näette ja koette näitä asioita:

Pohditteko koskaan, voiko mielenterveydessä olla jotain häikkää? Käykö koskaan tällainen vaihtoehto mielessä?

Jotkut osaa erottaa mielenterveysongelmat, näkymättömän maailman asiat ja neurologiset häiriöt. Ei se ole niin vaikeaa. Osaan erottaa myös pilkallisen kusipään.

Ehkä jotkut osaavat, mutta tämän ketju mielikuvitusenkeleitä näkevät eivät osaa.

Vierailija
240/450 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. 

Aistiminen on luonnollista mutta sinä vain kiellät osan siitä johon et usko. Käytännössä rajaat määritelmästäsi ulos olennaisen osan elämää kokonaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi