Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Kohta viikko uutisoitu tätä ja tässäkin ketjussa kohta 9000 viestiä. Ja muutaman viikon päästä koko tapaus unohdettu.
Olis, jos se olis pyytänyt eroa kansanedustajan tehtävästä. Nyt se istuu siellä persujen vieressä muistuttamassa tästä vaalikauden loppuun asti 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytön, kunnes toisin todetaan.
Väkivaltainen ja valehteleva narsisti kunnes toisin todetaan.
Tästä oli jo pakko laittaa nettivinkki ilmoitus poliisille.. soriiii. 🤓
Ei tuosta kyllä mitään tuu. Poliisikaan ei kehtaa puolustaa sitä, kun jättävät vasemmistopoliitikkoihin kohdistuvat tappo- ja raiskausuhkauksetkin tutkimatta.
Oletko ihan varma.😵💫 Minä en olisi🧐
Vierailija kirjoitti:
Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.
Mikä sopii enemmän kuin hyvin etenkin omahyväiselle Purralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thats it. Minä hankin aseluvan ja aseen ja käyn vaikka joka päivä radalla niin saan kantaa sitä mukanani koko ajan. Mutta älkää huoliko, kannan sitä oikeaoppisesti lataamattomana kotelossaan, enkä myöskään juo alkoholia yhtään niin en tee Vornasia.
Ei poliisi anna sinulle lupaa siihen aseeseen ja tiedät miksi... 🤪
Itsekään en saisi todennäköisesti luvallista asetta, mutta olen itse tehnyt sellaisia. Eli mitään saatavuusongelmaa ei ole.
Sulla niitä hepin jatkeita sitten riittää. 🤣🤣🤣 pili+pyssy= 7cm. 🤏
Entä Timon tapaus? Ase selvästi oli hänellä hyvin heikon egon jatke, jota ilmeisesti piti koko ajan mukanaan. Hävisi kännipainin tyttöjen huomiosta, siitä suuttui ja ammuskeli lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta viikko uutisoitu tätä ja tässäkin ketjussa kohta 9000 viestiä. Ja muutaman viikon päästä koko tapaus unohdettu.
Olis, jos se olis pyytänyt eroa kansanedustajan tehtävästä. Nyt se istuu siellä persujen vieressä muistuttamassa tästä vaalikauden loppuun asti 👍
Vassarit tykkää nyt Vornasesta 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkään asiasta emme tietäisi mitään ilman Seiskaa.
Jep, se on kuin raamattu sinulle ja näille kavereillesi. Hallelujaa. 🤣🤣🤣
Ei mulla ole kavereita, ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.
Mitä tekemistä Volmari Kuulapäällä on perussuomalaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thats it. Minä hankin aseluvan ja aseen ja käyn vaikka joka päivä radalla niin saan kantaa sitä mukanani koko ajan. Mutta älkää huoliko, kannan sitä oikeaoppisesti lataamattomana kotelossaan, enkä myöskään juo alkoholia yhtään niin en tee Vornasia.
Itsekään en saisi todennäköisesti luvallista asetta, mutta olen itse tehnyt sellaisia. Eli mitään saatavuusongelmaa ei ole.
Sulla niitä hepin jatkeita sitten riittää. 🤣🤣🤣 pili+pyssy= 7cm. 🤏
Entä Timon tapaus? Ase selvästi oli hänellä hyvin heikon egon jatke, jota ilmeisesti piti koko ajan mukanaan. Hävisi kännipainin tyttöje
Niin mutta kun poliisimiehet ja mikkihiiret ovat ihan eri juttu, 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tarvitsee oman TV-ohjelman minne mennä selittämään sekoilujaan. Nimiehdotus: AA-studio talks.
Ilman muuta! Tämän viestiketjun perusteella suosio olisi taattu.🤣🤣🤣 Saisivat vassarit lisää räksytyksen aihetta.. 👍
Sulta tais nyt mennä vitsi ohi. Ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiku ulkona varoen. Siellä on vaikka mitä baariampujia vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiku ulkona varoen. Siellä on vaikka mitä kostonhimoisia baariampujia vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vornaselta otetaan myös valiokuntien jäsenyydet pois. Supon ja sotilastiedustelun salassapidettävää aineistoa ei pidä antaa henkilölle joka ei hallitse itseään, juomistaan eikä kykene itsekritiikkiin.
Tämä onkin ihan mielenkiintoinen asia. Valiokuntapaikat kuuluvat eduskuntaryhmille, ei kansanedustajille. Vornanen ei ole enää eduskuntaryhmän jäsen - erotettu. Tiedusteluvalvontavaliokuntaan ei pitäisi olla mitään asiaa, kun epäillään vakavasta rikoksesta.
Mutta muistaakseni Anokin istui puolustusvaliokunnassa vielä 2/22 ja Nato-prosessin käynnistymisen jälkeen, vaikka Venäjä-myönteisyys oli ilmiselvää ja täten aito turvallisuusriski. Valiokunta järjestäytyi uudestaan Kanervan kuoleman jälkeen jolloin trolli saatiin kengitettyä. Jotenkin näin se meni ja menee - sori mahd. väärä info-muistinvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kana-aivo ole vieläkään käsittänyt, että eduskunnasta ei erota omalla ilmoituksella ilman painavaa syytä? Vasta riittävän kova lainvoimainen tuomio olisi painava syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku tekisi animaatiovideon Ihkun tapahtumista.
No se, elokuvateatteriin tarkolle, suosio olisi taatt🙌 Saisi vassarit pää kenossa käydä katsomassa uudelleen ja uudelleen mitä siellä tapahtui 😵💫ja kauhistella elämänsä tappiin asti. 🤯Ei olisi enää haittaa heistä. 🤣🤣🤣
Sulla ei taida olla ihan terävin päivä tänään?
Vieköhän eduskunta-avustajansa (Eetu Pernu) mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Snä se jaksat laskea joka päivä. Kivat harrastukset sulla. Ootko viikon päästä täällä vielä? Entä kahden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kana-aivo ole vieläkään käsittänyt, että eduskunnasta ei erota omalla ilmoituksella ilman painavaa syytä? Vasta riittävän kova lainvoimainen tuomio olisi painava syy.
Ja narsisti ei kykene häpeämään mitään tekoaan, eikä tajua eroavansa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti pienemmissä piireissä tälläiset tapaukset ostetaan ulos kultaisella kädenpuristuksella. Mutta nyt taitaa olla kokonaiskustannuksiltaan lähes 500000 euron tapaus, jos otetaan huomioon myös vaikutukset eläkkeeseen. Ei taida puolueen kriisirahastossakaan olla tämänlaisia summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painavia syitä on paljon muitakin.
Fiksua leikkivä tyhjäpää ja EK:n sätkynukke.