Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso avustaa sukulaispoikaa rahallisesti

Vierailija
05.11.2024 |

Minun tietämättä, eli hän vie hänelle salaa vaatteita ja avustaa myös rahallisesti joka on meidän taloudesta pois, eikä hän kerro siitä minulle mitään, rahansiirto tuli minulle yllätyksenä, samoin kirpputorille järjetämäni vaatteet, ihmettelin kun vaatteita on kadonnut mutta niitä ei ole tilitetty. Hän ei mielestäni kyllä toimi oikein.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla yhteistilitaloudessa. Tässä sen taas näkee, parempi olla omat rahat ja tilit vaan niin ei puolison rahankäyttö ole omista pois... 

Vierailija
2/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika todennäköisesti kärsii peräsuolen laskeumasta. Kiusallinen vaiva, joten siksi miehesi auttaa salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö sukulaispoika jostain vastapalveluksi? Kertoiko miehesi?

Vierailija
4/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla yhteistilitaloudessa. Tässä sen taas näkee, parempi olla omat rahat ja tilit vaan niin ei puolison rahankäyttö ole omista pois... 

Jos on yhteinen tili, ei voi salassa rahaa siirtää.

Vierailija
5/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö sukulaispoika jostain vastapalveluksi? Kertoiko miehesi?

Lojuu kotona, muuta en tiedä. Miksi poika ei pääse itse kirpputoreille ostamaan vaatteita, edullisesti. Miksi juuri hänelle kuuluu antaa ne veloituksetta ?

Vierailija
6/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja siksi kirjoitin että ei kannata olla yhteistaloudessa jos puoliso käyttää rahaa "väärin". Kun on omat tilit ja rahat niin asia ei kuulu puolisolle. 

Vierailija
7/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi sukulaista auttaa? Jo on kumma. Jos minulla on yhtään rahaa antaa ja sukulainen tai perheenjäsen sitä tarvitsee niin itsestään selvää, että autan. Myös vaatteiden ja tavaroiden osalta. 

Vierailija
8/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja siksi kirjoitin että ei kannata olla yhteistaloudessa jos puoliso käyttää rahaa "väärin". Kun on omat tilit ja rahat niin asia ei kuulu puolisolle. 

Väärin. Siitä huolimatta, vaikka on omat tilit, ei tuollainen avustaminen ole rehellistä ja oikein toista taloudessa asuvaa kohtaan, joka käyttää oman tilin rahat YHTEISEEN kotiin. Parisuhteessa on myös kirjoittamattomia sääntöjä tai ehkä juuri siksi erotaan ja karataan, kun parisuhde halutaan myös sinkkusuhteeksi.

Vierailija
9/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi poden jatkuvia ilmavaivoja, jotka rasittamatta suhdettamme. Olen myös poikkeuksellisen ruma. Ap

Vierailija
10/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi sukulaista auttaa? Jo on kumma. Jos minulla on yhtään rahaa antaa ja sukulainen tai perheenjäsen sitä tarvitsee niin itsestään selvää, että autan. Myös vaatteiden ja tavaroiden osalta. 

Miksi puoliso ei itse katso vaatteita joita vie, vaan minä siivoan kaapit ja hän nyysii parhaat päältä. Tuo mitään auttamista ole vaan VARASTAMISTA.

Vierailija
11/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaista autetaan ja piste. Kasva aikuiseksi ja lopeta kateellisuus.

Vierailija
12/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap miehesi on sen pojan isä. Unohtanut vaan kertoa sulle.

Vierailija
13/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi poden jatkuvia ilmavaivoja, jotka rasittamatta suhdettamme. Olen myös poikkeuksellisen ruma. Ap

Kiitos paljon, ap sattuu nimittäin olemaan miespuolinen. Olen itsekin ollut samaa mieltä!

Vierailija
14/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee että sukulaisista on aina kaikenlaista harmia!

Vierailija
15/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Siitä huolimatta, vaikka on omat tilit, ei tuollainen avustaminen ole rehellistä ja oikein toista taloudessa asuvaa kohtaan, joka käyttää oman tilin rahat YHTEISEEN kotiin. Parisuhteessa on myös kirjoittamattomia sääntöjä tai ehkä juuri siksi erotaan ja karataan, kun parisuhde halutaan myös sinkkusuhteeksi.

Jaa. No meidän huushollissa mun puolisolle ei kuulu tipan vertaa mihin minä omat rahani käytän, ja sama toisinpäin. Eikä aloittajakaan kerro että puoliso käyttäisi _kaikki_ rahat sukulaispoikaan... 

Vierailija
16/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaista autetaan ja piste. Kasva aikuiseksi ja lopeta kateellisuus.

Sukulaisia ei avusteta ja piste, lopeta neuvominen. Sukulaiset painuvat TÖIHIN eikä SOSSUNLUUKULLE ja meille!

Vierailija
17/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla kauhean epärehellinen ja paskamainen puoliso.

Vierailija
18/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin naapurista, että puoliso käy maksullisissa, käyttää rahansa alapään saamiseen. - ERI -

Vierailija
19/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkopari?

Av-palstallahan ei ole miehiä.

Vierailija
20/41 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut jos tuo tuli yllätyksenä ap:lle, niin eihän heillä voi yhteinen tili ollakaan, oletettavasti.