Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kirkossa esitellään julkisesti noituutta jo lapsille!

Kommentit (307)

Vierailija
181/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!60, sinä spirituaalinen. Vakavasti haluan varoittaa sinua, valkeuden vaatteeseen pukeutuneena se vihollinen usein esiintyykin saaden monet erehtymään ja eksymään.

Olen saanut henkisyydestä paljon apua elämän vaikeissa tilanteissa. Esimerkiksi harrastan tarotia, ja kun olin entisen kumppanini kanssa, tarotkortit varoittivat aina uudelleen ja uudelleen samasta asiasta. Ja ne olivatkin aivan oikeassa osoittaessaan, että entinen kumppanini oli toksinen narsisti. Samoin ollessani onneton työni suhteen sain tarotkorteilta opastusta uuden uravalinnan suhteen, ja nyt olen unelma-alallani. Jälleen tuo uravalinnan kanssa sain samat tarotkortit uudelleen ja uudelleen, jotka kehoittivat minua kohti tätä uutta alaa, jota olin jo itsekin pitkään pohtinut.

Olen saanut myös unissa viestejä kuolleilta läheisiltä, jotka ovat auttaneet minua sel

Kyllähän saatana voi antaa sinulle kaikkea hyvää. Miksi luulet että jotkut ovat myyneet sielunsa saatanalle? Koska he saavat maallista hyvää.

Olen henkisyyden myötä kasvanut paremmaksi ihmiseksi ja välitän enemmän lähimmäisistäni kuin ennen. Elämäntapani ovat myös muuttuneet paremmiksi, juon vähemmän alkoholia, syön terveellisemmin ja liikun enemmän. Ylipäätään elämälläni on nyt tarkoitus ja masennuksesta ja ahdistuksestakin olen päässyt eroon. Jos tuo on saatanan työtä niin olkoon sitten niin. 

Vierailija
182/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kirkkoero. Naispappeuden ja homoseksuaalisuuden kirkossa vielä katsoin läpi sormien mutta tämä oli viimeinen pisara. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on hyvä opettaa vathain että noituus ei ole totta vaan fiktiota kuten noissa Potter-öissä on tarkoitus. Samalla lapsille opetetaan että vain naisilla on kuukautiset.

Vierailija
184/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Evankelisluterilaisen kirkon virallisen kannan mukaan noituutta ja noitia ei ole olemassa vaan kyse on huuhaasta.

Vierailija
185/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta yli 10 vuotta sitten. Muuan sateenkaari-

pappi ilmoitti, että jos ei kuulu kirkkoon, ei saa ehtoollista. Ehtoollisen takia liityin takaisin. Nyt sitten eroan lopullisesti, koska homojen vihkiminen otetaan virallisesti käyttöön. Takaisin en enää kirkkoon palaa. Lasten eksyttäminen noituuteen on kauhistuttavaa. Jeesus sanoo, että jos joku pahentaa yhden näistä pienimmistä jotka uskovat minuun, parempi olisi, et myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Kirkko aiheuttaa jatkuvia järkytyksiä Raamattuun uskoville ihmisille. En ylläty enää mistään jumalattomuudesta mitä siellä keksitään. 

Vierailija
186/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Evankelisluterilaisen kirkon virallisen kannan mukaan noituutta ja noitia ei ole olemassa vaan kyse on huuhaasta.

////

Tuostakin näkee kirkon syvän rappion ja jumalattomuuden.

Vierailija
187/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi että lapsi on uskon esikuva. Surettaa syvästi, että nämä raatelevat sudet lammasten vaatteissa eksyttävät ja pahentavat lapsia. Älkää viekö lapsianne noiden raadeltaviksi.

Vierailija
188/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun virallisen kannan mukaan ev.lut. kirkko on huuhaata.

Vierailija
189/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani oli noita joka joka tosiaan kirosi ihmisen kuoliaaksi. Asia sivuaa itseänikin ja vaikka tämä noita kuoli ennen kuin synnyin. Sain nimettömän kirjeen missä ilmoitettiin, että kotini kirotaan. Puoli vuotta sen jälkeen alkoivat elämässäni käsittämättömät ikävyydet.

Vierailija
190/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kirkkoero. Naispappeuden ja homoseksuaalisuuden kirkossa vielä katsoin läpi sormien mutta tämä oli viimeinen pisara. 

