Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
441/450 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös raamatun alkuperäiset enkelit olleet sellaisia abstrakteja virityksiä, joilla ei ole kauheasti tekemistä nykyisen enkelikäsityksen kanssa?

Vierailija
442/450 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista epäillyt aina, että ovat enkeleitä. Heillä on mystisiä henkisiä portteja.

Yleisesti ottaen naiset eivät ole enkeleitä, mutta monessa kulttuurissa tunnustetaan se fakta, että naisilla on herkempi yhteys yliluonnolliseen. Ovat useammin ns. näkijöitä. Terveisin yksi "näkijä", joka vaan on saanut jostain lahjansa :)

Ei ole Raamatusta tai enkeleistä. Olet pimeyden puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/450 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran olin lähi idässä, mun piti ottaa keltainen taksi eikä perusauto. Mutten mä tiennyt sitä. Hyppäsin auto ja kuski kysyi minne sanoin en tarkalleen tiiä osoitetta mutta kerroin kaupunkin nimen. Kuskin lisäksi oli apupenkillä toinen mies. Mulla ku oli kalliit vaatteet ja murresta huomasivat heti että ei ole paikallinen. Ajoivat reilusti ohi mihin mua piti jättää. Tokesin monta kerta peloissani että olet ajanut ohi mutta kuski oli vain että kyllä hän tietää. Olin varma että nyt joko henki lähte tai sitten viedään kaikki tavarat. Koska siellä on aika yleistä/normi. 

matkan varrella kuski otti henkilön kyyti joka nosti kättä autolle. Mies istuu viereen ja sanoi minne matka. Kerroin sille tarinani sitten mies sanoi sille kuskille että tämä poika on mun sukulainen viedän hänet takaisin mihin on pyytänyt. Tää henkilö maksoi vielä mun matkan. En eläessäni tuntenut sitä. Mutta luoja pelasti mut. Sillä olen auttanut kans hädässä olevia ystviä/tuttuja. Myöhemmin yritin etsiä tätä henkilöä sieltä kaupungista mutta kun olisi mennyt maan alle. 

Vierailija
444/450 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi humalassa näkee kaikenlaista.

Minä en ole nähnyt koskaan humalassa mitään erikoista.

Vierailija
445/450 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös raamatun alkuperäiset enkelit olleet sellaisia abstrakteja virityksiä, joilla ei ole kauheasti tekemistä nykyisen enkelikäsityksen kanssa?

Samaa asiaahan nekin ovat, jos enkelit tulevat luokse niin heillä on aina ajankohtainen tehtävä ihmisten kanssa ja kommunikoivat ajan henkeen sopivalla tyylillä ja tavalla. Mielestäni on hienoa että ovat halunneet antaa meille kuvia itsestään, se on erikoista koska heitä ei voi fyysisesti nähdä.

Vierailija
446/450 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa asiaahan nekin ovat, jos enkelit tulevat luokse niin heillä on aina ajankohtainen tehtävä ihmisten kanssa ja kommunikoivat ajan henkeen sopivalla tyylillä ja tavalla. Mielestäni on hienoa että ovat halunneet antaa meille kuvia itsestään, se on erikoista koska heitä ei voi fyysisesti nähdä.

Tietenkään ei voi nähdä kun ei niitä ole olemassa.

Vierailija
447/450 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei fyysisesti olemassa tietenkään ole olemassa.

Vierailija
448/450 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei fyysisesti olemassa tietenkään ole olemassa.

Minä olen tuntenut enkelin läsnäolon rauhoittavan vaikutuksen. Sain samalla tiedon tästä asiasta hyvin vahvasti.

Vierailija
449/450 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ,vai oliko se sittenkin pulu?

Vierailija
450/450 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain tuntemattomista ihmisistä tulee heti lämmin, turvallinen olo kun muutamankin sanan on vaihtanut. Kerran elämässäni olen saanut selkeän hengellisen  varoituksen ihmisestä jota olin alkanut tapailla. Hän oli autoonsa istuessani vihaisen oloinen, löi selkääni tarpeettoman kovaa, oli turhautunut. Näin yhtäkkiä hänen kasvoillaan vilahtavan mustan varjon. Hänen piirteensä muuttuivat. Se oli niin vahva kokemus, että en voinut sitä sivuuttaa. Kun lopetin tapailun, hän vastusteli ja yritti väkisin pitää yhteyksiä. Hänestä huokuva negatiivisuus oli vahva. Lopulta hän taisi ymmärtää etten ota enää ikinä takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme