Voiko duunari/amis mies ja korkeakoulutettu nainen seurustella?
Kysyn tätä ihan sen takia kun usein tuntuu olevan niin että korkeakoulutettu nainen kelpuuttaa kumppaniksi miehen joka on myös korkeakoulutettu. Tiedän pareja missä mies on korkeakoulutettu ja hyvässä asemassa työelämässä kun taas nainen on ei ole hyvässä asemassa työelämässä.
Miten siis onko mahdollista että esim raksamies seurustelee eläinlääkäri naisen kanssa?
Kommentit (24)
On se mahdollista, mutta niiden pitää tulla toimeen keskenään ja kemiaakin saisi löytyä, kuten pareilla yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi seurustella.
Seuraava kysymys.
Miksi näitä pariskuntia ei sitten ole juurikaan?
Tässä just aamukahvia yhdessä juodaan sängyssä. Meitä yhdistää yhteinen harrastus minkä takia mätsättiin Tinderissä.
Ei niitten tartte seukata, voihan ne vaan naida.
Jos on hyvä panomies niin kyllä. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä panomies niin kyllä. Muuten ei.
Ei amistytöt sentään noin nirsoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi seurustella.
Seuraava kysymys.
Pitääkö niiden kaikkien tulla sulle ilmoittautumaan?
Toisinpäin on ainakin toiminut naimisii asti, yhdessä pian 9 vuotta
Voi muttei kannata. Yliopistonaiset on estoisia kipsipilluja ja sit niillä on ne mielipiteensä.
Aika usein pariskunnilla on sama koulutustaso tai sitten miehellä on parempi koulutustaso kuin naisella. En usko että amis miehellä on kovin isot mahdollisuudet korkeakoulutettuun naiseen koska se korkeakoulutettu nainen etsii korkeakoulutettua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi seurustella.
Seuraava kysymys.
Minä tunnen sellaisen.
Voi seurustella ja naimisissakin on oltu jo 15 vuotta.
Tottakai. Korkeastikoulutetut miehet ovat usein hieman feminiinisiä, mikä ei taas iske minuun.
Mulla AMK-tutkinto (ja hakemassa YAMKiin), miehellä ammattitutkinto, itse asiassa parikin. Mä tienaan vähän enemmän kuin mies (jolla peruspalkkaa nostaa kaikenmaailman erikoislisät).
Tosin siitä voi olla montaa mieltä, lasketaanko AMK-tutkintoa oikeasti korkeakoulututkinnoksi.
No se nyt on aivan sama, kenen kanssa seurustelee. Kaikki ollaan kumminki 80 vuoden sisällä mullan alla, ni siinä on teidän koulutukset, omaisuudet ym. Siellä maataan kalpeena, ja madot syö aivot.
Ei missään nimessä, se on laissa kielletty!! 🙄
Tietysti voi. Se on pääkopista kiinni. Siellä älyllinen tasa-arvo ja muuta tasa-arvoa ei ole olemassakaan - ihmisten sekä miesten ja naisten välissä suhteissa. Se on 'kotitausta', sukujuuret ja geenit eli DNA...
Fiksu mies pärjää aina vaikka olisi käynyt pelkän apukoulun. KORKEAKOULUHÖSSÖTYSMEININKI ON NOUSUKKAIDEN JUTTU... ja että korkeakoulutettu nai korkeakoulutetun... Pelkkää bullshitiä! Raksamiehen sydän ja pää ratkaisee. VOIVAT OLLA VAIKKA KUINKA TAITAVIA ja korkeastikoulutettu ei osaa muuta kuin pelkkää tyhjänpäiväistä BULLSHITIÄ!
Voi seurustella.
Seuraava kysymys.