Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tarvitsee oman TV-ohjelman minne mennä selittämään sekoilujaan. Nimiehdotus: AA-studio talks.
Ilman muuta! Tämän viestiketjun perusteella suosio olisi taattu.🤣🤣🤣 Saisivat vassarit lisää räksytyksen aihetta.. 👍
Sulta tais nyt mennä vitsi ohi. Ei ihme.
No mutta haittaako se... 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Force majeure liittynee kansalliseen turvallisuuteen.
Jos ei soittelisi kännissä suutaan, niin ei ainakaan itselleen tulisi ongelmia turvallisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Asioiden selvittämiseen liittyvien esitutkintatoimien ollessa keskeneräiset, en valitettavasti voi julkisesti kommentoida asiaa, vaikka mieleni kovasti tekisi." (Timo Vornanen / 2.5.2024)
Ai, että tekisi?
Timpsukalla noita mielitekoja riittää. Nuorta naista, tuoli ja esitutkinta. Mitä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustaa persujen älykkösiipeä.
Jännä kun joku m@nnepska ampuu tai vähän puuuuukottelee, ma mu r aiskaa lapsia, vassarit puolustelee ja keksii tekosyitä mutta kun joku suomalainen mies tekee samaa niin se on aivan eri asia. Pakko vaan ihmetellä tätä tekopyhyyttä yhtään puolustematta tätäkään tolloa.
Olet ymmärtänyt väärin.
Me normaalit ihmiset pidämme rikoksia ja väkivaltaa aina yhtä tuomittavana, riippumatta siitä kuka on tekijä.
Tiettyä suuntausta edustavat persut taas pitävät kauheaa ääntä silloin, kun tekijä edustaa sellaista vähemmistöä, josta he eivät pidä. Nyt kun tekijä on persumies itse, on hiljaisuus korviasärkevää.
En ole ikinä äänestänyt persuja koska en paljoa
Tuo johtuu siitä että niitä vähemmistö rikos aloituksia postaa persut joilla on pakottava tarve syyllistyä samalla itse rikokseen käyttämällä rasistisia termejä, levittämällä valheellista tietoa, doxata jne.. Siksi ne aloitukset katoaa. Rikoksia voi vastustaa olematta rasisti paskapää. Kukaan tervejärkinen ei hyväksy mitään rikoksia. Ja siksi Vornanenkin täällä tuomitaan suurimman osan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Force majeure liittynee kansalliseen turvallisuuteen.
Jos ei soittelisi kännissä suutaan, niin ei ainakaan itselleen tulisi ongelmia turvallisuuden suhteen.
Joissakin hommissa se vaan menee niin että syyllinen on se joka nostaa metelin sekoilusta, ei se joka sekoilee...
Vierailija kirjoitti:
Force majeure liittynee kansalliseen turvallisuuteen, kuten myös Vornasen aselupa josta perus poliisit ei tiedä mitään. Se partio joka heitti Vornasen putkaan lienee siirretty hetkeksi syrjään tehtävistä vinkkinä siitä miten hys hys keikkoja pitäisi hoitaa.
Paiskattiinkohan maijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytön, kunnes toisin todetaan.
Sua ei siis yhtään haittaisi jos itsekin alkaisin kantaa asetta mukanani koko ajan, ja ammuskelisin kännissä jotain random-porukkaa kun ensin häviäisin kännipainin, johon olisin joutunut pelkästään oman kännisen suunsoittoni takia?
Kuka on ampunut kännissä jotain random-porukkaa?
Aika hurjaa. Joutaisi pois politiikasta. Toisaalta en voi heittää ensimmäistä kiveä tässä asiassa kun äänestin viimeksi SDP:tä vaikka muistan siellä olleen yhdellä ainakin vankeustuomio raiskauksesta ja toisella kissojen kidutuksesta... Keskustan Husulla oli jotain petostuomioita mutta ei kaikkea voi muistaa.
Ei sillä, en ole ikinä persuja äänestänyt kun olen feministi ja aika huonosti menee mielipiteet PS:n kanssa yhteen, vaikka en erityisemmin vasemmalla olevista puolueistakaan pidä. Olis hienoa jos olisi puolue minkä kanssa mielipiteet menisi yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.
Mikä sopii enemmän kuin hyvin etenkin omahyväiselle Purralle.
