Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kirkossa esitellään julkisesti noituutta jo lapsille!

Kommentit (307)

Vierailija
301/307 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ajatellut ja livenä ääneen todennutkin muutamia kertoja: Jumalan Sanasta on luovuttu Suomessa. Valtio laatii jumalattoma lakeja. Kirkossa pilkataan pyhiä asioita. Lapset vieraannutetaan jo koulussa uskonasioista. Nyt opetetaan heille noituutta KIRKOSSA. Kauhea pimeys lisääntyy koko ajan, Miksi Jumala enää välittäisi Suomen kansasta? Jos Suomelle tapahtuu jotain peruuttamatonta ja maa tuhoutuu, sitä saadaan mitä ollaan kauan jo tilattu. Itse en enää näe Suomella olevan mitään tulevaisuutta. Voi olla että tarinamme on lopussa. Emme ansaitse enää parempaa.

Vierailija
302/307 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Harry Potter eroaa Jeesuksesta?

Toisen elämästä on todisteita, toisesta kaikki tietää että se on kuvitteellinen. Toisesta on kirjoittanut virallisesti monikin, toisesta vain yksi 

Missä on todisteet Jeesuksesta? Esitä yksikin todellinen fakta asiasta.

Raamatussa on neljän evankeliumikirjan verran todisteita.

Sinä tietenkään et usko, vaikka mitä tapahtuisi. Se ei ole mitään uutta, eihän Jeesusta uskottu edes silloin kun oli vielä maan päällä.

Harry Potterista on kirjoitettu seitsemän kirjaa ja siltikään et usko, että hän olisi todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/307 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä on aina tehty. Tämä tuoreempi noituus taitaa nyt hiertää.

Onneksi molemmat on mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
304/307 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen ajatellut ja livenä ääneen todennutkin muutamia kertoja: Jumalan Sanasta on luovuttu Suomessa. Valtio laatii jumalattoma lakeja. Kirkossa pilkataan pyhiä asioita. Lapset vieraannutetaan jo koulussa uskonasioista. Nyt opetetaan heille noituutta KIRKOSSA. Kauhea pimeys lisääntyy koko ajan, Miksi Jumala enää välittäisi Suomen kansasta? Jos Suomelle tapahtuu jotain peruuttamatonta ja maa tuhoutuu, sitä saadaan mitä ollaan kauan jo tilattu. Itse en enää näe Suomella olevan mitään tulevaisuutta. Voi olla että tarinamme on lopussa. Emme ansaitse enää parempaa.

Piristy. Jumalaa ei ole, joten nauti elämästä.

Vierailija
305/307 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piristy. Jumalaa ei ole, joten nauti elämästä.

Minä aloin nauttia elämästä sen jälkeen kun tulin uskoon. Silmät aukesi. Kaikella on tarkoitus.

ohis

Vierailija
306/307 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi nämä nykyteologit haluavat ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään. Ollaan niin moderneja ja uudistusmielisiä. Eikö kirkkoon, tilanakin jo erikoinen ja monelle hengellinen, olisi voinut järjestää lähempänä kristinuskoa olevia tapahtumia.

Sinänsä Potterit ovat ihan ok, mutta omassa kontekstissaan.

Vierailija
307/307 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista aikaa tämä vuosi 2024.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi