En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita
Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä et olekaan tavannut mua.
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle?
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Ok. Kerro vielä tämän viikon voittajalottonumerot?
Miten mulla voittajalottonumerot olis? Olen mies. Ei minulla ole t
kyllähän sen nyt silmilllään näkee miten naisíilla asiat on
Vierailija kirjoitti:
Missä se jono on? Kävin kattoo ovella eikä siellä ollut ketään. Ei ketään!
Eikä se ole kyllä täälläkään, vilkaisin just ikkunasta. No, eipähän tarvitse hankkia vuoronumerolaitetta ovenpieleen.
Et nähnyt mua kaks- etkä nelikymppisenä. Ei mitään jonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle?
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Ok. Kerro vielä tämän viikon voittajalottonumerot?
Miten mulla vo
kyllähän sen nyt silmilllään näkee miten naisíilla asiat on
Naiset tuntevat enemmän kipua kun miehet, ei ole todellakaan mitään herkkua olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli äsken mun ovella. Antoivat Vartiotorni ja Herätkää -lehdet ja siirtyivät naapurin ovelle. Kohta ne on sun ovella.
Minulle kelpaa vain mies joka aktiivisesti ja aloitteellisesti osoittaa kiinnostusta ja tykkäämistä. Ei kiitos millekään vuorovaikutustaidottomalle tuijottelijalle, jolle kelpaa kuka vaan nainen jonka ehkä onnistuu saamaan kiinnostuneeksi tuijottelullaan ja tekemään kaiken työn suhteen syntymiseksi. Tälläkin palstalla ruikuttaa niin paljon ns miehiä, joille kelpaisi ihan vaan mikä tahansa nainen kunhan vaan on nainen. En halua sellaisen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.
Niin siis jos kelpuuttaisit jonkun niistä miehistä, jotka sinua työpaikalla, opiskelupaikalla, harrastuksissa jne. tuijottelee jostain kauempaa ja katsoo kaihoten, niin sitten sulta ei enää puuttuisi miestä. Se on ihan oma valinta, että "ällötään" kauheasti niitä miehiä, joihin olisi mahikset.
Sivusta kommentoin, mä en ainakaan ole omasta viehätysvoimastani niin varma että kuvittelisin, että minua tuijotteleva mies olisi satavarmasti kiinnostunut. Tuijottamiseen voi olla paljon muitakin syitä. Niin kauan kun mies ei tule kertomaan kiinnostuksestaan, oletukseni on että hän ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä työkavereideni ihailijajonoista, mutta hämmästyisin todella, jos selviäisi, että heistä jokaisella on tuollainen tilanne. Toki onhan minullakin ihailijoita jonoksi asti, mutta minä en ole sinkku. Siksi ne varmaan pysyvät jonossa, koska jono ei etene, toisin kuin sinkuilla.
Mä olen ikisinkku ja olen kyllä todistanut muutamaankin kertaan sivusta tällaista ihailua ja sitä kuinka aloitteellinen ja romanttinen mies voi olla vaikka aina väitetään, ettei moista ole kuin hollywood-hömpässä ja kioskikirjallisuudessa. Eikä ollut mitään leukalentäjiä tai lipeviä naistennaurattajia nämä miehet vaan enemmänkin sellaista jäyhää mallia. Yksi tällainen tuli yllärinä vastavierailulle ihan ennen aikojaan, koska oli tullut niin ikävä. Työkaverini siis tapasi ruotsalaismiehen lapissa hiihtolomalla lapissa ja kävi sitten keväämmällä sen l
Suomalaosen perusperan tekemänä tämäkin olisi ollut vain creepyä ja red flag
Minä päivällä ihmettelin miksi toimiston ukot kulkee possujunassa pomon sihteerin perässä. Ahaa, nyt tiedän syyn 🤭
Voisivatko nämä etäihailijamiehet itse ottaa vastuun omista ihmissuhteistaan? Haaveiden eteen pitää tehdä töitä. Jos tekee aina kaiken samalla tavalla on turha odottaa erilaista lopputulosta.
Mulla on jono pelkkiä seksin vonkaajia, se kelpaa muu seura ei.
