Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Timo Vornasen ampumistapaus tuli julkisuuteen, olin järkyttynyt. Kun hän vaikeni tapahtuneesta, minua otti aivoon. Kun hän ei pyytänyt anteeksi tekoaan, olin pettynyt. Kun hän päätti jatkaa kansanedustajana ainakin toistaiseksi, olen itse asiassa ihan tyytyväinen hänen ratkaisuunsa, koska se tietää hallaa perussuomalaisille.
Mikä sopii enemmän kuin hyvin etenkin omahyväiselle Purralle.
Normaalisti pienemmissä piireissä tälläiset tapaukset ostetaan ulos kultaisella kädenpuristuksella. Mutta nyt taitaa olla kokonaiskustannuksiltaan lähes 500000 euron tapaus, jos otetaan huomioon myös vaikutukset eläkkeeseen. Ei taida puolueen kriisirahastossakaan olla tämänlaisia summia.
Ei kansanedustajuus ole mikään virka, josta erotettaisiin kultaisella kädenpuristuksella, vaan kansalta vaaleissa saatu luottamustehtävä. Siitä pääsee eroon vasta rikostuomion ja eduskunnan 2/3 enemmistön äänestyksen jälkeen.
``Jos kansanedustaja haluaa lähteä muihin töihin, eduskunta yleensä antaa siihen luvan. Vuoden 1979 jälkeen vain kaksi edustajaa on joutunut jäämään eduskuntaan siksi, ettei ole saanut eroa. Puhemiehen mukaan linjaa on vaikea tiukentaa.``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ukko on noloista noloin luuseri. Kuka tahansa rehellinen järki-ihminen olisi nostanut käden ylös virheen merkiksi ja itse pyytänyt eroa sekä eduskunnasta, että poliisin virasta.
Ihan kuten Arhinmäkikin apulaispormestarin virastaan tärveltyään oman kaupunkinsa omaisuutta.
Olisipa Vornanen ottanut mallia! Heti anteeksipyyntö, hyväksynyt seuraukset ja itse maksanut sotkunsa. Mutta Vornanen teki vielä kauheenman rikoksen eikä osaa tuntea edes syyllisyyttä. Sika se on eikä mikään poliisi.
Mitäs hän niinkui oikeastaan teki? Uhosi ja aiheutti häiriötä? Ei tuhonnut mitään?
Juupa joo ketkähän tuonkin äänesti kansamme asioiden hoitajaksi????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ukko on noloista noloin luuseri. Kuka tahansa rehellinen järki-ihminen olisi nostanut käden ylös virheen merkiksi ja itse pyytänyt eroa sekä eduskunnasta, että poliisin virasta.
Ihan kuten Arhinmäkikin apulaispormestarin virastaan tärveltyään oman kaupunkinsa omaisuutta.
Olisipa Vornanen ottanut mallia! Heti anteeksipyyntö, hyväksynyt seuraukset ja itse maksanut sotkunsa. Mutta Vornanen teki vielä kauheenman rikoksen eikä osaa tuntea edes syyllisyyttä. Sika se on eikä mikään poliisi.
Mitäs hän niinkui oikeastaan teki? Uhosi ja aiheutti häiriötä? Ei tuhonnut mitään?
Tuhosi poliisin, kansanedustajien ja perussuomalaisten mainetta psykoosisekoilullaan. Tuhosi myös uransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän niinkui oikeastaan teki? Uhosi ja aiheutti häiriötä?
Sinua ei siis haittaa jos kansanedustajapoliisi uhoaa ja aiheuttaa häiriötä, ja häviämänsä kännipainin jälkeen alkaa vielä ammuskella laittomalla käsiaseella.
Vierailija kirjoitti:
Tuhosi poliisin, kansanedustajien ja perussuomalaisten mainetta psykoosisekoilullaan. Tuhosi myös uransa.
Ai niin, "Mitä ne meistä oikein ajattelee". Totta. Pahinta mitä voi tapahtua.
On kansalaisia. Ja sitten on kansalaisia. Nämä meitä edustavat ja asioistamme päättävät ovat suojelluimpia kuin liito-oravat.
Jos on vaarassa menettää andioitaan 300.000 € niin kukapa ei hillotolpassa roikkuisi kynsin hampain.
Miksi tämä tyyppi ei pyytänyt Hakkaraiselta josko olis päässyt hänen remmiin. Kaksin aina kauniimpi, olis jutun juurta mm. vonkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei siis haittaa jos kansanedustajapoliisi uhoaa ja aiheuttaa häiriötä, ja häviämänsä kännipainin jälkeen alkaa vielä ammuskella laittomalla käsiaseella.
Huomattavasti vähemmän kuin esim. Arhiksen perseilyt.
Mä en pääse yli siitä VAROITUSLAUKAUKSESTA. Mikä hel**tin varoituslaukaus? Ja millä oikeudella humalassa oleva kansanedustaja ampuu muille kanssakännääjille mitään VAROITUSLAUKAUKSIA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää. Jos minäkin ryhdyn kantamaan asetta ja soittelen suutani baarissa tuntemattomille ja hävittyäni kännitappelun alan lopuksi ammuskella, niin sinä ymmärrät minua koska Arhinmäki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornasen ryhmän/puolueen nimi: Mutka Matkassa
Jos Vornanen laittaa oman puolueen niin se on jatkuvasti persuille ja äänestäjille muistutus. Vornasen yhden miehen puolueen nimi voisi olla ... Jännäpersut... Persujenunelma.
Vornasen vonkaajat
Ampu tulee - puolue
Superpersut
Vierailija kirjoitti:
"Pääministeri Orpo: - Perussuomalaisten ryhmä on toiminut ryhdikkäästi ja oikein."
Vau, Petteri, sinä olet nero!
Petteri ei yleistä, Petteri osaa hommansa. Hän ei ole johtateltava lammas, joka menee vihapuheiden mukaan, vaan ymmärtää että Vornanen teki tekonsa yksin, eivätkä muut persut olleet mukana. Vasemmistoväki ja lehdistö ei sitä näytä ymmärtävän, ei sitten niin millään.
Kai se on omaksi turvaksi luvallinen ase hankittava. Olen ihminen jonka elämä on yhtä törkeä, jos ei ei tärkeämpi kun vornasen. Edustajan elämä no joo mutta äitiä tarvitaan aina Se on kuitenkin minun elämä ja haluan sitä jatkaa vielä pitkään. Jos kerran ase turvaa sen, niin kait se on sitten hankittava sellainen js iskettävä pamaus silloin tällöin vaikka asfalttiin jotta kanssakulkija ymmärtää ettei tartte mulle..........
..
Vornasen vuolaasti ylistämästä sisäministeri Rantasesta tuli "tuomari".
Kaljan hinta laskee, lääkkeiden hinta nousee!
Hyvä Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää. Jos minäkin ryhdyn kantamaan asetta ja soittelen suutani baarissa tuntemattomille ja hävittyäni kännitappelun alan lopuksi ammuskella, niin sinä ymmärrät minua koska Arhinmäki?
En tietenkään. Juuri sinua en ymmärtäisi.
Onkohan ensi yönä Ihkun edessä taas Persu majeure -tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli siitä VAROITUSLAUKAUKSESTA. Mikä hel**tin varoituslaukaus? Ja millä oikeudella humalassa oleva kansanedustaja ampuu muille kanssakännääjille mitään VAROITUSLAUKAUKSIA?
Et pääse yli... konttaa sitten ali 🤣🤣🤣