Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11076)

Vierailija
8681/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tanssiorkesteri on ollut kuin Mutkattomat.

Jos ne ottaa Timon laulajaksi, niin bändi on nimeltään "Yön Timo ja Mutkattomat."

Suosittuja biisejään ovat "Jätkän käsiasehumppa", "Limperin muorin käsiase" ja "Käsiasepojan jenkka".

Vierailija
8682/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku tekisi animaatiovideon Ihkun tapahtumista.

No se, elokuvateatteriin tarkolle, suosio olisi taatt🙌 Saisi vassarit pää kenossa käydä katsomassa uudelleen ja uudelleen mitä siellä tapahtui 😵💫ja kauhistella elämänsä tappiin asti. 🤯Ei olisi enää haittaa heistä. 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8683/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku tekisi animaatiovideon Ihkun tapahtumista.

Tai aivan elokuvan. Kuka näyttelijä olisi sopivin  Vornasen rooliin?

H-P Björkman tyylittelisi varmaan hienon Vornasen. Linnea Leino teinityttönä ja Roope Salminen tappelemaan tuolista. Laura Birn käänteisellä jokeri-meikillä Riikkana ja Elina Knihtilä Antikaisena.

Senaattori Vornanen: Mission in Ihku part 1

Vierailija
8684/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thats it. Minä hankin aseluvan ja aseen ja käyn vaikka joka päivä radalla niin saan kantaa sitä mukanani koko ajan. Mutta älkää huoliko, kannan sitä oikeaoppisesti lataamattomana kotelossaan, enkä myöskään juo alkoholia yhtään niin en tee Vornasia.

Ei poliisi anna sinulle lupaa siihen aseeseen ja tiedät miksi... 🤪

Vierailija
8685/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asioiden selvittämiseen liittyvien esitutkintatoimien ollessa keskeneräiset, en valitettavasti voi julkisesti kommentoida asiaa, vaikka mieleni kovasti tekisi." (Timo Vornanen / 2.5.2024)

Ai, että tekisi?

Vierailija
8686/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thats it. Minä hankin aseluvan ja aseen ja käyn vaikka joka päivä radalla niin saan kantaa sitä mukanani koko ajan. Mutta älkää huoliko, kannan sitä oikeaoppisesti lataamattomana kotelossaan, enkä myöskään juo alkoholia yhtään niin en tee Vornasia.

Itsekään en saisi todennäköisesti luvallista asetta, mutta olen itse tehnyt sellaisia. Eli mitään saatavuusongelmaa ei ole.

Vierailija
8687/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asioiden selvittämiseen liittyvien esitutkintatoimien ollessa keskeneräiset, en valitettavasti voi julkisesti kommentoida asiaa, vaikka mieleni kovasti tekisi." (Timo Vornanen / 2.5.2024)

Ai, että tekisi?

Vierailija
8688/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jatkaa kansanedustajana !!

Massiivinen tappio vassareille !! 🤣🤣🤣

Sanos muuta. On siinä äijä! 

Täällä persuvihaajat pää punaisena itkeä tihuuttavat. 🤣🤣🤣

Eiköhän tuo ole persujen tappio. Nehän sen eroamista toivoivat. Nyt on vapaa paljastamaan persujen salakähmäisyydet. 

Wauuu, mikä älyväläys!🤣🤣Nyt osu ja upposi. Peukutetaan yhdessä Vornasen puolesta josko...👍👍👍

Vierailija
8689/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edustaa persujen älykkösiipeä.

Jännä kun joku m@nnepska ampuu tai vähän puuuuukottelee, ma mu r aiskaa lapsia,  vassarit puolustelee ja keksii tekosyitä mutta kun joku suomalainen mies tekee samaa niin se on aivan eri asia. Pakko vaan ihmetellä tätä tekopyhyyttä yhtään puolustematta tätäkään tolloa. 

Olet ymmärtänyt väärin. 

Me normaalit ihmiset pidämme rikoksia ja väkivaltaa aina yhtä tuomittavana, riippumatta siitä kuka on tekijä.

Tiettyä suuntausta edustavat persut taas pitävät kauheaa ääntä silloin, kun tekijä edustaa sellaista vähemmistöä, josta he eivät pidä. Nyt kun tekijä on persumies itse, on hiljaisuus korviasärkevää.

En ole ikinä äänestänyt persuja koska en paljoa mistään ole heidän kanssaan samaa mieltä mutta ainahan täältäkin poistetaan kaikki keskustelut melkein heti jos on kyse jostain vähemmistön tekemästä rikoksesta... Ja jos vähääkään huolettaa radikalisoituminen päiväkodeissa tai katujengit tai miten asiat on Ruotsissa niin olet heti tyhmä persu. Ongelmia hyssytellään, mikä ei minusta ole järkevää.

Itse uutiseen, toivottavasti poliisin ammatti ei tuo lievennyksiä.

Vierailija
8690/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Itse uutiseen, toivottavasti poliisin ammatti ei tuo lievennyksiä.

Sen pitäisi olla huomattavasti rangaistusta ankaroittavampi asia.

Vierailija
8691/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi kuitenkin ex-puoluetovereitaan lynkkaamisesta, koska mieli teki. 

Vierailija
8692/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.

Vierailija
8693/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en saisi todennäköisesti luvallista asetta, mutta olen itse tehnyt sellaisia. Eli mitään saatavuusongelmaa ei ole.

Sulla niitä hepin jatkeita sitten riittää. 🤣🤣🤣 pili+pyssy= 7cm. 🤏

Vierailija
8694/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun joku m@nnepska ampuu tai vähän puuuuukottelee, ma mu r aiskaa lapsia,  vassarit puolustelee ja keksii tekosyitä

Taidat sekoittaa niihin omiin kommenteihisi, jotka allekirjoitat nimimerkillä "vihervassari" ja luulet, että joku uskoo niitä miksikään muuksi kuin persun horinoiksi. 

Vierailija
8695/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkään asiasta emme tietäisi mitään ilman Seiskaa. 

Vierailija
8696/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vornaselta otetaan myös valiokuntien jäsenyydet pois. Supon ja sotilastiedustelun salassapidettävää aineistoa ei pidä antaa henkilölle joka ei hallitse itseään, juomistaan eikä kykene itsekritiikkiin. 

Vierailija
8697/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.

Peukutetaan Vornasta, se on nyt teidän kaikkien kaveri... 🤣🤣🤣👍👍👍

Vierailija
8698/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pääministeri Orpo: - Perussuomalaisten ryhmä on toiminut ryhdikkäästi ja oikein."

Vau, Petteri, sinä olet nero!

Vierailija
8699/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta viikko uutisoitu tätä ja tässäkin ketjussa kohta 9000 viestiä. Ja muutaman viikon päästä koko tapaus unohdettu.

Vierailija
8700/11076 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkään asiasta emme tietäisi mitään ilman Seiskaa. 

Jep, se on kuin raamattu sinulle ja näille kavereillesi.  Hallelujaa. 🤣🤣🤣

Ketju on lukittu.