Tämä "Zinaida Vladimirovna" on karkoitettava takaisin Venäjälle
Suomeen ei tarvita yhtää venäläistä joka kannattaa Ukrainan sotaa. Menköön sinne Venäjälle asumaan jos kerran ihailevat sitä roskamaata. Suomeen eivät ole tervetulleita. Ja eläkettä tuolle ei pidä maksaa euroakaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012286764.html
Nainen antoi nyt mielellään haastatteluita paikalla olleille toimittajille ja kertoi äänestäneensä Yhtenäistä Venäjää.
– Minä pidän Putinista. Hän on paras, hän on viisas, nainen sanoi.
Nainen kertoi asuneensa Suomessa reilut 22 vuotta ja ansainneensa Suomessa eläkkeensäkin. Ukrainan tilanteesta hän sanoi, että ”Putin lopettaa siellä sisällissotaa, pitkään ja hitaasti, mutta lopettaa.”
Kun IS tiedusteli naisen nimeä, hän esittäytyi näin:
– Zinaida Vladimirovna. Isännimi on sama kuin Putinilla.
Kommentit (29)
Kaikki haitalliset eläimet ulos maasta!
Luulisi Päättäjille olla yksinkertainen asia karkottaa kyseinen eukko Putinin tykö Venäjälle.
Ei hyvin mene Venäjällä jos Putin on paras :D
Vapaa maa, älä inise. Niin ne ukrainalaisetki kannattaa vaikka mitä näkyvästi
Niskalaukaus tuolle rüssä huaralle jos ei saada karkotettua tätä vttu pää elättiä.
Mikä osoite? Lähden kyyditsemään tämän rouvan kotimaahansa. Putinrýssät eivät kuulu Suomeen.
Maksan 10 euroa jos joku poistaa tuon maasta.
Taitaa olla Ukrainan miehitetyillä alueilla sukulaisia, joiden turvallisuudesta erittäin huolissaan:(
Näin minä tämän asian näen. Kuka tahansa vastuullinen toimisi samoin kuin tämä nainen.
Suomea kuppaava putinistimummo viskattava raja-aidan yli ja vauhdilla. Saattaa kyllä susi tai karhu tulla osille, mutta ihan oikein moiselle.
Hän pysyy Suomessa etujen takia! Eikö Venäjällä olekaan onnela? Rajalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Ukrainan miehitetyillä alueilla sukulaisia, joiden turvallisuudesta erittäin huolissaan:(
Näin minä tämän asian näen. Kuka tahansa vastuullinen toimisi samoin kuin tämä nainen.
Kuka tahansa vastuullinen pitäisi turpansa kiinni eikä antaisi haastatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Zinaida saa samat edut ja Kela-korvaukset kuin Omar, Ibrahim tai Mahmud asuessaan Suomessa.
Kaikkia maahan tulleita pitää kohdella tasapuolisesti! Zinaidaakaan ei saa karkoittaa, vaikka on valkoihoinen!
Zinaida on rysssssssä kuten sinäkin Igor. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaassa maassa on ihan ok puhua jos haluaa ja muodostaa omia mielipiteitä, koita muistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa maa, älä inise. Niin ne ukrainalaisetki kannattaa vaikka mitä näkyvästi
Ukrainalaiset ovat ystäviä, venäläiset ovat vihollisia. Se pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaassa maassa on ihan ok puhua jos haluaa ja muodostaa omia mielipiteitä, koita muistaa se.
Lue viesti mitä lainasin. Asiayhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti mitä lainasin. Asiayhteys.
Ei Igor osaa lukea suomea, saati kirjoittaa.
Eiköhän mummeli saa jonkinlaisia kuittailuja lausunnoistaan ja käytöksestään..
Vapaa maa, vapaa sana. Mutta meidän yhteiskunnan ei tarvitse rahoittaa sitä sanojaa.
Zinaida saa samat edut ja Kela-korvaukset kuin Omar, Ibrahim tai Mahmud asuessaan Suomessa.
Kaikkia maahan tulleita pitää kohdella tasapuolisesti! Zinaidaakaan ei saa karkoittaa, vaikka on valkoihoinen!