Normaalisti pienemmissä piireissä tälläiset tapaukset ostetaan ulos kultaisella kädenpuristuksella. Mutta nyt taitaa olla kokonaiskustannuksiltaan lähes 500000 euron tapaus, jos otetaan huomioon myös vaikutukset eläkkeeseen. Ei taida puolueen kriisirahastossakaan olla tämänlaisia summia.
Ei kansanedustajuus ole mikään virka, josta erotettaisiin kultaisella kädenpuristuksella, vaan kansalta vaaleissa saatu luottamustehtävä. Siitä pääsee eroon vasta rikostuomion ja eduskunnan 2/3 enemmistön äänestyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis yhtään haittaisi jos itsekin alkaisin kantaa asetta mukanani koko ajan, ja ammuskelisin kännissä jotain random-porukkaa kun ensin häviäisin kännipainin, johon olisin joutunut pelkästään oman kännisen suunsoittoni takia?
Joku pölvästi joka suuttui kun hävisi kännipainin tyttösten huomiosta. Vähäksi jäi saanti, mutta sentään joku tykki tykitti. Ei ihan hukkaan mennyt työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Force majeure liittynee kansalliseen turvallisuuteen, kuten myös Vornasen aselupa josta perus poliisit ei tiedä mitään. Se partio joka heitti Vornasen putkaan lienee siirretty hetkeksi syrjään tehtävistä vinkkinä siitä miten hys hys keikkoja pitäisi hoitaa.
Joo näinhän se onkin. Vornanen, Timo Vornanen-Licence to feel Ill -olikin peitetehtävässä hoitamassa top secret-juttua ja turvaamassa kansallista turvallisuutta ja luomassa atarisuhteita syvällä underground alamaailmassa. Joten kansallisen turvallisuuden takia ja viitaten salaiseen tiedustelutietoon asia täytyy julistaa huippusalaiseksi ja mappi sinne Tiitisen listan viereen sadaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:Ei kansanedustajuus ole mikään virka, josta erotettaisiin kultaisella kädenpuristuksella, vaan kansalta vaaleissa saatu luottamustehtävä. Siitä pääsee eroon vasta rikostuomion ja eduskunnan 2/3 enemmistön äänestyksen jälkeen.
Eli kun seuraavaksi kansanedustaja jää kiinni pedofiliasta ja lasten huumaamisesta, niin hän saa jatkaa rauhassa töitään, jos ei itse ymmärrä eroavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pölvästi joka suuttui kun hävisi kännipainin tyttösten huomiosta. Vähäksi jäi saanti, mutta sentään joku tykki tykitti. Ei ihan hukkaan mennyt työpäivä.
Pointti oli, että ketään ei ole ammuttu.
Tuo ukko on noloista noloin luuseri. Kuka tahansa rehellinen järki-ihminen olisi nostanut käden ylös virheen merkiksi ja itse pyytänyt eroa sekä eduskunnasta, että poliisin virasta.
No nyt selvisi sekin, ettei kaikkia valvontakameranauhoitteita olekaan vielä tutkittu/julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääministeri Orpo: - Perussuomalaisten ryhmä on toiminut ryhdikkäästi ja oikein."
Vau, Petteri, sinä olet nero!
Fiksua leikkivä tyhjäpää ja EK:n sätkynukke.
+ "kielitaitoinen" englannissa ja ruotsissa.
Ketuttaa maksaa veroja kun rahat menee suoraan tuollaisten vornasten taskuun. Sietäisi tyypin erota ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ei kansanedustajuus ole mikään virka, josta erotettaisiin kultaisella kädenpuristuksella, vaan kansalta vaaleissa saatu luottamustehtävä. Siitä pääsee eroon vasta rikostuomion ja eduskunnan 2/3 enemmistön äänestyksen jälkeen.
Eli kun seuraavaksi kansanedustaja jää kiinni pedofiliasta ja lasten huumaamisesta, niin hän saa jatkaa rauhassa töitään, jos ei itse ymmärrä eroavansa?
Niin se periaatteessa on. Ja siksihän kansanedustajan kuuluisi käyttäytyä arvokkaalla tavalla.
Siis ihan parasta boyfriend-matskua! Jokaisen anopin ja apen toivevävy.