Ei kostu niistä kenestäkään siinä jonossa olevasta niin parempi olla ilman.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen jo 36-vuotias,mutta ei minulla ainakaan ole hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21, joista joku 7-8 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
Yksi vielä avoin tapaus
Yhdeksät pakit oot antanut ja yksinäisyyttä itket hmmjjj.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa vain mies joka aktiivisesti ja aloitteellisesti osoittaa kiinnostusta ja tykkäämistä. Ei kiitos millekään vuorovaikutustaidottomalle tuijottelijalle, jolle kelpaa kuka vaan nainen jonka ehkä onnistuu saamaan kiinnostuneeksi tuijottelullaan ja tekemään kaiken työn suhteen syntymiseksi. Tälläkin palstalla ruikuttaa niin paljon ns miehiä, joille kelpaisi ihan vaan mikä tahansa nainen kunhan vaan on nainen. En halua sellaisen uhriksi.
Ei miehet uskalla enää näin #metoo -aikana olla aloitteellisia. Saati että olisivat sillä tavalla aloitteellisia kuin vielä joskus 15v sitten, ennen nykyfeminismin jyrkenntymistä. Yksi helpoimpia tapoja selvittää jonkun tutun naisen tunteitahan oli kaapata nainen leikkimielisesti syliin jossain illanvietossa, ja katsoa mitä tapahtuu. Ei tuollaista uskalla enää metoo-aikana tehdä, koska näin kantasuomalaisena, ei erityisen komeana sen paremmin kuin karismaattisenakaan miehenä, on oikeasti riskialtista puuhaa ja voi johtaa syytteeseen.
J*malauta, yksikään mies ei ole minua ihaillut, ei edes Välimeren maissa kukaan ole flirttaillut tai yrittänyt iskeä, vaikka kaverit väittää että siellä ei saa olla miehiltä rauhassa. Saan olla niin rauhassa että nukahdan seisaalleni. Syyllinen katsoo minua peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.
Niin siis jos kelpuuttaisit jonkun niistä miehistä, jotka sinua työpaikalla, opiskelupaikalla, harrastuksissa jne. tuijottelee jostain kauempaa ja katsoo kaihoten, niin sitten sulta ei enää puuttuisi miestä. Se on ihan oma valinta, että "ällötään" kauheasti niitä miehiä, joihin olisi mahikset.
Metoon takia miehet ei uskalla kuin tuijottaa. Näin on naiset valinneet ja sen mukaan pitäis naistenkin nyt pelata.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko nämä etäihailijamiehet itse ottaa vastuun omista ihmissuhteistaan? Haaveiden eteen pitää tehdä töitä. Jos tekee aina kaiken samalla tavalla on turha odottaa erilaista lopputulosta.
Kuten sanottu, # metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet uskalla enää näin #metoo -aikana olla aloitteellisia. Saati että olisivat sillä tavalla aloitteellisia kuin vielä joskus 15v sitten, ennen nykyfeminismin jyrkenntymistä. Yksi helpoimpia tapoja selvittää jonkun tutun naisen tunteitahan oli kaapata nainen leikkimielisesti syliin jossain illanvietossa, ja katsoa mitä tapahtuu. Ei tuollaista uskalla enää metoo-aikana tehdä, koska näin kantasuomalaisena, ei erityisen komeana sen
Mun nuoruudessani ei ollut #metoosta tietoakaan, mutta silti mitään ei tapahtunut, ei edes silmäniskua. Ruma tyttö ja nainen saa olla koko elämänsä sinkkuna. Tämä on totta!!!!!
Vierailija kirjoitti:
J*malauta, yksikään mies ei ole minua ihaillut, ei edes Välimeren maissa kukaan ole flirttaillut tai yrittänyt iskeä, vaikka kaverit väittää että siellä ei saa olla miehiltä rauhassa. Saan olla niin rauhassa että nukahdan seisaalleni. Syyllinen katsoo minua peilistä.
Sama. Mua tosin luullaan yleensä paikalliseksi eli mua ei lähesty edes nämä turisteja työkseen huijaavat helppoheikit vaan mulle puhutaan vain espanjaa ja ei tosiaankaan lentamente.