En ymmärrä tätä kovasti mainostettua koko vartalon deodoranttia. Kuka haisee niin että pitää persvakoonki hinkata dödöä?
Kommentit (60)
Kyllä itselläni hikoilee esim. tissinaluset ja nivustaipeet niin, että ainakin lämpimillä säillä laitan mieluiten dödöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä hikoilen jaloista ja rinnoista, joten käytän mainitsemaasi dödöä. Sori siitä. En vaan halua haista.
Ikään kuin sinne rintojen alle ei voisi laittaa samaa tuotetta kuin kainaloihin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itselläni hikoilee esim. tissinaluset ja nivustaipeet niin, että ainakin lämpimillä säillä laitan mieluiten dödöä.
No joo, jos on riippurinnat, voi tarvita tätä hajuhaittojen ehkäisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyh!
Minun vaimon pylly haisee, hyh hyh!🤢 Suihkautan sinne joka aamu tätä joka paikan dödöä, ennen kuin lähtee kuntouttavaan työtoimintaan. Noloa jos siellä töissä olisi pepun hajuinen!😳
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimon pylly haisee, hyh hyh!🤢 Suihkautan sinne joka aamu tätä joka paikan dödöä, ennen kuin lähtee kuntouttavaan työtoimintaan. Noloa jos siellä töissä olisi pepun hajuinen!😳
Yhtä matkaako sinne kuljette?
Istutko linja-autossa mieluummin haisulin viereen vai sellaisen, joka käyttää deodoranttia?
Ei deodorantilla poisteta hajua vaan hikoilu. Veeti hyvä: sun olis hyvä käydä päivittäin suihkussa eikä yrittää AXElla peitellä paskanhajuasi.
Vierailija kirjoitti:
Haju lähtee parhaiten suihkulla.
Sekin on totta, mutta jos on kova poika tai tyttö hikoilemaan, voi deodorantti auttaa suihkujen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppuu sekin toiminta pian. Voi vaimo rauhassa haista kotona.
Yhyy yhyy, mulla ei ole yhtään rahaa ja kun avaa sen kylpyhuoneen kaapin siellä on kymmeniä erilaisia purnukoita. Joka hiton rakoon on oma tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haju lähtee parhaiten suihkulla.
Sekin on totta, mutta jos on kova poika tai tyttö hikoilemaan, voi deodorantti auttaa suihkujen välillä.
Niin mitä siitä?
Hyi hyi, etupylly haisoo! Hyhhyh!😩
Se paikka on se mikä eniten haisee.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä matkaako sinne kuljette?
Kyllä. Jatkan dödön suihkimista häneen siinä matkalla, jotta saavutetaan paras mahdollinen teho. Itseni myös dödötän päästä varpaisiin! 😬
Minä hikoilen jaloista ja rinnoista, joten käytän mainitsemaasi dödöä. Sori siitä. En vaan halua haista.