Mä mietin tänään myös eroa. Tulee niin paha mieli kun mulle tärkeää asiaa pilkataan ja hajotetaan. Se naispapin vastaus siinä seurakuntalaisen jutussa oli todella loukkaava.

Vierailija
191/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Jeesus on apu. Hän on apu ja suojelu pahoja henkiä vastaan.

Vierailija
192/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyypit täällä ihan tosissaan uskoo noitiin, taikuuteen ja pahoihin henkiin? On se psykoosi kamala sairaus.

Vierailija
193/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kaikilta pastoreilta kysyttäidiin heidän käsityksestään siitä, mitä kaikkia tilanteita seuraava Raamatun kohta voisi "nykyajan ihmisen ymmärryksen valossa" pitää sisällään, vai uskaltaako - jos haluaa - sitä enää edes rivien välistä sanoa:

2. Kor. 6:14-18:

Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

Vierailija
194/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tyypit täällä ihan tosissaan uskoo noitiin, taikuuteen ja pahoihin henkiin? On se psykoosi kamala sairaus.

////

Lisäksi kodissani alkoi tapahtua yliluonnollisia, pelottavia asioita. Kummittelua ym. jota ei voi järjellä selittää. Asuinkaverini on mitä realistisin ja tasapainoisen yksilö joka myös todisti asiat. Ei enää edes muistettu koko kirjettä. Ei lopulta edes ihmetelty niitä asioita. Todettiin, että kato taas mitä on tapahtunut, ikään kuin p i r u olisi taas riehunut täällä. Elämässäni ikävät asiat jatkuivat ja ikään kuin kirous olisi ollut päälläni. Paljon myöhemmin tämä asuinkaverini- realisti muisti kirjeen. Meni aika kauan, ennen kuin uskalsin ottaa yhteyttä pappiin joka pitää Raamattua totena.

Hän totesi, että koti pitää siunata. Sanoi suoraan että pahat henget ovat voineet aiheuttaa ikävyyksiä kotiini ja elämääni. Hän ei siis ole poliittinen pappi  vaan uskonnollinen pappi.

Vierailija
195/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jumaliin ja messiaisiin on portti mielen rajojen murtumiseen.

Vierailija
196/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirkossa ei enää uskota syntiin, kadotukseen, Saatanan olemassaoloon, eikä opasteta ihmisiä taivaaseen, koko kirkko on turha.

Kirkko on ennen kaikkea poliittinen toimija

Vierailija
197/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa jokaiseen paikkakuntaa perustettaisiin taho missä sakramentit jaettaisiin kuten kuuluukin.

Tuollaiseen kirkkoon minä en jää. Politiikka ei ole minun juttuni. 

Vierailija
198/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Harry Potter eroaa Jeesuksesta?

Harry ei kantanut minun tai sinun syntejä ristille, Jeesus kantoi. Harry ei anna syntejä anteeksi, eikä tuo rauhaa ahdistetulle ihmiselle, sen tekee Jeesus.

Vierailija
199/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

INKVISITIOT TAKAISIN!!!!! Tämä on oikein hyvä tapa tarkkailla lapsista, kuka on kiinnostunut noituudesta. Niistä tulee noituuden harjoittajia, sellaisia death metallin kuuntelijoita ja videopelien pelaajia. Pahimmassa tapauksessa gootteja tai cosplayn harrastajia! Hirveää, millaiseksi tämä maailma on muodostunut. JUMALA VARJELE MEITÄ!!!

Vierailija
200/307 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 ja kuitenkin Jeesus itse sanoi että "sinä päivänä" moni tulee hänen luokseen ja sanoo Jeesuksen nimessä tehneensä hyvää ja ihmetekoja ja Jeesus vastaakin heille "menkää pois te vääryyden tekijät, en tunne teitä". Sillä on väliä kenen nimissä ja millä voimalla/motiivilla hyväänsä tekee.

Miksi lisäät Raamatun tekstiin omiasi? Raamatussahan sanotaan näin:

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' (Matt. 7:21-23)

Kohdassa puhutaan vain niistä, jotka ovat toimineet Jeesuksen nimessä - ja sanotaan, etteivät kaikki heistä pääse taivaaseen. Siinä ei kuitenkaan oteta mitään kantaa siihen, mitä niille ihmisille käy, jotka ovat erehdyksessä uskoneet väärään jumalaan.